ik zag gisteren een S80 V8 AWD, best aardigquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5425&cache=no
De nieuwe S80 is geil jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zag gisteren een S80 V8 AWD, best aardig![]()
Ik wou het geen snerthok noemenquote:
Naaaaaais XDquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef BoJo het volgende:
M'n groene muur in de slaapkamer
[afbeelding]
Moest gelijk hieraan denkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef BoJo het volgende:
M'n groene muur in de slaapkamer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
Het zal toch om een reden appelgroen eten eh Herm?
Weten we meteen op wat voor TTs jij af komtquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
Zijn deze echt denken jullie?
[afbeelding]
Dat is een van de tweequote:
Jij dus ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weten we meteen op wat voor TTs jij af komt
naaktfotos frederiqueske
pizzaquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
Hamburgers of pizza?
Ik ben net voor het eerste gegaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
Hamburgers of pizza?
ja hey, de mods hebben een meeting, ik moet het hele forum in mn eentje doen, ff checken of ik nog wat minderjarige naaktfoto's moest verwijderen he?quote:
Slap excuusquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hey, de mods hebben een meeting, ik moet het hele forum in mn eentje doen, ff checken of ik nog wat minderjarige naaktfoto's moest verwijderen he?
Teringquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook zoiets leuks, net aangemeld op een forum, blijkt na 5 minuten dat ze na iedere post di eje makat een bedankmailtje sturen dat je hebt gepost![]()
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TeringIk hoop toch wel dat je dat uit kunt zetten
dat zeg je vast niet om te stoken toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie je hier niet op gesoept heeft
[afbeelding]
Ik twjifel niet aan Sjoewe's creativiteit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:12 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zeg je vast niet om te stoken toch?![]()
En anders zouden zij zichzelf wel van je verwijderen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
IEdereen weet tcoh dat ik nooit tussen een groep lekkere wijven zou gaan staan
Ja, om zo snel mogelijk naar Eindhoven te gaan, want daar woont me toch een hunk!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En anders zouden zij zichzelf wel van je verwijderen.
Ik zeg: Buzzybee meeting in EIndhoven!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, om zo snel mogelijk naar Eindhoven te gaan, want daar woont me toch een hunk!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, om zo snel mogelijk naar Eindhoven te gaan, want daar woont me toch een hunk!
Mwah... Op jou en Tommy na hoef ik geen BB-members te zien eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zeg: Buzzybee meeting in EIndhoven!
Nah, ik heb achter de schermen al een topic gestart om een meeting te organiseren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah... Op jou en Tommy na hoef ik geen BB-members te zien eigenlijk
Dan ga je fietsenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb heul geen zin om naar de supermarkt te lopen.
[/ijsmeismodus]
Ik heb vandaag een golfset gekochtquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
Er kwam vandaag eindelijk een kakker in de winkel die de stomme golfset meenam.
Dat ding lag er al maanden.
Ah, dat kan. Ik werk in Brabantquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een golfset gekochtIn limburg
![]()
He kutquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dat kan. Ik werk in Brabant.
de vloer komt pas ergens volgende weekquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga een vloer leggen in je slaapkamer![]()
Dat zal me een kwaliteitje zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
Er kwam vandaag eindelijk een kakker in de winkel die de stomme golfset meenam.
Dat ding lag er al maanden.
Yeah, goed plan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
zullen we bij de Mac gaan meeten en dan alle 4 cillinders uitlachen die voorbij komen?![]()
En als het nou een Honda Integra R is met 200+ Pk?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
zullen we bij de Mac gaan meeten en dan alle 4 cillinders uitlachen die voorbij komen?![]()
Whehe, kom ik zo aan met m'n 3 cylinder.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal best dat ie harder gaat, maar ik blijf lachen omdat 4-cilinder gepruttelquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En als het nou een Honda Integra R is met 200+ Pk?![]()
Die lacht je dan vervolgens nog harder uit
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
zal best dat ie harder gaat, maar ik blijf lachen omdat 4-cilinder gepruttel
Ik ga eens vragen aan m'n pa wat hij tegen 4 cylinders heeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
een 4 cilinder zal nooit zo mooi klinken als een 5, 6, 8, 10 of 12 cilinderzelfs een 3 cilinder klinkt beter.
Loopt die stiekem niet gewoon op 1 poot nog?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
mijn 33 1.4 boxer maakt pas een schijt geluid![]()
geen flauw ideequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Loopt die stiekem niet gewoon op 1 poot nog?![]()
kloptquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
onder het motto "alle fords moeten dood!!"?![]()
tsja.. fords... onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt
o.a.
offset een blok beton raken.. (weer dankzij een klapband)
bochtje achteruit langs een muur, overal te krap langs
op 2 wielen rijden..
maar et kreng rijdt NOG!!!
toch wel knap.
en welke motor gaat daar dan in komen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
En m'n moeder is bijna overtuigd van de C70.
Vind het niet echt spectaculair eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
btw, zo kan m'n auto klinken, met twee sportuitlaatjes d'r onder
klik
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vind het niet echt spectaculair eigenlijk![]()
Waarschijnlijk de 2.4iquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
en welke motor gaat daar dan in komen?
http://www.youtube.com/watch?v=puGCda4ThvUquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:00 schreef BoJo het volgende:
hoewel een 4 cillinder (turbo) ook best lekker kan klinken
http://www.youtube.com/watch?v=czQq0MGrpuY
(de dikste van onze club imo, 300+ pk Q4)
niet spectaculair, maar 't klinkt wel aardig vind ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vind het niet echt spectaculair eigenlijk![]()
Dat welquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
niet spectaculair, maar 't klinkt wel aardig vind ik
het klinkt niet storend in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
holi crapquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=puGCda4ThvU
Chille 4 cylinder.
als het meer wordt gaat het op den duur storend wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon een beschaafde 6 cilinder roffel, verder niets.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het meer wordt gaat het op den duur storend worden![]()
Ik heb nu geen firewire cam meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
het klinkt niet storend in ieder geval
ik moet nog steeds mijn geluid op laten nemen...![]()
oh ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=puGCda4ThvU
Chille 4 cylinder.
Ja lulquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik wacht natuurlijk ook weer veel te lang
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pGL0gdEPCtU
Deze reclame
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die met die stuiterballen was ook al
Hij lift een voorwielquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ygm5BdzleJA
Godverdomme over vette 4 cils gesproken![]()
tering wat een snelle bak![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
Ik ga trouwens van PCR naar PDB mensen, dat jullie het ff weten.
eehhh wat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
Ik ga trouwens van PCR naar PDB mensen, dat jullie het ff weten.
bijna 200000quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die met die stuiterballen was ook al
Ik heb ook een PDBquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook een PDB![]()
Die hebben trouwens zeer mooie trailervrij nieuw ook denk ik, zag hem laatst rijden.
Lachenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
[..]Klopt, daar gaat mijn pa ook wel eens met mee door europa
Vlaardingen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lachen![]()
waar zit die PDB ergens?
Ik zelf haal al m'n zooi bij Paauwer kart racing...
daar was diezelfde trailer ook naar op weg denk ik
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vlaardingen.
Mijn frame is 2 wedstrijden oud, dan flikkeren ze zooi al weg daar
Ja. Maar deze is van het EK/WK team, en die gebruiken nooit iets langquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die verkopen ze dan neem ik aan?
![]()
Neuken in de trein is OK.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Retourtje geluk.
Gast uit Friesland, ook Alex genaamd, treinengek, krijgt zijn huwelijksnacht in een intercity.
had idd alex kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Retourtje geluk.
Gast uit Friesland, ook Alex genaamd, treinengek, krijgt zijn huwelijksnacht in een intercity.
dan had t zeker een tatra oid moeten zijquote:
ik ben nu op 0:44, maar durf niet verder te kijkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
dude wtf??!
http://www.thatvideosite.com/video/357
Die gozer heeft hulp nodigquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
dude wtf??!
27 seconen volgehouden, wat een bokkelulquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:51 schreef BoJo het volgende:
deze heeft pas hulp nodig maar ik geef hem liever een nekschot
http://www.thatvideosite.com/video/1674
Ja, die weten we dus nog nietquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef PNG het volgende:
Ja, Alex lijkt me leuk. Geef ff datum.
uiteraardquote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef Hugster het volgende:
tommy is ook nog laat aanwezig.
zelfde als mij stom dronken thuis komen ?quote:
Audiquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En mooier dan een 5-serieMaar niet mooier dan een A6...
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
dude wtf??!
quote:Op zondag 5 november 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
Yamaha PW 50: De sloot in, blok aan gort door waterschade.
Kawasaki KX 80: Big end in een scheur gesprongen
Mijn PCR 125: met 100 km/h de bandenmuur in. Frame + veel andere onderdelen compleet in een hoepel.
Benelli 491: Met 80 km/h uit de bocht tegen een geparkeerde auto, total loss.
Volvo 440: total loss na een aanrijding.
En dan nog een aantal fietsen uiteraard, maar wie niet?
Gastquote:Op zondag 5 november 2006 11:11 schreef Hugster het volgende:
Aardig rijtje brokken als ik het zo weer onder elkaar zie![]()
[..]
neequote:Op zondag 5 november 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hugo'swerk.jpg wel eens gezien?
quote:Op zondag 5 november 2006 11:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ik zit hard na te denken wat ik zelf eens total loss heb gereden... maar kan niks bedenken![]()
Ik ben in m'n leven 3 keer gevallen denk ik.quote:Op zondag 5 november 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
Still going strong![]()
![]()
Maareh, als je er zelf maar niets aan over houdt is er niets aan de hand toch?
Niet dat je dat altijd van te voren kan wetenDat met die scooter had ook lelijk fout kunnen gaan
quote:Op zondag 5 november 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hugo'swerk.jpg wel eens gezien?
Ik 1 keer mijn pols op mijn BMX en 1 keer mijn voortand met wortel en al eruit door mijn skateboard.quote:Op zondag 5 november 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben in m'n leven 3 keer gevallen denk ik.
2 keer m'n pols gebroken
1 keer m'n tanden uit m'n bek
Joehoeee
quote:Op zondag 5 november 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik 1 keer mijn pols op mijn BMX en 1 keer mijn voortand met wortel en al eruit door mijn skateboard.
Maar die staan dus beide niet in het rijtje omdat die het nog prima deden na afloop hodvrr![]()
Mijn broertje is zelfs al van de bodem gehaald op de scheenquote:Op zondag 5 november 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik in mijn hele leven minstens 1000 keer in het water ben gepleurd
En dat is dus de reden waarom ik m'n halve jeugd in een zwemvest heb gelopenquote:Op zondag 5 november 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn broertje is zelfs al van de bodem gehaald op de scheenHij was eventjes door de werkplaats heen naar buiten gesneaked toen hij nog niet kon zwemmen en is zo het water in gelopen
Een ouwe bok zag het op afstand gebeuren is er meteen achteraan gesprongen en heeft hem van beneden gehaald.
OMGquote:Dat scooterongelukje van me was trouwens voor Broklede Herm, die flauwe knik met aan je linker hand de Doeland, die hoekte ik dus met 80 en schampte uiteindelijk een auto uit het rijtje voor de lage flats daar na de bocht
Ja same herequote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat is dus de reden waarom ik m'n halve jeugd in een zwemvest heb gelopen
[..]
OMGDat moet daar trouwens toch vaker fout gaan
Heerlijk bochtje
Zeg, hebben wij toevallig dezelfde moeder?quote:Op zondag 5 november 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja same here
Omdat wij aan het water woonde hebben ze mij ook eerder op zwemles gezet dan normaal
De zwembaden in de buurt wilde me niet eens les geven, zo op mijn krap aan 3e jaartje
Dus toen ben ik ergens anders gaan lessen en er helemaal niet korter over gedaan ofzo want je kop is op die leeftijd met die coördinatie gewoon nog niet geschikt om zwemmen te leren, klaar
Ik ben ook tussen meerdere zwembaden geswitched omdat sommige badmeesters het gewoon niet meer zagen zitten. Wat een stront eigenwijze ouders heb ik toch eigenlijk
Moeders![]()
mjah 13 jaartjes enne aan totale kosten toch wel een nieuwe Maserati denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
Heftig
En die ouders van jou + jouw tennisopleiding![]()
Whahahaquote:Op zondag 5 november 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, hebben wij toevallig dezelfde moeder?
Ik kon allang zwemmen voor ik op zwemles ging. Op m'n 3e jaar naar dat zwembad gegaan in IJsselstein. Wilden ze het niet. Halve omgeving gechecked waar het wel mocht. Toen mocht het na lang zoeken in Groenekan.
Kreeg ik daar privéles. Iedere week op en neer cruisenGewoon alleen ff voor de diploma's want ik kon al zwemmen
. Op m'n 4e of 5e had ik A meen ik
.
M'n broertje was nog mooier. Ook weer naar Groenekan. Hij was toen ook 4 of 5 geloof ik. Maar hij kon beter onder water zwemmen dan boven water. En toen mocht hij niet afzwemmen om een of andere vage reden. M'n moeder hem daar weggehaald, mijn diploma's gekopieerd et voila. Toen op de basisschool moest iedereen schoolzwemmen natuurlijk, iedereen had allang alle diploma's alleen hij had geen officiele diploma's.
Moest'ie voorzwemmen, alles prima. Moest hij de week daarna afzwemmen voor A en B. Binnen een week dus A en B gehaald.
Fijnquote:Op zondag 5 november 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik heb ook privézwemles gehad ja
Rare mensen hè, die oudersquote:Op zondag 5 november 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah 13 jaartjes enne aan totale kosten toch wel een nieuwe Maserati denk ik![]()
http://www.thatvideosite.com/video/810quote:Op zondag 5 november 2006 11:07 schreef Hugster het volgende:
Ontdekken jullie nu pas Star Wars kid?![]()
Dat kind heeft een tijd terug zelfs al in Tony Hawk's Pro Skater 3 of 4 gezeten
quote:Op zondag 5 november 2006 12:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/video/810
quote:Op zondag 5 november 2006 12:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
Heb trouwens appartement gezienals dat over maandje of 3 er nog staat ga ik maar eens kijken
![]()
Een split level appartement![]()
Je wil het pas hebben als niemand anders het wil?quote:Op zondag 5 november 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
Heb trouwens appartement gezienals dat over maandje of 3 er nog staat ga ik maar eens kijken
![]()
Een split level appartement![]()
Ja daar idd ook jaquote:Op zondag 5 november 2006 12:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heeft beetje met het Financiële plaatje te makenquote:Op zondag 5 november 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil het pas hebben als niemand anders het wil?
Waarom 3 maanden wachten?
Slaapkamer en soms badkamer boven je eigen appartement.quote:
ziet er goed uit, ruim ookquote:Op zondag 5 november 2006 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slaapkamer en soms badkamer boven je eigen appartement.
Vaak zijn dit woningen van 2 verdiepingen, dan is je slaapkamer het dak zegmaar
Dit huisje gaat het om
Ah, ik vond het ook al zo raarquote:Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heeft beetje met het Financiële plaatje te makenMijn baas doet niet aan salaris besprekingen voor de kerstperiode zegma
![]()
Maar er staan meer van dat soort dingen te koop. Lijkt me wel heel leuk zo'n split level![]()
Heb er vroeger kilometertje of 3 vandaan gewoond en is prima buurt zover ik weet.quote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik vond het ook al zo raar
Split level is prima jaHoe is de buurt? Ziet er prima uit namelijk
http://www.jedimaster.net/quote:Op zondag 5 november 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb die hele dude nog nooit gezien
Mooi.quote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb er vroeger kilometertje of 3 vandaan gewoond en is prima buurt zover ik weet.
En inderdaad lekker ruim, dat is het voordeel van zo'n split level.
O_Oquote:Saddam Hussein krijgt doodstraf
Saddam Hussein is veroordeeld tot de doodstraf. De speciale rechtbank in Bagdad heeft uitspraak gedaan tegen de oud-dictator. Saddam wordt opgehangen. Wanneer is niet bekend
quote:Op zondag 5 november 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vermaak me momenteel even met dit
http://www.flabber.nl/archief/018226.php
ey, dat heb ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
WFT, die hypotheek is gelijk met wat ik aan huur betaalquote:Op zondag 5 november 2006 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit huisje gaat het om
Je gaat me echt vertellen dat je dat niet wist?quote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT, die hypotheek is gelijk met wat ik aan huur betaal![]()
Waarom denk je dat ik wil kopen?quote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT, die hypotheek is gelijk met wat ik aan huur betaal![]()
En je zit wel compleet buiten de stad zeg![]()
T was voor mij vantevoren al bekend dat t tijdelijk was, maar als ik terugkom uit Finland, is kopen misschien toch verstandiger als huren zie ik.quote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me echt vertellen dat je dat niet wist?
Ik heb een paar nieuwe tricks geleerdquote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Foto's na afloop van je blauwe ledematen
quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was voor mij vantevoren al bekend dat t tijdelijk was, maar als ik terugkom uit Finland, is kopen misschien toch verstandiger als huren zie ik.
Yeah baby, yeahquote:Op zondag 5 november 2006 13:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een paar nieuwe tricks geleerd
Nog meer pijn veroorzaken
[afbeelding]
Mja, voor jouw huurprijs kun je niet kopen neequote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee hoor, niet altijd. Als je in een gammel huis woont en je hebt twee linkerhanden is huren verstandiger![]()
"You are entering a whole new world of pain!"quote:
Kloptquote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, voor jouw huurprijs kun je niet kopen nee
Dan mag je wel even stevig door chauffeurenquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KloptEn koopsubsidie bestaat ook niet
Ons volgende huis word wel een koophuis btw
Het verdiend goedquote:Op zondag 5 november 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan mag je wel even stevig door chauffeuren
Goed bezig.quote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KloptEn koopsubsidie bestaat ook niet
Ons volgende huis word wel een koophuis btw
Ze zijn gehandicapped?quote:Op zondag 5 november 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga er vandoor, op naar de eerste overwinning
Friesland is 1 grote achterbuurtquote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Klonk het volgende:
wtf 90.000 voor een best wel aardig huis
zijn de huizen daar zo goedkoop of is het gewoon een achterbuurt ?
Dat valt best mee, ze hebben ook goeie punten, de weg naar Groningen enzoquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ze hebben ook goeie punten, de weg naar Groningen enzo
Alex huurt een huis in Friesland voor minder dan ik aan Stufi krijgquote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Klonk het volgende:
wtf 90.000 voor een best wel aardig huis
zijn de huizen daar zo goedkoop of is het gewoon een achterbuurt ?
Limburgquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alex huurt een huis in Friesland voor minder dan ik aan Stufi krijg
Ik denk het eerst jaDat mag toch algemeen bekend staan...!?!
En Friesland is veel beter dan Groningen
Nee, ik loop te spammen dat iedereen op jou moet stemmen als beste logger. Puike nieuwe ava btwquote:
Ja, best wel een achterbuurt, voor LIwadder begrippen. Maar ja, ik vind alles waar rijtjeshuizen staan een achterbuurtquote:Op zondag 5 november 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={A2AA6C23-E553-4B4C-AF16-516CCF1C9B00}&Form=Home&sfStraal=15&refining=N&sfRangschikking=ASC&sfSortering=obj%5FKoopprijs&Page=3&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=11&sfPlaatsID=6567&searchmode=normaal
WTF!!
Ik kan me voorstellen waarom je daar wil gaan wonen Lex
Is dat btw niet bij Paal in de buurt/straat?
Limburgquote:Op zondag 5 november 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg![]()
maar goed, ik mag ook niet klagen hoor, hoekhuis met oprit en een diepe tuin, 3 slaapkamers en compleet onderkelderd voor 380 euro per maand.
en friesland is best een leuke provincie, lekker aan het water enzo.
Voor Leeuwarder begrippen een achterbuurtquote:Op zondag 5 november 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, best wel een achterbuurt, voor LIwadder begrippen. Maar ja, ik vind alles waar rijtjeshuizen staan een achterbuurt
In de dorpen is het nog goedkoper, dit is vlak bij het centrum van Lwd, op loopafstand
**Hap**quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het over haar stem ouwe
Verder is het gewoon een kindje.
Ik ga een jaar naar Finland om te studeren en werken, ik ben ingeloot om aan de Evtek te mogen studeren, dit schijnt de beste business school van Europa te zijn. We gaan er met z'n 4en heen eind januari, woonruimte is al geregeld, ik moet alleen nog even mn verzekeringen ed op na slaan. Verder heb ik zeer waarschijnlijk ook al werk daar. EN!! we zijn bezig een tripje te boeken naar de 1000 meren rally, de WRC rally van Finland, de opening van het WRC seizoenquote:Op zondag 5 november 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding] DAN [afbeelding]
En dat is het altijd. En wanneer ga je naar Finland en voor hoe lang en waarom en heb je het al geregeld?
Volgens mij is dat de straat waar Auke de Sloper woontquote:Op zondag 5 november 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={A2AA6C23-E553-4B4C-AF16-516CCF1C9B00}&Form=Home&sfStraal=15&refining=N&sfRangschikking=ASC&sfSortering=obj%5FKoopprijs&Page=3&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=11&sfPlaatsID=6567&searchmode=normaal
WTF!!
Ik kan me voorstellen waarom je daar wil gaan wonen Lex
Is dat btw niet bij Paal in de buurt/straat?
En als je een vrachtwagen ziet waar Sisu op staat zet je m voor me op de foto toch?quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga een jaar naar Finland om te studeren en werken, ik ben ingeloot om aan de Evtek te mogen studeren, dit schijnt de beste business school van Europa te zijn. We gaan er met z'n 4en heen eind januari, woonruimte is al geregeld, ik moet alleen nog even mn verzekeringen ed op na slaan. Verder heb ik zeer waarschijnlijk ook al werk daar. EN!! we zijn bezig een tripje te boeken naar de 1000 meren rally, de WRC rally van Finland, de opening van het WRC seizoen![]()
Ik kan inderdaad bevestigen dat het Auke de Sloper buurtje verpauperder is dan de straat waar Paal woont.quote:Op zondag 5 november 2006 14:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de straat waar Auke de Sloper woontTypische volksbuurt in verval, hoewel er ergere straten/blokken zijn om te wonen in Leeuwarden...
Ik woon trouwens aan de andere kant van't cambuurstadion [peu]waar de huizen duurder zijn[/peu]
Gaat goedkomenquote:Op zondag 5 november 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als je een vrachtwagen ziet waar Sisu op staat zet je m voor me op de foto toch?
Wtf, dat moet toch wel zowat een tape zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrSUf68ScjQ
Damn
David hasselhoff in de juryquote:Op zondag 5 november 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrSUf68ScjQ
Damn
Jaaaaaaa! gewledig!quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je z'n liedjes wel eens gezien? en gehoord?
een vliegtuig als heli gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S75CnhPCWsY![]()
Had nog mooier geweest als het z'n eigen vleugje wasquote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4QSSQKdjC70![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4QSSQKdjC70![]()
Nee. Zowel de aangepaste transit als Scorpio niet, en de aangepast eVolvo ook niet. Aanpassingen zijn door Terberg gedaan, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, heb jij trouwens die aangepaste Ford van de Koningin op de foto?
ooooh ik ga te veel naar kroegjes denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, dat is voor latere zorg.
ik fix wel watquote:Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt strakts trouwens de nieuwe op??
Tijgerprint doet me denken aan het interieur van je Maseratiquote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
In je eigen huis vliegen met zo'n ding![]()
trouwens, heb je dat tijgerprint iets grotere model op de grond gezien![]()
Inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Zowel de aangepaste transit als Scorpio niet, en de aangepast eVolvo ook niet. Aanpassingen zijn door Terberg gedaan, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Dat zuigt, dat was juist toffig, dat naar binnen gluren naar die strepenkarrenquote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadLeek me wel leuk ze eens te zien op foto.
Had je al gehoord dat ze bij Specials veel hebben moeten vervangen aan ramen/deuren enzo omdat iedereen te makkelijk naar binnen kon kijken, waardoor de politieauto's zo bekeken konden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |