ff replyen voor het effect!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
pik wat doe je nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skypequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat loesje eens serieus werk moet gaan maken van die rooie...![]()
ik hoorde nixquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skype![]()
Cheise...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Die COS loopt ook voor geen meter, zou net zo goed samengevoegd kunnen worden met SC
heb het over chas EI!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !![]()
ik denk groot: [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?
cheisequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cheise...![]()
Loes...hold that thought......toch iig tot ze de visite buiten de deur hebben gewerkt
![]()
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het best te beargumenten dat we de FB in deze vorm voortzetten en de COS gewoon opheffen, er volgt toch geen hond die streams
pok pok pok pok pooookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
[/vtmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users isquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!
allemaaaaaaaal :quote:
Chicken !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
[/vtmode]
helaas k ga vanavond stappen ff omkleden zo en naar kammeraad
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |