je zag toch wat 'ie de hele tijd vrat?quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vond 't ook een zeer sterke aflevering, beter dan de afleveringen van afgelopen weken. Eindelijk zijn de karakters weer wat verder uitgediept na de veelal actie gerichte afleveringen van seizoen 3.
En Adama en Roslin momenten zijn altijd mooi!
Alleen is Fat Lee nog steeds niet verklaard.
ik geniet ook van elke minuut ... maar sommige minuten vol politiek gemier geniet ik niet iets minder van dan grootse schietpartijen in spacequote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben net bij met de eerste twee seizoenen, het derde seizoen moet ik nog aan beginnen. Het is allemaal fantastisch, ik geniet van elke minuut!voor de Battlestar Galactica series
Tofste moment tot nu toe: mega-explosie als ze de base-star boven Kobol opblazen. En verder gaat het maar door, elk moment is goed (maar sommige momenten zijn "goeder" dan anderenquote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geniet ook van elke minuut ... maar sommige minuten vol politiek gemier geniet ik niet iets minder van dan grootse schietpartijen in space
Heel simpel de chief wordt door vieren gedeeld. Echt waar zo gruwlijk zijn de schrijvers niemand wordt gespaardquote:Op maandag 4 december 2006 18:03 schreef iamredleader het volgende:
Oeps, ik ben toch niet zo bij als ik dacht - zit nu pas halverwege seizoen 2! Ze moeten dat "grote" Cylon schip nog gaan opsporen, en wat gaat er straks gebeuren met "Chief"?!?
Jup.quote:Op maandag 4 december 2006 20:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Heel simpel de chief wordt door vieren gedeeld. Echt waar zo gruwlijk zijn de schrijvers niemand wordt gespaard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef sp3c het volgende:
ja die is vet ... maar als je seizoen drie nog niet gezien hebt dan zal ik het nog maar niet over mijn favoriete scene hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
no more mister nice gaiusquote:
Mijn god.... Ik kijk geen sf om mooie metaforen te zien....quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:33 schreef Rivfader het volgende:
Weet je wat het is met dit soort afleveringen?
Ze zijn stiekem best goed, zeker als je de aflevering als losstaand iets bekijkt. Tof camerawerk, het boxen is een mooie metafoor.
Precies, ik wil het verhaal zien vorderen! Ik heb godverdomme 2 weken zitten wachten op deze aflevering.quote:Maar dit wil je helemaal niet zien, we willen Baltar, Caprica Six en het virus! Dat wil je nu in ieder geval.
Een marathon?quote:Als je deze aflevering later nog eens kijkt, tijdens een marathon seizoen 3, is hij waarschijnlijk erg tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |