Dat zou hij nooit doen, hij heeft nog niets concreets gehoord van interesse, en als hij voor de winter niets hoort komen er plannen voor een nieuw contractquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is welkom in Den Bosch hoor
Zou ons niet verkeerd uitkomenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Weer een hele schop, vandaag proberen de 3 punten te pakken tegen VVV, heb er wel vertrouwen in.
quote:Weer opschudding bij een oefenduel. TOP Oss tegen Maccabi Petach Tikva ontaardde na 33 minuten in een massale vechtpartij
Na 33 minuten legde scheidsrechter Raymond van Meenen de oefenwedstrijd stil. De arbiter had op dat moment al drie spelers van de voetbalclub uit Israλl verwijderd. Hij vond het niet verstandig verder te spelen.
TOP Oss leidde met 1-0 door een doelpunt van Marc Harlouy. Kort daarop stuurde de scheidsrechter een speler van Maccabi Petach Tikva met een tweede gele kaart van het veld stuurde.
Na die beslissing ontstond er vervolgens een vechtpartij tussen spelers van beide clubs.
De arbiter stuurde nog twee spelers van de bezoekende club weg en staakte de wedstrijd.
En ook gewoon van een representatief elftal van Derby.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewonnen van Derby County toch opvallend.
Gelijkspel was de verhouding.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef Breach het volgende:
Kaartje was uiteindelijk 7,50. Wedstrijd was alleen niet heel leuk. Zeer weinig kansen voor TOP en ook PAOK had weinig te brengen.
Technisch gezien had ie denk ik bij beide rode kaarten gelijk al moet je een vriendschappelijk anders fluiten dan een wedstrijd waar het ergens om gaat.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Hoorde het al ja..TOP was veel te vermoeid en speelde mat. En dan nog een scheids die het stuk fluit met 2 onnodige rode kaarten..
Toppunt was toch wel die gele kaart in de 94ste minuut omdat iemand de bal iets te hard weg schootquote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Technisch gezien had ie denk ik bij beide rode kaarten gelijk al moet je een vriendschappelijk anders fluiten dan een wedstrijd waar het ergens om gaat.
Zo onvriendelijk was het ook weer niet vond ik.
Liesveld?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Liesveld dacht ik. Marchanderende idioot altijd.
Draai het om, die Grieken uit Duitsland en Nederland mogen blij zijn dat ze PAOK weer eens dichtbij kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:33 schreef gers het volgende:
toch wel respect voor die grieken die toch naar oss komen voor een oefenwedstrijdje.
Wel een leuke wedstrijd opzich PAOK terecht gewonnen, en inderdaad die scheidsrechter
quote:De BVO treedt hiermee in de voetsporen van FC Barcelona, welke club eveneens haar shirt gebruikt om haar grote maatschappelijke betrokkenheid te tonen richting Unicef.
Ik ben meer voor Ajax.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:41 schreef _Mike_ het volgende:
Als je uit Oss komt ben je voor Top oss luulhhh
Is een filmpje van Geenstijl, zal hem straks eens opzoekenquote:
Ik ken het filmpje niet, mijn excuses dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Mag je hier niet eens meer een Rotterdammer citeren?
[..]
Is een filmpje van Geenstijl, zal hem straks eens opzoeken![]()
Okee! Ik ken hem in ieder geval nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Mag je hier niet eens meer een Rotterdammer citeren?
[..]
Is een filmpje van Geenstijl, zal hem straks eens opzoeken![]()
Agayovvquote:
Hij bedoelt dit filmpje volgens mij:quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje niet, mijn excuses dan.
Dat dacht ik ook al. TOP is tenminste iets origineels. Heel de wereld noemt zich al FCquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef sjimz het volgende:
FC OSS, dat klinkt toch niet.
Maakt niets uit, hier het filmpje voor jequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje niet, mijn excuses dan.
Hou je toch inderdaad. Denk dat Stormvogels Telstar ook maar door weinigen zo werd genoemd..blijft toch Telstar..quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
Ik ken een paar fanatiekelingen van TOP die ik zojuist heb gesproken en die zijn er niet blij meeZe zeggen lettelijk: Wij blijven het toch wel TOP noemen.
Of niet, mijn Opa bijvoorbeeld noemt Fc Groningen ook nog GVAVquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Tim86 het volgende:
ach dat is puur gewenning natuurlijk
Klinkt als FC Den Bosch en het lijkt me niet dat dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef sjimz het volgende:
FC OSS, dat klinkt toch niet.
En gaan ze misschien ook nog in het blauw spelenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:03 schreef hetsjhokleek het volgende:
Klinkt als FC Den Bosch en het lijkt me niet dat dat de bedoeling is.
Hilarisch inderdaad.quote:
Samen met fanneke.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was jij er ook.
Wat een baggerpot zeg.
Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?quote:TOP Oss niet zeker verder als FC Oss
TOP Oss zal na dit seizoen zeker niet doorgaan onder de huidige naam. Onduidelijk is echter nog onder welke naam de club wel verder gaat. Eerder werd nog door diverse media gemeld dat die naam vanaf 2009 FC Oss is, maar dat blijkt voorbarig.
"De naam TOP Oss verdwijnt, maar Oss moet in de clubnaam blijven. FC Oss heb ik ιιn keer genoemd, maar staat niet vast. Er zijn volop varianten. Ik heb bijvoorbeeld al Oss United of Ossasuna gehoord. De KNVB moet de nieuwe naam nog wel goedkeuren", reageert voorzitter Bert Zwanenburg tegenover ELF Voetbal.
De club uit Oss zal overigens niet alleen de naam van de club veranderen, maar ook het stadion en het logo. Daarnaast zullen ook de clubkleuren rood en wit in 2009 waarschijnlijk verleden tijd zijn.
VoetbalPrimeur.nl
Fc Ossasuna Unitedquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?![]()
![]()
Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.quote:
Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef gers het volgende:
[..]
Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.
Blauw wit zal bertje wel bedenkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijk
Ook nog nieuwe kleuren dus. Welke moeten dat dan gaan worden en waarom? Als ze dan toch een nieuwe naam willen, ga er dan even voor zitten. Oss-Maaslandia FC of Villa Constance FC (zo heet een bekend gebouw daar volgens wikipedia) zo zou ik mijn Osse hattrickteam in ieder geval genoemd hebben
en toen de volgende wedstrijd die middelvingertjes van fc den boschquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou dat zat die wel niet doenDaar haat die ons teveel voor
[ afbeelding ]
Bertus het Osse boefje
Waar?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Feyenoord-TOP Oss komt live op tv kan ik bij deze bevestigen
V-bal.nlquote:TOP Oss gaat een unieke verandering naar buiten brengen die grote gevolgen zal hebben voor het totale Nederlandse voetbal. Morgen om twaalf uur is er een persconferentie. Wat er precies gaat gebeuren is nog niet duidelijk. 'TOP Oss gaat iets bijzonders doen. Iets dat uniek is in Nederland, maar dat grote gevolgen kan hebben voor het totale Nederlandse voetbal. Kαn hebben? Nee, zal hebben, daarvan zijn wij wel overtuigd,' aldus de voorzitter.
In de email van de voorzitter staat onder andere het volgende: 'Bij clubs is het zo mogelijk nog extremer. Een beetje volksclub wordt echt als ‘van ons’ beschouwd. Clubbestuurders doen het in de ogen van supporters nooit goed. In sommige gevallen wordt dat hen zelfs op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt… TOP Oss is ook van de supporters. Straks helemaal! Maar dan anders.'
Tevens wordt er gemeld dat Johan Derksen volledig achter het initiatief staat. Morgen om twaalf uur zal bekend worden hoe TOP Oss de 'wereld op zijn kop gaat zetten'.
Derksen heeft het eerste certificaat:quote:Fans krijgen zeggenschap binnen TOP Oss
OSS – "We willen spraakmakend zijn", aldus Bert Zwanenburg. En spraakmakend is TOP Oss. De club geeft als eerste club in Nederland de supporters de kans om over veel clubzaken mee te beslissen. Met de uitgifte van certificaten krijgt de achterban inspraak in allerlei beleidszaken.
Een certificaat kost 75 euro. TOP Oss heeft de ambitie om er dit jaar 10.000 te verkopen. "Dan hebben we een bedrag van 750.000 euro bruto. 30 procent zal in eerste instantie gaan naar de site. Tien procent geven we aan goede doelen in de Osse maatschappij en 60 procent gaat naar de club", zegt Zwanenburg.
Op de vandaag gelanceerde site www.mijntop-oss.nl kunnen supporters een certificaat kopen. Jaarlijks mogen de fans met certificaat over 50 tot 60 financiλle en beleidsmatige zaken beslissen. Van het tenue, het logo tot aan het liedje als de spelers het veld betreden. Dit werkt volgens het concept: meeste stemmen gelden. Ook mogen ze zelf onderwerpen aandragen. "We hebben er lang over nagedacht en iedereen binnen de club heeft zijn zegje mogen doen", zegt Zwanenburg. "Wij willen iets tegen de stroom indoen. Dit is uniek in de voetbalwereld."
Het doel van Zwanenburg is duidelijk. "We willen als club niet weggesaneerd worden. Het is absoluut niet de laatste actie binnen de club. We willen spraakmakend blijven."
quote:Johan Derksen nu lovend over TOP Oss
OSS - Johan Derksen is de eerste Nederlander die een certificaat van TOP Oss in zijn bezit heeft. Liet hij zich onlangs zeer negatief uit over TOP Oss, nu was de hoofdredacteur van Voetbal International lovend over de Osse club. "Het is het eerste aandeel van mijn leven. Ik ga nauwkeurig een IJslandse bank opzoeken. Het idee is zo voorspelbaar, maar niemand is er ooit opgekomen. Ik hoop dat het een succes gaat worden", zei hij voor de camera van Eredivisie Live.
quote:Ook TOP Oss op zoek naar geld
Door LUDO VAN DENDEREN
OSS - Noem het gerust een historische wedstrijd.Nagenoeg zeker stond de ontmoeting tussen TOP Oss en Fortuna Sittard (1-0) vrijdagavond voor de allerlaatste keer op het programma.
Dat Fortuna na dit seizoen waarschijnlijk met Roda JC samengaat in een nieuw op te richten fusieclub is bekend. En met een beetje pech is ook het financieel kwakkelende TOP er komend seizoen niet meer, als de zogenaamde ‘Talentencampus’ niet van de grond komt.
Het nieuws dat TOP financiλle problemen heeft, kwam niet onverwacht. De licentiecommissie heeft de Brabanders inmiddels ingedeeld in de zogenaamde licentiecategorie I; clubs die vanwege financiλle problemen onder curatele van de voetbalbond staan.
Over het vorige seizoen noteerde TOP een tekort van 2,5 ton. Daardoor is het negatieve vermogen van de club inmiddels opgelopen tot liefst 1,8 miljoen euro. Ook het werkkapitaal is negatief, welgeteld 9,5 ton in de min. Dat TOP geen budget heeft om te investeren in de niet bijster sterke selectie, is daarom geen verrassing.
Om uit de sores te komen, is alle hoop gevestigd op de ontwikkeling van de Talentencampus, aan ιιn van de korte zijden van het stadion. Met die ‘topsportschool’ wil TOP helpen ‘verbindingen te leggen tussen leren, sport en het bedrijfsleven’, zo valt er te lezen op de kleurrijke website van het project.
Door die talentencampus zouden er nieuwe sponsors komen, zo verwacht de club, en komen er dus nieuwe geldstromen op gang.
Geld dat hard nodig is, want zonder campus lijkt TOP reddeloos verloren. Volgens de clubleiding zal TOP net zo lang in de rode cijfers blijven, totdat de campus gerealiseerd is. Het definitieve besluit over de ontwikkeling daarvan wordt pas medio juli genomen. Voordat dan alles klaar is, is er ook weer geruime tijd verstreken.
Dan is Fortuna waarschijnlijk al ter ziele. Ook al hopen verstokte fans er tegen beter weten nog in dat er straks een weldoener met een grote zak geld opstaat, die de Sittardse club alsnog voor een faillissement of fusie met Roda behoedt. Maar alle bewonderenswaardige initiatieven, zoals van de donateurs Trots op Fortuna (TOF), ten spijt komt die hulp te laat. Zodra de officiλle aankondiging van de fusie daar is, zullen alle donateurs hun geschonken geld terugkrijgen.
In Oss bleek Fortuna zich niet goed af te hebben kunnen sluiten van alle fusieperikelen, want de vorm uit de vierde periode was ver te zoeken. Met geluk bleven de Limburgers op de been, terwijl TOP enkele uitstekende mogelijkheden creλerde. Zo tikte doelman David Meul een hard schot van ex-Fortunees Aziz Moutawakil precies in de voeten van Erik Quekel, maar de spits schoot over het verlaten doel.
Dat TOP won, was grotendeels te danken aan trainer Hans de Koning. Het duel zat op slot, waarop de oefenmeester aanvaller Ousmane Sanou inbracht. De ex-Willem II’er had ongeveer drie seconden nodig om na een hoekschop de winnende 1-0 binnen te frommelen. Daarmee gaat Sanou de recordboeken in. Tot gisteravond was Gregory Playfair, in 1997 namens Cambuur, de invaller in een eerste divisiewedstrijd die het snelste scoorde. Hij had zeven seconden nodig.
Alsof het de eerste keer isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Osse kuipje binnenkort uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:54 schreef Tim86 het volgende:
Alsof het de eerste keer isVolgens de krant een record.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
christus wat lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar falliet, maar wel met een mooi logo:
[ afbeelding ]![]()
Gokken ze op een nieuwe hoofdsponsor ofzo?
Omfgquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar falliet, maar wel met een mooi logo:
[ afbeelding ]![]()
Gokken ze op een nieuwe hoofdsponsor ofzo?
Waren qua vormgeving redelijk vergelijkbaar, hoewel ik dit ook wel de minst mooie vond eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lelijk moeten de overige opties dan wel niet geweest zijn?
Valt nog mee dat ze nadat ze FC Oss gaan heten, in het blauw wit willen gaan spelen en hun mascotte Ozzie noemen, geen draak in het logo zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Waren qua vormgeving redelijk vergelijkbaar, hoewel ik dit ook wel de minst mooie vond eigenlijk.
Blauw-wit is onzin. Dat is toen half gesuggereerd door de media dat het de kleuren zouden kunnen zijn, maar in de stemming werd er gekozen tussen drie combinaties en daar zat absoluut geen blauw bij. Gaat gewoon rood-wit worden, maar in een ander motief.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze nadat ze FC Oss gaan heten, in het blauw wit willen gaan spelen en hun mascotte Ozzie noemen, geen draak in het logo zetten
Que?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doet ie vandaag nog een open sollicitatie bij Den Bosch ook
quote:
quote:De Koning gaf de laatste weken te kennen dat hij open staat voor aanbiedingen van clubs die op zoek zijn naar een trainer. Hij zou bijvoorbeeld best naar FC Den Bosch willen.
De hoer! Achja, hij zit hier als het goed is tot de winterstop van volgend seizoen..dat is zijn eigen plan. Probleem is dat hij dan dus sowieso weer een half jaar zal moeten wachten tenzij hij bij een crisisclub wil gaan inspringen halverwege. Hij verdient het wel om hogerop te gaan in ieder geval..3 keer play-offs met een club als TOP in 4 seizoenen is gewoon een wereldprestatiequote:
quote:Drie Bronzen Stieren voor TOP Oss
Hans de Koning heeft de Bronzen Stier gewonnen voor beste trainer in de vijfde periode. De trainer van TOP Oss is verkozen door de lezers van jupilerleague.nl, AD Sportwereld en elfvoetbal.nl uit een voorselectie gemaakt door de trainers en aanvoerders uit de Jupiler League.
Naast Hans de Koning vielen ook Rick ten Voorde (FC Emmen, beste talent), TOP Oss, (beste ploeg) en Erik Quekel (TOP Oss, topscorer) in de prijzen. Quekel vond vijfmaal het net, evenveel als Marc Hφcher van Helmond Sport. In zijn totaliteit speelde Quekel in zes wedstrijden 537 minuten mee. Hφcher stond over de zes gespeelde duels uit de vijfde periode drie minuten langer op het veld. Omdat de spits van TOP Oss dus minder tijd nodig had om tot zijn productie te komen, bleef hij Hφcher nipt voor.
Alleen de Bronzen Stier voor beste speler van de vijfde periode is nu nog niet uitgedeeld. Net als alle andere keren dingt Keisuke Honda (tweevoudig Stier-winnaar) ook ditmaal weer mee naar de hoofdprijs. De Japanner gaat deze keer de strijd aan met de TOP Oss-spelers Erik Quekel en Emrullah Guvenc, Kevin Vink (Excelsior) en Cecilio Lopes (FC Dordrecht).
Onmisbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:49 schreef Schimpie het volgende:
Speelt onze plaatselijke legende Davy Zafarin nog regelmatig?
Tja, ik zou dan misschien wel die eerste nog het liefst willen, hoewel die misschien wel het lelijkste isquote:Oss, 25 maart 2009
Certificaathouders kunnen nieuwe thuistenue FC Oss kiezen
Nadat eerder het nieuwe logo van FC Oss is gekozen, is het ditmaal de beurt aan de certificaathouders om het thuistenue van FC Oss te kiezen. Op www.mijntop-oss.nl kan uit een drietal ontwerpen het nieuwe thuistenue worden gekozen waarmee FC Oss het seizoen 2009-2010 van start wil gaan.
Het reclamebureau van TOP Oss heeft een drietal tenues ontworpen waaruit de certificaathouders het nieuwe thuistenue mogen kiezen. De keuzeperiode loopt tot en met maandag 13 april a.s. Op de homepage, welke binnenkort vernieuwd is, zijn de ontwerpen te zien voorzien van een ‘watermerk’. Voor certificaathouders zijn ze 100% zichtbaar.
‘Mijn TOP Oss’ is een community die in het leven is geroepen om TOP Oss te ondersteunen, zowel in financiλle als in beleidsmatige zin. Als certificaathouder van Mijn TOP Oss steunt men de club in financieel opzicht, door middel van de jaarlijkse contributie. Het certificaat kost € 75,- per jaar en dat bedrag is desgewenst te betalen in termijnen. Het certificaat kan online betaald worden via Ideal en PayPal. Met de introductie van het fenomeen ‘certificaathouders’ via mijntop-oss.nl zorgde TOP Oss voor een primeur in de Nederlandse voetballerij. Een over dit initiatief bijzonder positief gestemde Johan Derksen van Voetbal International, ontving op 11 november j.l. het eerste certificaat. De website van de certificaathouders is www.mijntop-oss.nl.
Ja, dat is ook zo. Hoop in ieder geval dat het een beetje een eigen tenue gaat worden. Blijft jammer dat we wel keurig bij rood en wit blijven, maar dan wel persι van de traditionele strepen moeten afwijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die eerste heeft wel iets inderdaad. In ieder geval het meest origineel. Maargoed je weet het eigenlijk pas als je het shirt ook daadwerkelijk ziet want die schetsen wijken toch vaak af.
Tegen NAC een paar jaar terug 3...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Top Oss in de play offs: Het waren twee fantastische dagen
we winnen gewoon vrijdag met 0-3quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Top Oss in de play offs: Het waren twee fantastische dagen
3x Davy Zafarinquote:
Nee. Eerste ronde is europacup regels.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 0-1 genoeg is voor een beslissingswedstrijd?
quote:Karim Fachtali, Geoffrey Galatΰ en Serdal Gόvenη tekenen contract FC Oss
Het samenwerkingsverband met N.E.C. betaalt zich opnieuw uit voor een speler. Een prettige constatering en een stimulans voor de toekomst. Nadat recent Dominique Scholten een contract mocht tekenen bij de Ossenaren is het nu de beurt aan Karim Fachtali (21) om zijn verblijf in Oss op contractbasis te verlengen. Hij kwam dit seizoen op huurbasis in actie voor TOP Oss. Fachtali tekent een contract tot het einde van seizoen 2009-2010. De aanvaller speelde dit seizoen in 35 competitie- en play-off wedstrijden waarin hij 12 doelpunten scoorde.
Geoffrey Galatΰ kwam dit seizoen in 31 competitie- en play-off wedstrijden uit voor de club. De verdediger scoorde 3 doelpunten. Galatΰ tekent een contract voor de komende 2-seizoenen bij FC Oss.
Een nieuw gezicht in Oss is Serdal Gόvenη, de oudere broer van Emrullah Gόvenη die reeds bij de club speelt. Serdal Gόvenη is geboren op 20.05.1984 in Maaseik (Belgiλ) en heeft net zoals zijn broer de Turkse nationaliteit. Serdal zal zich moeten ontpoppen als de nieuwe rechtsback van FC Oss. De speler kwam eerder uit voor Patro Maasmechelen (B) en Maaseik (B), daarna speelde hij van 2005-2007 bij Fortuna Sittard. De afgelopen 2-seizoenen kwam hij uit voor de Turkse clubs Yeni Kirşehirspor en Akhisarspor.
quote:Melvin Kolf van De Graafschap naar FC Oss
FC Oss en Melvin Kolf (23) zijn een overeenkomst op amateurbasis aangegaan. De multifunctionele speler is inzetbaar als aanvallende middenvelder of als spits. Kolf is geboren op 22 maart 1986 in Nijmegen en is als jeugdvoetballer begonnen bij Quick 1888. Daarna heeft hij 2-seizoenen in de jeugd van Vitesse gespeeld. Vanaf 2000/2001 heeft Kolf de gehele jeugdopleiding doorlopen bij N.E.C.. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor De Graafschap waar hij dit seizoen in het beloftenelftal speelde. Hij kon transfervrij vertrekken bij de club uit Doetinchem en maakt nu de overstap naar FC Oss.
En Regilio Vrede zou assistent trainer wordenquote:FC Oss gaat uit van meer supporters
OSS - FC Oss verwacht volgend seizoen meer supporters te mogen verwelkomen dan afgelopen jaar. Vorig seizoen gingen 390 seizoenkaarten over de toonbank, nu zijn er al 400 kaarten verkocht. Op 1 juli begint de selectie van trainer Hans de Koning met trainen. Drie dagen later speelt de club de eerste oefenwedstrijd tegen het Braziliaanse Braszat. Op vrijdag 7 augustus staat het eerste competitieduel op het programma, als Helmond Sport op bezoek komt.
quote:FC Oss heeft zaakjes financieel goed op orde
De KNVB heeft FC Oss voor komend seizoen ingedeeld in Categorie 2. De club 'promoveerde' ten opzichte van het afgelopen jaar uit de eerste categorie, waarin clubs zijn opgenomen die financieel zwak staan.
Op basis van de nieuwe begroting heeft de voetbalbond echter besloten FC Oss niet langer 'onder curatele' te stellen, zo laat de Jupiler League-club weten. Dit betekent dat FC Oss financieel een stuk sterker staat dan het afgelopen seizoen.
Het nieuws is met gejuich ontvangen door de Ossenaren. "Het betekent dat ons plan van aanpak goed is en we nu voortvarend verder kunnen met onze plannen voor de toekomst", laat algemeen directeur Bert Zwanenburg weten.
Hoezo? Krijgen hun nog 1 wedstrijd meer?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
Achilles heeft 1-0 gewonnen. Als Achilles volgende week wint zijn hun kampioen.
1. FC Oss 56 +24
2. Achilles'29 53 +29
Dikgedrukt is aantal punten, daarachter het doelsaldo.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Krijgen hun nog 1 wedstrijd meer?
Oh ze moeten tegen elkaarquote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dikgedrukt is aantal punten, daarachter het doelsaldo.
quote:FC Oss verslaat Achilles '29 en neemt plaats van Almere City FC in
FC Oss keert na een jaar afwezigheid terug in de Jupiler League. De Brabanders wonnen het beslissende treffen met nummer twee Achilles '29 met 2-0 in de Topklasse zondag. FC Oss, dat op 59 punten komt, sluit het seizoen af met zes punten voorsprong op de naaste rivaal.
Jean Black en Geoffrey Galata maakten de doelpunten voor FC Oss, dat de wedstrijd met tien man beλindigde na een rode kaart voor Aziz Moutawakil. FC Oss is zeker van promotie omdat IJsselmeervogels, de kampioen van de Topklasse zaterdag, niet wil promoveren.
Daarmee is ook het laatste sprankje hoop van Almere City FC vervlogen, dat degradeert uit de Jupiler League. FC Oss en IJsselmeervogels strijden nog wel om het algehele kampioenschap in de Topklasse.
Zou wel echt een anticlimax zijn jaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Hier staan veel foto's van de wedstrijd.
Ziet er gezellig uit na de wedstrijd. Wel handhaven volgend seizoen he Tim!.
Volgend jaar PSV - FC Ossquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik was toestraks naar FC oss tegen Helmond Sport. Damnw at heeft FC oss mij verrast vandaag he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |