abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44279177
vond deze aflevering dus minder leuk als de vorige

Cat dood, lijkt me logisch.

Al dat gedoe met gaius kon ik niet zo goed verstaan. maar hij is dus achter het zelfmoord geheim?
pi_44281732
Hé hoe? Is er een aflevering geweest? Dacht dat ze een week oversloegen.
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:20:31 #253
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_44282246
Nee was ep 10!
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:21:21 #254
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_44282263
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:24 schreef outcast_within het volgende:
vond deze aflevering dus minder leuk als de vorige

Cat dood, lijkt me logisch.

Al dat gedoe met gaius kon ik niet zo goed verstaan. maar hij is dus achter het zelfmoord geheim?
Hij dacht/denkt dat hij zelf een Cylon is en vroeg of die vrouw hem gezien had. Maar nee dus.
Ep volgende week wordt cool! Eye of Jupiter oid,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door FoXje op 10-12-2006 09:09:36 ]
opgezegd@fok.nl
pi_44282743
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:21 schreef FoXje het volgende:

[..]

Hij dacht/denkt dat hij zelf een Cylon is en vroeg of die vrouw hem gezien had. Maar nee dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER TAGS!
pi_44283056
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:21 schreef FoXje het volgende:

[..]

SPOILER
Hmm dat is wel cool.
pi_44283650
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:20 schreef FoXje het volgende:
Nee was ep 10!
Ja, episode 9 was vorige week... met 't boksen. Dacht dat er een extra week tussen 9 en 10 zou zitten. Maare Kat is dus fucked? Dat vind ik wel jammer, vond net een leuk personage. Ben nu wel erg benieuwd :p
  zondag 10 december 2006 @ 03:56:38 #258
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44294046
Kreeg er tranen van in mijn ogen. Kat.

..en dat van een scifi serie..
The Internets, I needs it..
  zondag 10 december 2006 @ 09:09:53 #259
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_44294875
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:41 schreef Crazykill het volgende:

[..]

SPOILER TAGS!
opgezegd@fok.nl
pi_44294987
Ik heb aflevering nog niet gezien. Wat een geweldige serie is het toch. Aflevering 12 wordt heel gaaf volgens de spoilers staat Baltar in die aflevering centraal.

[ Bericht 0% gewijzigd door samjustme op 10-12-2006 14:37:22 ]
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44302150
Die Baltar zouden ze naar een logopedist moeten sturen, ik versta de helft van de tijd niet wat ie zegt.
pi_44302456
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:27 schreef HiZ het volgende:
Die Baltar zouden ze naar een logopedist moeten sturen, ik versta de helft van de tijd niet wat ie zegt.
Ik vind hem geweldig. Ik hoop dat ie eigenlijk een kopie is van Cylon God
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44302656
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:27 schreef HiZ het volgende:
ik dacht dat het aan mijn audio instalatie lag
pi_44304097
Nacho77: Are the five secret Cylons newer models or older models?
You are going to find out—that's a hard question to answer. The final five Cylons are different than the other Cylons, but I don't want to give away if they are newer or older or what their relationship is to the other Cylons. That's one of the mysteries we are teasing out over the course of a lot of episodes.
pi_44304407
Lee Adama = Cylon
  zondag 10 december 2006 @ 16:03:10 #266
35623 PPL
#control
pi_44305005
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef Madine het volgende:
Lee Adama = Cylon
want?
Burnt to the core but not broken
pi_44316924
Let... maar... op...
pi_44316946
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef Madine het volgende:
Let... maar... op...
Ze hadden in seizoen 2 al vermoeden.
Ik denk het niet. Hopelijk is Baltar een Cylon God, dat zou echt mooi wezen.
  maandag 11 december 2006 @ 00:03:54 #269
19529 Fendy
True Spirit
pi_44316982
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:02 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ze hadden in seizoen 2 al vermoeden.
Ik denk het niet. Hopelijk is Baltar een Cylon God, dat zou echt mooi wezen.
Weet je nog ongeveer in welke ep? Het is alweer effe geleden bij me enzo
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_44316984
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef Madine het volgende:
Let... maar... op...
ongefundeerd roepen kan elke mongool he

hup in spoilers wat jij meer weet dan de rest.

en zal wat wezen. zijn pa dan? ook een cylon? Zach? verzinsel? starbuck ook maar meteen een cylon?
pi_44317079
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:03 schreef Fendy het volgende:

[..]

Weet je nog ongeveer in welke ep? Het is alweer effe geleden bij me enzo
ik zou het niet 1,2,3 uit mijn hoofd weten. Moet je eens de aflevering summary nalezen op www.tv.com
http://www.tv.com/battles(...)w/23557/summary.html
pi_44318208
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ongefundeerd roepen kan elke mongool he

hup in spoilers wat jij meer weet dan de rest.

en zal wat wezen. zijn pa dan? ook een cylon? Zach? verzinsel? starbuck ook maar meteen een cylon?
Mijn inner six eight ( ) vertelde me dat. Nee dude.. natuurlijk heb ik geen aanwijzingen, nou ja.. een paar, maar dan is er voor ieder personage wel iets te zeggen. Ik zou echt niet weten wie Cylon is of niet. Hou er zelfs ernstig rekening mee dat zich geen Cylons meer in de vloot bevinden op dit moment.
pi_44320349
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:37 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik vind hem geweldig. Ik hoop dat ie eigenlijk een kopie is van Cylon God
Ah, ik ben niet de enige die denkt dat Baltar (een kopie is van) de Cylon God is.

Of er nog Cylons in de Fleet zijn.... de overige 5 models zijn blijkbaar dusdanig anders dat het misschien niet mogelijk is dat er veel kopietjes van rondlopen die als normaal mens door het leven kunnen gaan.
Ik lees wel veel speculaties dat Dualla (de vrouw van Lee) een Cylon zou zijn, maar dat vermoed ik zelf niet.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_44321253
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:55 schreef Madine het volgende:

[..]

Mijn inner six eight ( ) vertelde me dat. Nee dude.. natuurlijk heb ik geen aanwijzingen, nou ja.. een paar, maar dan is er voor ieder personage wel iets te zeggen. Ik zou echt niet weten wie Cylon is of niet. Hou er zelfs ernstig rekening mee dat zich geen Cylons meer in de vloot bevinden op dit moment.
Deel je paar aanwijzingen die jou er toe brengen tot die gedachte.

Zwak ouwehoeren over bsg vind ik tof.

Als lee odama een cylon zou zijn. Dan zou zijn pa er ook 1 moeten zijn niet? ook meteen de reden waarom ze geen moeder/vrouw hebben (die is in de gedachten van hun dood getransplanteerd)

Als de Pa een cylon zou zijn dan zou tigh ook een cylon moeten zijn aangezien ze samen hun jongere jaren hebben beleefd. En dat kunnen ook getransplanteerde herinneringen zijn. Maar dan heeft tigh ze ook.

Wat dus betekent dat misses tigh er ook een is, aangezien hun al heel lang een relatie hadden.

Hoeveel cylon types miste we nog? 5 toch?

en billy is er ook een. Waarom dat zegt mijn inner input number
pi_44321430
Op die tekening van Three stonden toch twee vrouwen en drie mannen?
Dan zouden Tigh, Bill & Lee idd nog Cylons kunnen zijn.
Dat betekent Billy en Gaius dus niet.
pi_44321576
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef PPL het volgende:
Op die tekening van Three stonden toch twee vrouwen en drie mannen?
Dan zouden Tigh, Bill & Lee idd nog Cylons kunnen zijn.
Dat betekent Billy en Gaius dus niet.
Geen idee, niet zo opgelet. enig idee waar je zulke caps kan vinden? van de tekeningen en bijvoorbeeld dat piloten leiderschap organogram
  maandag 11 december 2006 @ 10:29:39 #277
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_44321787
Onmogelijk, in de miniserie zegt Lee dat z'n moeder opnieuw gaat trouwen, dus hij heeft wel degelijk een moeder en Adama zelf een ex-vrouw. Van de 12 modellen zijn er 7 bekend onder de vloot, die lopen dus niet meer rond.

De overige 5 zouden kunnen zijn de oudere modellen (zilveren en gouden centurions) die een andere geloof hebben en niet zo met god etc bezig zijn. Dat god gebeuren is volgens mij pas ontstaan met de human model Cylons, dus misschien verzetten ze zich ertegen.. who knows
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  maandag 11 december 2006 @ 12:21:58 #278
19529 Fendy
True Spirit
pi_44324229
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Deel je paar aanwijzingen die jou er toe brengen tot die gedachte.

Zwak ouwehoeren over bsg vind ik tof.

Als lee odama een cylon zou zijn. Dan zou zijn pa er ook 1 moeten zijn niet? ook meteen de reden waarom ze geen moeder/vrouw hebben (die is in de gedachten van hun dood getransplanteerd)

Als de Pa een cylon zou zijn dan zou tigh ook een cylon moeten zijn aangezien ze samen hun jongere jaren hebben beleefd. En dat kunnen ook getransplanteerde herinneringen zijn. Maar dan heeft tigh ze ook.

Wat dus betekent dat misses tigh er ook een is, aangezien hun al heel lang een relatie hadden.

Hoeveel cylon types miste we nog? 5 toch?

en billy is er ook een. Waarom dat zegt mijn inner input number
Miss Tigh is dood...dat wist je wel toch? Die zou dan toch al gereincarneerd moeten zijn lijkt me...
Je hebt gelijk Fen.
pi_44324338
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Fendy het volgende:

[..]

Miss Tigh is dood...dat wist je wel toch? Die zou dan toch al gereincarneerd moeten zijn lijkt me...
Jup, maar ach doodgaan voor een cylon is zo erg nog niet.

Maar lee kan geen cylon zjin dus vanwege dat verhaal.
pi_44324668
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:

[..]

MIsschien dan toch Kara?
Is dan meteen dat gerucht dat er halverwege dit seizoen een belangrijk karakter met veel tam-tam weggaat.

(Verder eigenlijk geen enkele onderbouwing voor deze gedachte, behalve misschien dat ze als sleeper-agent was gekoppeld aan Zak Adama om zo in contact te komen met mensen bij de Colonial Fleet)
  maandag 11 december 2006 @ 12:58:07 #281
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44324742
Het is allemaal mogelijk, maar het blijft speculatie.
SPOILER
Ik denk dat de tweede helft van het seizoen beduidend beter gaat worden als de afleveringen na collebrators.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_44327416
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:58 schreef DooD het volgende:
Het is allemaal mogelijk, maar het blijft speculatie.
SPOILER
Ik denk dat de tweede helft van het seizoen beduidend beter gaat worden als de afleveringen na collebrators.
wat voor stof is de kleding van de officer uniformen gemaakt? (apart stofje denk ik?, zo stug en autoritair )

bij google vond ik bij galactica kleding enkel dit
  maandag 11 december 2006 @ 16:59:00 #283
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44330199
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:

[..]

wat voor stof is de kleding van de officer uniformen gemaakt? (apart stofje denk ik?, zo stug en autoritair )

[afbeelding]
The Internets, I needs it..
pi_44331067
Adama niet Odama
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 18:18:43 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44332682
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:

[..]

dat zou nog wel een goed idee zijn eigenlijk want Tigh is nu weer op aan het knappen (toch?) dus als die dan ineens weer met (een heel boze) moeder de vrouw wordt geconfronteerd dan stort hij weer in

en ik zie hem toch liever met zijn hoofd in de fles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44333557
vond de aflevering maar een beetje ongeloofwaardig. een sterrencluster waar ze per se doorheen moesten jumpen, in plaats van een paar extra jumps maken en er omheen gaan. ze hadden wel een smoesje dat dat te lang zou duren, maar dat is totaal niet logisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 11-12-2006 20:12:26 (on vergeten :P) ]
pi_44336327
De schepen konden niet op hun eigen houtje door die nucleaire brij omdat hun navigatiesystemen 't niet aankonden? De raptors waren speciaal daarvoor uitgerust, dus die konden dat wel. Maar hoeveel zin heeft het om die raptors met die systemen uit te rusten als de piloot toch de pijp uitgaat omdat het schip (in tegenstelling blijkbaar tot de grote schepen) de straling niet buiten konden houden?
  maandag 11 december 2006 @ 20:29:47 #288
19529 Fendy
True Spirit
pi_44337256
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:04 schreef Madine het volgende:
De schepen konden niet op hun eigen houtje door die nucleaire brij omdat hun navigatiesystemen 't niet aankonden? De raptors waren speciaal daarvoor uitgerust, dus die konden dat wel. Maar hoeveel zin heeft het om die raptors met die systemen uit te rusten als de piloot toch de pijp uitgaat omdat het schip (in tegenstelling blijkbaar tot de grote schepen) de straling niet buiten konden houden?
Goed punt.
Je hebt gelijk Fen.
pi_44337628
Ik vond die Kat maar een irritante kuthoer vanaf het begin. Hulde. .
  maandag 11 december 2006 @ 20:40:05 #290
19529 Fendy
True Spirit
pi_44337660
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik vond die Kat maar een irritante kuthoer vanaf het begin. Hulde. .
Junk was het inderdaad.
Je hebt gelijk Fen.
pi_44339088
quote:
Vond ik ook al raar
pi_44342597
quote:
apparatuur om light jump te berekenen deed het alleen in raptors. dus moesten ze overbliepen

en eromheen tjah :s maar een paar dagen voedsel, plus ze moesten het ook nog maken. dus tijdnood was erg kort.
En berekenen van veel jumps eromheen zou te lang duren?

Straling was erg, maar niet heel dodelijk voor even.

formule is ongeveer: 1 beschermde raptor kan vijf keer zo vaak door een radioactief veld dan een normaal schip

[ Bericht 9% gewijzigd door outcast_within op 11-12-2006 23:13:59 ]
pi_44342714
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:40 schreef Fendy het volgende:

[..]

Junk was het inderdaad.
ze kon af en toe wel echt goed tegen sbuck ingaan

Maar idd voor de rest niet erg tof, zowiezo dat hele boehoe geschiedenis, baf dood, maakt haar in totaal maar een trut
pi_44342842
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zou nog wel een goed idee zijn eigenlijk want Tigh is nu weer op aan het knappen (toch?) dus als die dan ineens weer met (een heel boze) moeder de vrouw wordt geconfronteerd dan stort hij weer in

en ik zie hem toch liever met zijn hoofd in de fles
ja maar dan is hijzelf dus ook een cylon, en ook meteen AAAdama jr, sr. dus dat schiet niet op.
pi_44343758
Ik denk dat het allemaal Cylons zijn. De 'mensen' zijn Cylons die geprogrammeerd zijn om te denken dat ze mens zijn en de 'Cylons' zijn geprogrameerd om te denken dat de mensen (lees: Cylons die denken dat ze mens zijn) mens zijn.. ahum...

En het is gewoon één groot spel van de Cylon God: Odama!
  maandag 11 december 2006 @ 23:49:27 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44343973
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_44344485
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef Madine het volgende:
Ik denk dat het allemaal Cylons zijn. De 'mensen' zijn Cylons die geprogrammeerd zijn om te denken dat ze mens zijn en de 'Cylons' zijn geprogrameerd om te denken dat de mensen (lees: Cylons die denken dat ze mens zijn) mens zijn.. ahum...

En het is gewoon één groot spel van de Cylon God: Odama!
pi_44344572
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

hehe don't blame me
pi_44344600
D'r staan wel wat halloween costumes van de originele serie (colonial en cylon) op internet. Ik zou best wel zo'n Cylon-pak willen hebben voor carnaval, lijkt me geweldig :p

--------------------------

btw:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cylon+&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl

Eerste hit.. pretty weird.
pi_44345125
quote:

Ben de serie sinds pas ook eens gaan bekijken. Bevalt zeer goed. Uitstekend acteerwerk en mooie sfx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')