abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43232043
Afgelopen week liet de VVD doorsijpelen dat HET zaterdag ging gebeuren. We zouden iets mee maken zaterdag waarna het de komende 3 weken alleen nog maar over de VVD zou gaan. Het is nu zaterdag maar ik merk nog niks. Weet iemand wat er bedoelt werd?

Ik dacht aanvankelijk dat ze Wiegel naar voren zouden schuiven.
pi_43232241
Ze starten vandaag hun campagne. Officieel dan, want eigenlijk zijn ze natuurlijk al weken bezig.

pi_43232261
Dan start de VVD haar campagne.
Bron:

http://www.stemvvd.nl/campagnenieuws_details.php?id=318
pi_43232294
En wat is daar voor bijzonders aan? Ze deden het voorkomen alsof ze een groot geheim gingen onthullen. Een groot stemmentrekkend geheim? Ik gokte toch echt Wiegel?
pi_43232326
Lunteren. .
Een sprinkussen. .
De Cees Cools Partyband. .

Toll!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:28:51 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43232357
Nee, Rutte had het over dat hij tot nu toe weinig inhoudelijke campagnes heeft gezien, en dat de VVD vandaag hét wat hem/de VVD belangrijkste verkiezingsthema gaat onthullen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43232406
Onthullen? Dat betekent dat we het nog niet kennen? Wat is het? Hou me niet langer in spanning!
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:39:44 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43232590
Ik heb geen idee. Gisteren in Nova werd hem er ook naar gevraagd en toen lichtte hij een tipje van de sluier op ('mensen staan aan de kant en kunnen geen hypotheken meer krijgen vanwege tijdelijke contracten, het wordt tijd het ontslagrecht te versoepelen, zodat mensen er weer tussen komen') waarop Ferry Mingelen idd meldde dat hij het vermoeden had dat het allemaal niet zo schokkend zou zijn als Rutte het wilde doen voorkomen.

Maar Rutte hield vast aan de onthulling van vandaag.

Ik ben ook wel benieuwd. Kwa zijn voorbeeld (tijdelijke contracten en moeilijk onbepaalde tijd en daardoor onduidelijk beeld van inkomen in de toekomst en daardoor lastig hypotheekgedoe) herken ik iig wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43232632
Gratis kinderopvang.

Rutte zat gisteren weer te blaten in NOVA. Kan die man zijn kwek houden alsjeblieft. Hij speelt geen rol van betekenis in de campagne en met dit soort kansloze verrassingen zal dat heus niet veranderen.

Rutte zit te kutte.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:48:51 #10
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43232770
quote:
[b]Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef Rutte zit te kutte.
Neeeh, hij zoekt er een.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43232845
De laatste tijd is het milieu nogal hot. Ik denk dat hij gaat pleiten voor extra kerncentrales als oplossing.
pi_43232871
Die flyer.......
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:57:27 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43232942
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:23 schreef Kozzmic het volgende:
Ze starten vandaag hun campagne. Officieel dan, want eigenlijk zijn ze natuurlijk al weken bezig.

[afbeelding]
Ik dacht, dat is een GeenStijl - feauteauxfuk, maar het viel tegen. het was gewoon VVD.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43232965
--Dubbel--
pi_43232976
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef Verbal het volgende:
Nee, Rutte had het over dat hij tot nu toe weinig inhoudelijke campagnes heeft gezien, en dat de VVD vandaag hét wat hem/de VVD belangrijkste verkiezingsthema gaat onthullen.

V.
Heeft die man al eens gekeken wat er op zijn (VVD) website wordt aangeboden als verkiezingsprogramma, is ook niet heel inhoudelijk hoor, en zeker niet zo uitgebreid als ik van andere partijen heb gezien.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:11:09 #16
105098 lexine
"Het Kattenvrouwtje"
pi_43233235
Als je flyer goed leest...
Do wordt de nieuwe leider van de vvd
Het leven bestaat voor 10% uit wat je overkomt en voor 90% hoe je er mee omgaat.
pi_43233305
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef lexine het volgende:
Met Cees Cools en zijn partyband als goede tweede.
Minister van Feest!
pi_43233453
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Met Cees Cools en zijn partyband als goede tweede.
Minister van Feest!
Onderaan het speerpunt van de campagne.

"Gratis kinderopvang, met springkussen! "
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:26:26 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43233578
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Onderaan het speerpunt van de campagne.

"Gratis kinderopvang, met springkussen! "
Een springkussen in plaats van een sociaal vangnet!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43233721
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef rebel6 het volgende:
De laatste tijd is het milieu nogal hot. Ik denk dat hij gaat pleiten voor extra kerncentrales als oplossing.
komt t onderwerp milieu toch nog een keer positief naar voren
pi_43234243
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

komt t onderwerp milieu toch nog een keer positief naar voren
werd tijd.
pi_43234311
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef lexine het volgende:
Hmm, dat was me niet opgevallen. Ik zie wel dat Rutte heel sneaky zijn rechterarm om haar heen legt, zou dit één van zijn 'sterke vrouwen' zijn??
pi_43236267
Nieuws uit Lunteren...
quote:
Toespraak Rutte valt goed bij VVD

LUNTEREN - De toespraak waarin VVD-leider Mark Rutte zaterdag in Lunteren het centrale thema van de verkiezingscampagne van zijn partij onthulde („Het karwei begint nu pas echt“) is goed gevallen bij de liberale achterban. Rutte kreeg na afloop een langdurig applaus en ook de VVD-prominenten toonden zich enthousiast.

„Prima”, zei minister Henk Kamp van Defensie. „Mark heeft de richting helder neergezet. Wij zijn de partij van de vooruitgang.” En minister Atzo Nicolaï (Koninkrijksrelaties): „De sfeer is erg goed. Dit is een goede start van de campagne, die veel mensen moet aanspreken. Mensen willen vooruit, niet terug naar de jaren '50.”

Minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken is ervan overtuigd dat de toespraak van Rutte ertoe zal leiden dat de VVD weer opkrabbelt in de peilingen. „Het tij zal keren.”

Ook in de VVD-fractie, waar afgelopen week onrust ontstond over de te geringe zichtbaarheid van Rutte in de campagne, heerste nu tevredenheid. ,.,Heel goed” betitelde Tweede Kamerlid Willibrord van Beek het verhaal van Rutte. „Geweldig, wat een energie”, vond Kamerlid Ineke Dezentjé. „Jammer dat hier alleen VVD'ers zijn. Dit moet heel Nederland kunnen horen.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_goed_bij_VVD.html
pi_43236307
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Kozzmic het volgende:
Nieuws uit Lunteren...
[..]
Maar........

Hoe was het springkussen?
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:23:46 #25
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43236711
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Kozzmic het volgende:
Nieuws uit Lunteren...
[..]
Waardeloos verhaal. Daarmee haalt hij geen stemmen weg bij het CDA. Mensen met een uikering stemmen sowieso niet CDA/VVD, dus dit onderwerp is campagnetechnisch een groot fiasco.
Pugna Pro Patria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')