Ik vind dat we het goed doen vandaag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users is![]()
bek houwe luus k zij al voor dat je deze actie begon dat ik tv ging kijkequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Chicken !
( en dat geldt OOK voor TaLitha + Buufie ....... ze durven niet hier , NEWBIEZZZZZZZZZZZ ! )
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
Gecheckt, 5 posts per uurquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.![]()
![]()
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef luciano het volgende:
Schatje is niet geauhtoriseerd hier , PFT
Ik zou wel van schatje...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Dacht ut wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !![]()
Wij zijn goed bezig!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dacht ut wel.....als Banu dan ook eindelijk eens een keer de handjes uit zijn zakken haalt ipv kontinu met zijn jongeheer te zitten spelen.
![]()
Zei je nou dat schatje hem in mijn aars prakt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Modactie in politiek, check!
'Schijnheilige Bos speelt op de man'
Heb ook ff gewaarschuwd: [COS #486] Op elke pindakaaspotje past een dekseltjequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gezien.![]()
Vraag jij gelijk ff een ban aan.![]()
Wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]
Mooi topictitel!
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Sorry Peet....we kunnen wel corrigerend optreden maar slotjesrechten hebben we nog niet...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Ik heb er wel weer 3 pageviews bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |