Neeeh, hij zoekt er een.quote:[b]Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef Rutte zit te kutte.![]()
Ik dacht, dat is een GeenStijl - feauteauxfuk, maar het viel tegen. het was gewoon VVD.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:23 schreef Kozzmic het volgende:
Ze starten vandaag hun campagne. Officieel dan, want eigenlijk zijn ze natuurlijk al weken bezig.
[afbeelding]
Heeft die man al eens gekeken wat er op zijn (VVD) website wordt aangeboden als verkiezingsprogramma, is ook niet heel inhoudelijk hoor, en zeker niet zo uitgebreid als ik van andere partijen heb gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef Verbal het volgende:
Nee, Rutte had het over dat hij tot nu toe weinig inhoudelijke campagnes heeft gezien, en dat de VVD vandaag hét wat hem/de VVD belangrijkste verkiezingsthema gaat onthullen.
V.
Met Cees Cools en zijn partyband als goede tweede.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef lexine het volgende:
Als je flyer goed leest...
Do wordt de nieuwe leider van de vvd
Onderaan het speerpunt van de campagne.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Met Cees Cools en zijn partyband als goede tweede.
Minister van Feest!
Een springkussen in plaats van een sociaal vangnet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onderaan het speerpunt van de campagne.
"Gratis kinderopvang, met springkussen! "
komt t onderwerp milieu toch nog een keer positief naar vorenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef rebel6 het volgende:
De laatste tijd is het milieu nogal hot. Ik denk dat hij gaat pleiten voor extra kerncentrales als oplossing.
werd tijd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
komt t onderwerp milieu toch nog een keer positief naar voren
Hmm, dat was me niet opgevallen. Ik zie wel dat Rutte heel sneaky zijn rechterarm om haar heen legt, zou dit één van zijn 'sterke vrouwen' zijn??quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef lexine het volgende:
Als je flyer goed leest...
Do wordt de nieuwe leider van de vvd
quote:Toespraak Rutte valt goed bij VVD
LUNTEREN - De toespraak waarin VVD-leider Mark Rutte zaterdag in Lunteren het centrale thema van de verkiezingscampagne van zijn partij onthulde („Het karwei begint nu pas echt“) is goed gevallen bij de liberale achterban. Rutte kreeg na afloop een langdurig applaus en ook de VVD-prominenten toonden zich enthousiast.
„Prima”, zei minister Henk Kamp van Defensie. „Mark heeft de richting helder neergezet. Wij zijn de partij van de vooruitgang.” En minister Atzo Nicolaï (Koninkrijksrelaties): „De sfeer is erg goed. Dit is een goede start van de campagne, die veel mensen moet aanspreken. Mensen willen vooruit, niet terug naar de jaren '50.”
Minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken is ervan overtuigd dat de toespraak van Rutte ertoe zal leiden dat de VVD weer opkrabbelt in de peilingen. „Het tij zal keren.”
Ook in de VVD-fractie, waar afgelopen week onrust ontstond over de te geringe zichtbaarheid van Rutte in de campagne, heerste nu tevredenheid. ,.,Heel goed” betitelde Tweede Kamerlid Willibrord van Beek het verhaal van Rutte. „Geweldig, wat een energie”, vond Kamerlid Ineke Dezentjé. „Jammer dat hier alleen VVD'ers zijn. Dit moet heel Nederland kunnen horen.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_goed_bij_VVD.html
Waardeloos verhaal. Daarmee haalt hij geen stemmen weg bij het CDA. Mensen met een uikering stemmen sowieso niet CDA/VVD, dus dit onderwerp is campagnetechnisch een groot fiasco.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |