FFXIIquote:Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef H.Flick het volgende:
Mijn Xbox360 gaat weer even stof verzamelen. Eerst FFXII en als ik dan klaar ben ligt er weer een vracht 360 toppers te wachten.
Mass Effect komt misschien in de buurt.quote:Op zondag 5 november 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXIIBriljant....................... zo'n spel zou op 360 moeten verschijnen.
Geen probleem zou ik nu ook weer niet willen zeggen, tis verdomd veel geld.quote:Op zondag 5 november 2006 00:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Heb geen probleem met de prijs van ¤100.
De demo..het is wel leuk voor een paar keertjes, veel mogelijkheden/combinatie's in de ring...maar om nou het spel te kopen.......quote:Op zondag 5 november 2006 11:55 schreef Ash het volgende:
Mensen die het worstelspel: WWE Smackdown vs. RAW 2007 hebben gekocht, gespeeld, gepreviewd?
zo ja wat zijn de eerste bevindingen?
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoWquote:Op zondag 5 november 2006 12:08 schreef Martijn85 het volgende:
Heb net Rainbow Six en GoW besteld
R6 stond nog als release voor 16/11 dus hoop dat dat zo blijft
kloptquote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoW
ach ja, volgende week CoD3, de week erop GoW en weer een week later Rainbow 6.......de komende drie weken hebben we dus wat te doenquote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is geloof ik een week uitgesteld door de release van GoW
Had precies hetzelfde, vorige delen vond ik niet echt boeiend maar deze was toch wel zwaar vetquote:Op zondag 5 november 2006 12:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die demo van RB6 heeft me trouwens wel even heel erg anders over de serie doen nadenken. Die is bruut!
Heb de review copy nog niet binnen, wel een bijna finale build bij THQ gespeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 11:55 schreef Ash het volgende:
Mensen die het worstelspel: WWE Smackdown vs. RAW 2007 hebben gekocht, gespeeld, gepreviewd?
zo ja wat zijn de eerste bevindingen?
Dat maakt het wel realistisch hé...anders zit je 10 minuten te knokken tegen elkaar...nu krijgt de tegenstander de kans ook iets te doen als jij staat te puffen...neemt niet weg, dat het irritant isquote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
...., enkel het stamina systeem is vreselijk irritant. Na een paar moves sta je weer te puffen om deze aan te vullen, iets waar ik absoluut geen voorstander van ben.
Tsja, ik volg WWE op de voet, maar daar zie ik ze ook niet na drie slagen puffend in een hoekje staan, dus wat dat betreft is Yuke's er iets te ver in doorgeslagen naar mijn meningquote:Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat maakt het wel realistisch hé...anders zit je 10 minuten te knokken tegen elkaar...nu krijgt de tegenstander de kans ook iets te doen als jij staat te puffen...neemt niet weg, dat het irritant is![]()
PROESTquote:Op zondag 5 november 2006 13:56 schreef Zijpie het volgende:
ik werd ernstig in elkaar geslagen in de demo
Ik vond 'm kut, hele R6 gevoel van vroeger is nu echt definitief verdwenen. Game lijkt veel te veel op een inside GRAWquote:Op zondag 5 november 2006 12:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die demo van RB6 heeft me trouwens wel even heel erg anders over de serie doen nadenken. Die is bruut!
Ben ik helemaal met je eens, heb het spel inmiddels in huis en ik moet zeggen het ziet er zeker goed uit. Het spel speelt opzich wel aardig maar moet nog erg wennen aan de controls, ik ben zelf de RAW serie gewend en dat bestuurde wel een stuk makkelijker. Heb tot nu toe ook nog alles in de season mode verloren (is trouwens wel een geweldige optie die season mode, erg leuk hoe die story lines worden gedaan...).quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Tsja, ik volg WWE op de voet, maar daar zie ik ze ook niet na drie slagen puffend in een hoekje staan, dus wat dat betreft is Yuke's er iets te ver in doorgeslagen naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |