abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69291657
Oss, 22 mei 2009

Oefenprogramma FC Oss bekend

Het nieuwe FC Oss begint op woensdag 1 juli met de voorbereiding op het seizoen 2009-2010. De selectie van Hans de Koning zal deze dag twee keer trainen. De eerste officiële oefenwedstrijd van FC Oss zal plaatsvinden op zaterdag 4 juli. Op het veld van Herpinia in Herpen zal Braszat uit Brazilië de aantrekkelijke tegenstander zijn. Sambadansen in Herpen dus!

Traditioneel speelt de club veel voorbereidingswedstrijden in de regio. Herpinia in Herpen is altijd een uitstekend gastheer met een prima speelveld. Het publiek uit Oss en omgeving kan de club ook eenvoudig bereiken. FC Oss hoopt dat de supporters veel wedstrijden in de voorbereiding komen bekijken.

De Open Dag zal dit jaar gehouden worden op zondag 19 juli, deze is van 14.00 uur tot 17.00 uur.

Onder voorbehoud van wijzigingen is het oefenprogramma van FC Oss:

woensdag

1 juli

Start trainingen

zaterdag

4 juli

14.00 uur

FC Oss - Braszat (Brazilië), (Herpinia, Herpen)

maandag

6 juli

19.00 uur

VVCS - FC Oss (Herpinia, Herpen)

donderdag

9 juli

14.30 uur

FC Utrecht - FC Oss (Hoenderloo)

zaterdag

11 juli

tegenstander n.n.b.

woensdag

15 juli

19.30 uur

ADO Den Haag - FC Oss (Laakkwartier HVV - Den Haag)

zaterdag

18 juli

14.30 uur

FC Oss - RKC Waalwijk (Herpinia, Herpen)

woensdag

22 juli

19.00 uur

VVV-Venlo - FC Oss (Venlo)

zaterdag

25 juli

14.30 uur

Jong FC Twente - FC Oss (Herpinia, Herpen)

dinsdag

28 juli

19.30 uur

FC Omniworld - FC Oss (Almere)

donderdag

30 juli

20.00 uur

FC Oss - Telstar (Herpinia, Herpen)

zaterdag

1 aug.

14.00 uur

FC Oss - Jong AZ (Herpinia, Herpen)

maandag

3 aug.

tegenstander n.n.b.

vrijdag

7 aug.

20.00 uur

Start Jupiler League 2009/2010

Voor de meest actuele informatie kunt u terecht www.top-oss.nl
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69291888
FC Oss

TT change...
pi_69428615
Na het afscheid van Landers, Sanou en Kazlauskas (het enige gemis van deze 3) en het binden van Scholten en Moutawakil wat goed nieuws vanuit FC Oss:
quote:
Karim Fachtali, Geoffrey Galatà en Serdal Güvenç tekenen contract FC Oss

Het samenwerkingsverband met N.E.C. betaalt zich opnieuw uit voor een speler. Een prettige constatering en een stimulans voor de toekomst. Nadat recent Dominique Scholten een contract mocht tekenen bij de Ossenaren is het nu de beurt aan Karim Fachtali (21) om zijn verblijf in Oss op contractbasis te verlengen. Hij kwam dit seizoen op huurbasis in actie voor TOP Oss. Fachtali tekent een contract tot het einde van seizoen 2009-2010. De aanvaller speelde dit seizoen in 35 competitie- en play-off wedstrijden waarin hij 12 doelpunten scoorde.

Geoffrey Galatà kwam dit seizoen in 31 competitie- en play-off wedstrijden uit voor de club. De verdediger scoorde 3 doelpunten. Galatà tekent een contract voor de komende 2-seizoenen bij FC Oss.

Een nieuw gezicht in Oss is Serdal Güvenç, de oudere broer van Emrullah Güvenç die reeds bij de club speelt. Serdal Güvenç is geboren op 20.05.1984 in Maaseik (België) en heeft net zoals zijn broer de Turkse nationaliteit. Serdal zal zich moeten ontpoppen als de nieuwe rechtsback van FC Oss. De speler kwam eerder uit voor Patro Maasmechelen (B) en Maaseik (B), daarna speelde hij van 2005-2007 bij Fortuna Sittard. De afgelopen 2-seizoenen kwam hij uit voor de Turkse clubs Yeni Kirşehirspor en Akhisarspor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69531959
quote:
Melvin Kolf van De Graafschap naar FC Oss
FC Oss en Melvin Kolf (23) zijn een overeenkomst op amateurbasis aangegaan. De multifunctionele speler is inzetbaar als aanvallende middenvelder of als spits. Kolf is geboren op 22 maart 1986 in Nijmegen en is als jeugdvoetballer begonnen bij Quick 1888. Daarna heeft hij 2-seizoenen in de jeugd van Vitesse gespeeld. Vanaf 2000/2001 heeft Kolf de gehele jeugdopleiding doorlopen bij N.E.C.. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor De Graafschap waar hij dit seizoen in het beloftenelftal speelde. Hij kon transfervrij vertrekken bij de club uit Doetinchem en maakt nu de overstap naar FC Oss.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70282052
quote:
FC Oss gaat uit van meer supporters
OSS - FC Oss verwacht volgend seizoen meer supporters te mogen verwelkomen dan afgelopen jaar. Vorig seizoen gingen 390 seizoenkaarten over de toonbank, nu zijn er al 400 kaarten verkocht. Op 1 juli begint de selectie van trainer Hans de Koning met trainen. Drie dagen later speelt de club de eerste oefenwedstrijd tegen het Braziliaanse Braszat. Op vrijdag 7 augustus staat het eerste competitieduel op het programma, als Helmond Sport op bezoek komt.
En Regilio Vrede zou assistent trainer worden .
pi_70299962
Is op zich niet zo vreemd, Vrede is al enige tijd teammanager. En aangezien Heesen per januari hoofdtrainer gaat worden, komt de post van assistent ook vrij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70300827
Toch al 400, niet veel minder dan bij ons.
pi_70302426
Komt door de naamsverandering
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70854748
quote:
FC Oss heeft zaakjes financieel goed op orde
De KNVB heeft FC Oss voor komend seizoen ingedeeld in Categorie 2. De club 'promoveerde' ten opzichte van het afgelopen jaar uit de eerste categorie, waarin clubs zijn opgenomen die financieel zwak staan.

Op basis van de nieuwe begroting heeft de voetbalbond echter besloten FC Oss niet langer 'onder curatele' te stellen, zo laat de Jupiler League-club weten. Dit betekent dat FC Oss financieel een stuk sterker staat dan het afgelopen seizoen.

Het nieuws is met gejuich ontvangen door de Ossenaren. "Het betekent dat ons plan van aanpak goed is en we nu voortvarend verder kunnen met onze plannen voor de toekomst", laat algemeen directeur Bert Zwanenburg weten.
pi_70854783
Zou dat door de centjes van de plaatselijke bootjesbouwer komen?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71117959
Hans de Koning vertrekt wellicht. Heeft een aanbieding uit het Midden-Oosten op zak.
pi_88034701
Topklasse :'(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:22:01 #213
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96477276
Nou, waarschijnlijk weer Jupiler League voor jullie! :)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_96478105
Morgen moet het gebeuren :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96478145
ik ben nu al zenuwachtig :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_96478496
Ik weet nu ook al dat het niet makkelijk zal gaan..dat is het nooit dit seizoen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96478840
Beter ^O^
pi_96506029
Staat nu 1-1...
2 helft begonnen

Stond 0-1 na 1 minuut :')

http://www.d-tv.nl/stream/mfm_player.html
pi_96506457
Wedstrijd is om 2 uur begonnen?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96506536
ja
pi_96506670
Achilles staat voor, dus zul je zien dat het volgende week pas wordt beslist :D
pi_96506918
Tis 1-2 dus wordt het zeker volgende week pas beslist.
pi_96506930
:')
pi_96507048
2-2 en 7!!! minuten blessuretijd
pi_96507228
2-2 gebleven, nu horen wat er met Achilles gebeurt.
pi_96507385
Achilles heeft 1-0 gewonnen. Als Achilles volgende week wint zijn hun kampioen.

1. FC Oss 56 +24
2. Achilles'29 53 +29
pi_96507419
Driemaal is scheepsrecht toch? Ze hebben het nu 2 keer laten liggen, dus volgende week....
pi_96507438
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
Achilles heeft 1-0 gewonnen. Als Achilles volgende week wint zijn hun kampioen.

1. FC Oss 56 +24
2. Achilles'29 53 +29
Hoezo? Krijgen hun nog 1 wedstrijd meer?
pi_96507474
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoezo? Krijgen hun nog 1 wedstrijd meer?
Dikgedrukt is aantal punten, daarachter het doelsaldo.
pi_96508461
Ongelooflijk :r :r :r :r :r :r :r
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96508488
We kregen bij Oss trouwens bij binnenkomst een sjaal uitgereikt met FC Oss Kampioen Topklasse 2010/2011 uitgereikt. Toen wist ik al dat we het gingen verneuken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96508708
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dikgedrukt is aantal punten, daarachter het doelsaldo.
Oh ze moeten tegen elkaar :@
pi_96508726
Erg matige wedstrijd was het. Vooraf werd al gedaan alsof we kampioen waren, met na afloop kunnen jullie het veld op, krijg je gratis bier bla bla en dan sta je binnen 1 minuut achter omdat zij een vrije trap binnen knikken. Daarna was Oss een stuk beter tot aan de rust..gelijkmaker viel vrij snel, maar eindpass was zo slecht. Zit zoals al het hele seizoen totaal geen idee achter..veel lange ballen en af en toe hopen op een goede dribbel. Je mist ook echt een spits die altijd op de goede plek staat en eens een balletje vast kan houden..daarom werd notabene Rasic ingebracht halverwege de 2e helft. Arbitrage was ook echt ongelooflijk zwak. Scheidsrechter begreep er weinig van, maar vooral de grens die we voor rust aan de aanvallende kant hadden was drama. Gaf een stuk of 8 keer buitenspel, waaronder 2 momenten waarbij de man duidelijk achter de bal stond..best knap. Na rust was het gewoon erg matig..typische kampioenswedstrijd en steeds leken ze het gevoel te hebben dat het toch wel goed kwam. Uiteindelijk krijg je uit een counter de 1-2 tegen en maak je nog wel snel gelijk maarja..dat was niet genoeg. 1 mega kans gemist en dat was het wel..ondanks 7 minuten blessuretijd.

Argon speelde best aardig in het eerste uur, maar heeft het laatste half uur alleen maar op de grond gelegen..stuk of 8 blessurebehandelingen, inclusief 4 in de blessuretijd..fucking triest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96509068
Godverdomme wat een draak van een wedstrijd
Kutzooi
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_96509753
Op teletekst staat het volgende...

Komende zondag staat Achilles'29-FC Oss in Groesbeek op het programma.Bij winst dwingt Achilles een beslissingsduel af, anders is Oss kampioen.

Geen idee waar die 2de wedstrijd dan opeens vandaan komt, maar 1 van de 2 wint Oss wel dus Oss gaat weer terug naar de JL
pi_96510270
Uit in Groesbeek moeten we gelijkspelen. Klaar.

Weinig vertrouwen in na vandaag maar ja..wonden likken en doorgaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96845579
quote:
FC Oss verslaat Achilles '29 en neemt plaats van Almere City FC in

FC Oss keert na een jaar afwezigheid terug in de Jupiler League. De Brabanders wonnen het beslissende treffen met nummer twee Achilles '29 met 2-0 in de Topklasse zondag. FC Oss, dat op 59 punten komt, sluit het seizoen af met zes punten voorsprong op de naaste rivaal.

Jean Black en Geoffrey Galata maakten de doelpunten voor FC Oss, dat de wedstrijd met tien man beëindigde na een rode kaart voor Aziz Moutawakil. FC Oss is zeker van promotie omdat IJsselmeervogels, de kampioen van de Topklasse zaterdag, niet wil promoveren.

Daarmee is ook het laatste sprankje hoop van Almere City FC vervlogen, dat degradeert uit de Jupiler League. FC Oss en IJsselmeervogels strijden nog wel om het algehele kampioenschap in de Topklasse.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:49:41 #238
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96845617
Oss naar de Jupiler League, welkom terug.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 15 mei 2011 @ 17:18:56 #239
291228 RemcoW23
VI / TDJ
pi_96847066
Gefeliciteerd FC Oss!
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_96847256
Bedankt!! *O* *O* *O* *O* *O*
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 15 mei 2011 @ 17:59:26 #241
291228 RemcoW23
VI / TDJ
pi_96848500
Hier staan veel foto's van de wedstrijd.

Ziet er gezellig uit na de wedstrijd. Wel handhaven volgend seizoen he Tim! :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_96848526
Welkom terug FC Oss!!
pi_96848699
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Hier staan veel foto's van de wedstrijd.

Ziet er gezellig uit na de wedstrijd. Wel handhaven volgend seizoen he Tim! :P.
Zou wel echt een anticlimax zijn ja :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96849687
Blij dat jullie weer terug zijn, dat Almere City mag er van mij toch wel uit :')
graag verwijderen
pi_96852568
KAMPIOENEN *O* !!!!!!
pi_96852743
Volgend jaar tripje naar Oss denk ik :D
pi_96870655
Fc Oss,
ben er nog geweest toen het top oss heette :P
pi_100374391
Staan toch mooi 2de :7
pi_100375423
Ik was toestraks naar FC oss tegen Helmond Sport. Damnw at heeft FC oss mij verrast vandaag he :D
pi_100375550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik was toestraks naar FC oss tegen Helmond Sport. Damnw at heeft FC oss mij verrast vandaag he :D
Volgend jaar PSV - FC Oss 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')