COD3quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ok, November is idd een klote week, GoW, CoD3, en nu Marvel dus erbij
Gelukkig heb ik tentamenweek al achter de rug.
wtfquote:Op zondag 5 november 2006 18:26 schreef Bastard het volgende:
MMarsuKut man .. moet je je voorstellen dat nu een kansloze op jou 360 zit te gamen
Ja ik internet nu op een fucking oude windows 98 pc zonder geluidquote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
MMarsu's 360 en pc is gestolen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik internet nu op een fucking oude windows 98 pc zonder geluid. En ik mis nu al die vette games in November voor de 360
Als ze on-line gaan met die Xbox, kunnen ze hem dan niet opsporenquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik internet nu op een fucking oude windows 98 pc zonder geluid. En ik mis nu al die vette games in November voor de 360
Daar ben ik mee bezig inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze on-line gaan met die Xbox, kunnen ze hem dan niet opsporen![]()
Klote man![]()
Volgend jaar weerquote:
Denk dat als die persoon online komt hij:quote:
Dat kan Microsoft wel nagaan, ze kunnen als het goed is elke 360 individueel tracken. Je kan namelijk vrij hard maken dat die 360 bij jou hoort op die manier, en als hi jdan ergens anders opduikt...quote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Denk dat als die persoon online komt hij:
A Niet zal zeggen waar hij/zij woont
B Overgekocht hoeft van iemand anders en niet weet waar de persoon van wie hij het gekocht had, woont.
Hij is uitquote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Preview versie of is het al uit?
IK HAAT HET FEIT DAT IK VAN ZOVEEL SOORTEN GAMES HOUDquote:
Verstandig zijn is voor mietjes, ik heb een HD-DVD speler met King Kong (zit er bij) gepreordert voor ¤199,98 inmiddels.quote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk allemaal van plan om een HD speler te kopen? Zelf zit ik te twijfelen. Het is veel verstandiger om te wachten op de uitkomst van dat hele Blue Ray - HD DVD gedoe. Aan de andere kant heb ik nu een HD ready tv waarmee ik gewoon zo snel mogelijk HD films wil zien.
Is dat die HD-DVD speler voor 360?quote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verstandig zijn is voor mietjes, ik heb een HD-DVD speler met King Kong (zit er bij) gepreordert voor ¤199,98 inmiddels.
Het is idd de HD-DVD speler voor de 360.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Is dat die HD-DVD speler voor 360?
Laatst een special gelezen over HD en Blue-Ray en tot nu toe was HD beter qua prijs en prestatie dan Blue-Ray.
Denk dat de "oorlog" voornamelijk zou worden gewonnen door diegene die als eerste met een goedkope brander op de markt komt![]()
Een Wiiquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig inderdaad
[..]
Volgend jaar weer
Heb nu een Ps2 gekocht en koop volgende maand een Wii.. current gen ftw I guess
Volgens mij wel; Google gaf me dit iig:quote:Op zondag 5 november 2006 23:43 schreef Niek. het volgende:
Heb een vraag, de 360 is voor het afspelen van dvd's toch regio gebonden? dus dat je alleen regio 2 dvd's af kunt spelen?
Dit topic heeft kennelijk elke pagina een paar keer zo'n post nodig anders gaat ie dood?quote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
Yep gears of war gaat heerschen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |