Waarom interesseer je je dan zoveel in de politiek? (wat ik zo na kan gaan aan je fotoboek-tekst)quote:Op zondag 5 november 2006 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb altijd blanco gestemt.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef BaajGuardian het volgende:
tja waarom interreseren mensen zich in de psychologie van hitler
hoewel ik tegen blanco stemmen ben, ben ik het hier wel mee eens: protest stemmen is het slechtste wat je kunt doen. Het debacle met de LPF staat nog vers in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
En daarom stem je maar op de PvdD?
Proteststemmen vind ik echt belachelijk. Dan kun je nog beter blanco stemmen.
angst is de hoogtevrees van de vrijheidquote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef _The_General_ het volgende:
We moeten op onze hoede zijn !
momenteel gaat de SP als een speer de VVD voorbij...echter alles is betrekkelijk; via TV en vullis in de brievenbussen worden we bewerkt want het ene kopstuk weet het nog beter te vertellen dan de ander...deze poppenkast heet gewoon politieke soap...oftewel lul-koek-bingoquote:Op maandag 6 november 2006 07:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoewel ik tegen blanco stemmen ben, ben ik het hier wel mee eens: protest stemmen is het slechtste wat je kunt doen. Het debacle met de LPF staat nog vers in mijn geheugen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |