Nouja, persoonlijk zou ik een MCE-like systeem niet onaardig vinden... En de linux varianten die ik daarvan geprobeerd heb, hebben mij niet kunnen overtuigen. Hoewel ik moet zeggen dat ik er al een tijdje niet meer naar gekeken heb...quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:03 schreef TR08 het volgende:
Welke software zou jij onder windows op een carputer willen laten draaien waarvoor onder linux geen alternatief is?
Die NASA maps zijn 1CD grootquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:57 schreef TR08 het volgende:
Die NASA maps zijn geen vector maps? (kweet niet hoor)
Het aluminium is vrij bros en hard wat er te verkrijgen is in de handel ,ook dubbele rondingen leveren nogal wat problemen op .quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef TR08 het volgende:
Ik heb wat dingen mbt body constructie gezocht en liep hier tegenaan:
http://www.rqriley.com/frp-foam.htm
De basis is schuimpanelen snijden, fiberglas erover en gladmaken + lakken. Heeft iemand enig idee/enige ervaring hierin om te kunnen zeggen of dit sneller/goedkoper bouwt dan gewoon alu plaatwerk kloppen?
Ten eerste mijn excuses voor het even niet hiermee bezig zijn. Maargoed, ik ben er weer. Meer hulp is altijd fijn, zolang de bureaucratie niet meer tijd in gaat nemen dat de effectieve tijd om dingen uit te werken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:28 schreef TR08 het volgende:
Dan hebben we wel twee drie computer hardware dudes. Op zich niet erg, als Skinkie en Aibmi dat handig vinden. Skinkie en Aibmi, wat vinden jullie er van?
Mij maakt waarop niet zoveel uit. Als ik een goedkopere versie dan een epia kan bemachtigen gaat het daar op. Ik heb nu een XScale linux pda. En dat is veel kleiner, en direct ook veel zuiniger met stroom. In vergelijking tot een epia die waarschijnlijk iedere interace onboard heeft zitten.quote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ten eerste mijn excuses voor het even niet hiermee bezig zijn. Maargoed, ik ben er weer. Meer hulp is altijd fijn, zolang de bureaucratie niet meer tijd in gaat nemen dat de effectieve tijd om dingen uit te werken.
Over het bordje, ben ik in principe voor een VIA epia of iets dergelijks.
Let wel dat veel motorfiets cvt bakken geen achteruit hebben, niet zo handig voor een autoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:17 schreef TR08 het volgende:
De algemene term, in mijn geval dus specifiek een CVT ofwel een traploze automaat![]()
Wees gerust ik ben niet ineens handbakken gaan zoeken
Gelukkig kun je de electromotor die er aan gehangen wordt twee kanten op laten draaienquote:Op maandag 27 november 2006 03:43 schreef singha het volgende:
[..]
Let wel dat veel motorfiets cvt bakken geen achteruit hebben, niet zo handig voor een auto![]()
Het voordeel van een epia is, dat het bord zelf kwa hardware alles te bieden heeft wat nodig is (ok op GPS unit na), goed verkrijgbaar is, redelijke prijs heeft en dat de linux ondersteuning prima is.quote:Op zondag 26 november 2006 17:16 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Mij maakt waarop niet zoveel uit. Als ik een goedkopere versie dan een epia kan bemachtigen gaat het daar op. Ik heb nu een XScale linux pda. En dat is veel kleiner, en direct ook veel zuiniger met stroom. In vergelijking tot een epia die waarschijnlijk iedere interace onboard heeft zitten.
Ik reken over een jaar of twee, daar ben ik in het eerste topic in elk geval van uit gegaan. Het zou wel sneller kunnen, maar dan moeten er een en ander uitbesteed, ik ga er voorlopig niet van uit dat dat lukt. Ik weet er wel mensen en kanalen voor, maar ik wil mezelf niet rijk rekenenquote:Op maandag 27 november 2006 10:07 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk de planning voor dit projekt, wanneer zou er een rijdend prototype moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |