groentjequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
1981? Oh fuck..hoe kan het ook anders
Het beste jaar ooit mijn geboortejaar
Klas 6 lagere school, nu groep 8 basisschool. Profiel: geboortejaar 1969.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
1981? Oh fuck..hoe kan het ook anders
Het beste jaar ooit mijn geboortejaar
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klas 6 lagere school, nu groep 8 basisschool. Profiel: geboortejaar 1969.![]()
Is dan ook een zeer herkenbare settingquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:48 schreef BrandX het volgende:
da's wel heul snel en zo...
volgende keer een stukkie moeilijkere nemen dan maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dan ook een zeer herkenbare setting
In wat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Omdat er in aanleg geen baard kan groeien?
Ik kan goed lezen. Maar wat de hel is "in aanleg"? Is dat een Tukse uitdrukking?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
In aanleg.
In aanleg, dat snap jij niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan goed lezen. Maar wat de hel is "in aanleg"? Is dat een Tukse uitdrukking?
"Omdat er in aanleg geen baard kan groeien"quote:
Neuh..de eerste 2 antwoorden zaten er het dichste bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:12 schreef BrandX het volgende:
de juiste type haarvaten ontbreken op die plek bij vrouwen
Omdat vrouwen geboren worden zonder baardhaarzakjes in hun gezicht. Die ontbreken in de aanleg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Omdat er in aanleg geen baard kan groeien"
Nee..daar snap ik geen ruk van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |