FFXIIquote:Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef H.Flick het volgende:
Mijn Xbox360 gaat weer even stof verzamelen. Eerst FFXII en als ik dan klaar ben ligt er weer een vracht 360 toppers te wachten.
Mass Effect komt misschien in de buurt.quote:Op zondag 5 november 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXIIBriljant....................... zo'n spel zou op 360 moeten verschijnen.
Geen probleem zou ik nu ook weer niet willen zeggen, tis verdomd veel geld.quote:Op zondag 5 november 2006 00:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Heb geen probleem met de prijs van ¤100.
De demo..het is wel leuk voor een paar keertjes, veel mogelijkheden/combinatie's in de ring...maar om nou het spel te kopen.......quote:Op zondag 5 november 2006 11:55 schreef Ash het volgende:
Mensen die het worstelspel: WWE Smackdown vs. RAW 2007 hebben gekocht, gespeeld, gepreviewd?
zo ja wat zijn de eerste bevindingen?
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoWquote:Op zondag 5 november 2006 12:08 schreef Martijn85 het volgende:
Heb net Rainbow Six en GoW besteld
R6 stond nog als release voor 16/11 dus hoop dat dat zo blijft
kloptquote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoW
ach ja, volgende week CoD3, de week erop GoW en weer een week later Rainbow 6.......de komende drie weken hebben we dus wat te doenquote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoW
Had precies hetzelfde, vorige delen vond ik niet echt boeiend maar deze was toch wel zwaar vetquote:Op zondag 5 november 2006 12:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die demo van RB6 heeft me trouwens wel even heel erg anders over de serie doen nadenken. Die is bruut!
Heb de review copy nog niet binnen, wel een bijna finale build bij THQ gespeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 11:55 schreef Ash het volgende:
Mensen die het worstelspel: WWE Smackdown vs. RAW 2007 hebben gekocht, gespeeld, gepreviewd?
zo ja wat zijn de eerste bevindingen?
Dat maakt het wel realistisch hé...anders zit je 10 minuten te knokken tegen elkaar...nu krijgt de tegenstander de kans ook iets te doen als jij staat te puffen...neemt niet weg, dat het irritant isquote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
...., enkel het stamina systeem is vreselijk irritant. Na een paar moves sta je weer te puffen om deze aan te vullen, iets waar ik absoluut geen voorstander van ben.
Tsja, ik volg WWE op de voet, maar daar zie ik ze ook niet na drie slagen puffend in een hoekje staan, dus wat dat betreft is Yuke's er iets te ver in doorgeslagen naar mijn meningquote:Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat maakt het wel realistisch hé...anders zit je 10 minuten te knokken tegen elkaar...nu krijgt de tegenstander de kans ook iets te doen als jij staat te puffen...neemt niet weg, dat het irritant is![]()
PROESTquote:Op zondag 5 november 2006 13:56 schreef Zijpie het volgende:
ik werd ernstig in elkaar geslagen in de demo
Ik vond 'm kut, hele R6 gevoel van vroeger is nu echt definitief verdwenen. Game lijkt veel te veel op een inside GRAWquote:Op zondag 5 november 2006 12:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die demo van RB6 heeft me trouwens wel even heel erg anders over de serie doen nadenken. Die is bruut!
Ben ik helemaal met je eens, heb het spel inmiddels in huis en ik moet zeggen het ziet er zeker goed uit. Het spel speelt opzich wel aardig maar moet nog erg wennen aan de controls, ik ben zelf de RAW serie gewend en dat bestuurde wel een stuk makkelijker. Heb tot nu toe ook nog alles in de season mode verloren (is trouwens wel een geweldige optie die season mode, erg leuk hoe die story lines worden gedaan...).quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Tsja, ik volg WWE op de voet, maar daar zie ik ze ook niet na drie slagen puffend in een hoekje staan, dus wat dat betreft is Yuke's er iets te ver in doorgeslagen naar mijn mening
quote:Op zondag 5 november 2006 17:18 schreef Skull-splitter het volgende:
GOW... must... have... Gears of War....
quote:Op zondag 5 november 2006 17:18 schreef Skull-splitter het volgende:
GOW... must... have... Gears of War....
Ik laat Vegas liggen juist door GoWquote:Op zondag 5 november 2006 17:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
GOW lijkt me helemaal niks.
Grafisch is het super, maar het boeit me gewoon niet.
Ik wacht op Rainbow Six: Vegas
Ben het ook gedeeltelijk met je eens over GOW. Grafisch super, maar voor mij moet de game zich nog bewijzen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
GOW lijkt me helemaal niks.
Grafisch is het super, maar het boeit me gewoon niet.
Ik wacht op Rainbow Six: Vegas
1 Up show gaf een aardig beeld van hoe het spel in elkaar zit, voor mij wordt het wel de game van het jaar ben ik bang... Co-op mensen, op de juiste manier.quote:Op zondag 5 november 2006 17:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ben het ook gedeeltelijk met je eens over GOW. Grafisch super, maar voor mij moet de game zich nog bewijzen.
Als je 12 jaar oud bent kan ik begrijpen dat je dat wilt hebben....quote:Op zondag 5 november 2006 18:17 schreef quantas het volgende:
http://img512.imageshack.us/my.php?image=img0158hb3.jpg
WAAAAAAH
MOET IK HEBBEN
Aaaaaaaaaaaaaargghhhhh...mijn ogen!quote:Op zondag 5 november 2006 18:17 schreef quantas het volgende:
http://img512.imageshack.us/my.php?image=img0158hb3.jpg
WAAAAAAH
MOET IK HEBBEN
In de zin dat Mass Effect een gigantisch stuk voorop loopt bedoel je?quote:Op zondag 5 november 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mass Effect komt misschien in de buurt.
Dit weekend wat MP filmpjes van Gears of War gezien, en ik moet zeggen dat dat er ernstig tof uitziet, en eens een keer wat anders dan in First Person als een kip zonder kop rondrennen. Het is allemaal iets trager en tactischer, en teamplay is een must!quote:Op zondag 5 november 2006 18:28 schreef Bastard het volgende:
Nog een kleine week voor CoD3
Ik weet niet hoe GoW is, relatief nieuw.. bloedmooi maar daar kijk je eigenlijk toch snel doorheen als je gamed. (Echt raar hoe snel je aan gfx went eigenlijk) .. wat overblijft is een shooter, ik hoop maar dat die goed uitgebalanceerd is.. dat het leuk blijft voor langere tijd.
In tegenstelling tot CoD3.. heb ik echt het idee dat die MP echt leuk gaat blijven.. wellicht ook omdat je het type spel wel vaker hebt gespeeld, dan weet je wat je kan verwachten.. dat heb ik bij GoW niet.
Ach met beide in huis vermaak me prima tot in het nieuwe jaar![]()
![]()
Raad ik je GRAW multiplayer aan. GoW MP is GRAW MP met gore en closecombat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit weekend wat MP filmpjes van Gears of War gezien, en ik moet zeggen dat dat er ernstig tof uitziet, en eens een keer wat anders dan in First Person als een kip zonder kop rondrennen. Het is allemaal iets trager en tactischer, en teamplay is een must!
Kwestie van teams van 4 bijeen trekken die alleen samen spelen...quote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat dan met al die ego's op live.
Was er ook niet iets waardoor je niet met je vrienden kon spelen? (Dat de kans daarop klein zo zijn?)quote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat dan met al die ego's op live.
Preview versie of is het al uit?quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, Marvel: Ultimate Alliance is zowaar een bijzonder leuke game geworden. Na X-Men had ik er mijn twijfels over, maar het speelt lekker weg, tof
volgens mij issie al uit, anders heb ik het niet goed gezien in de winkelquote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Preview versie of is het al uit?
Helemaal mee eens....... tactisch en teamplay,.... dat tragere spreekt me onwijs aanquote:Op zondag 5 november 2006 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit weekend wat MP filmpjes van Gears of War gezien, en ik moet zeggen dat dat er ernstig tof uitziet, en eens een keer wat anders dan in First Person als een kip zonder kop rondrennen. Het is allemaal iets trager en tactischer, en teamplay is een must!
Nogmaals, GRAW is dan zeker een aanrader. Betreffende Marvel, ik had gehoord dat het een echte co-op game is? Zou er namelijk wel meer over wetenquote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....... tactisch en teamplay,.... dat tragere spreekt me onwijs aan
Heb GRAW al gespeeld,.... SP uit en redelijk wat MP gedaan. Marvel ben ik nu aan het doen. Moet hem reviewen voor FOK!games. Coop is inderdaad aanwezig. De gehele SP kan coop gedaan worden. Tot nu toe heb ik het naar mijn zin met het spel maar lang mijn interesse houden is moeilijk..... denk dat je echt Marvel fan moet zijn. Deadpool zit er in ja,.... heb al met hem gegamed..... 140 characters om te levellen.... genoeg te doen dus. Battlesysteem is simpel maar doet zijn werk.quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nogmaals, GRAW is dan zeker een aanrader. Betreffende Marvel, ik had gehoord dat het een echte co-op game is? Zou er namelijk wel meer over weten
Voornamelijk omdat ik een hoop Marvel comics heb gelezen (en Deadpool zit er in![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |