groentjequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
1981? Oh fuck..hoe kan het ook anders
Het beste jaar ooit mijn geboortejaar
Klas 6 lagere school, nu groep 8 basisschool. Profiel: geboortejaar 1969.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
1981? Oh fuck..hoe kan het ook anders
Het beste jaar ooit mijn geboortejaar
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klas 6 lagere school, nu groep 8 basisschool. Profiel: geboortejaar 1969.![]()
Is dan ook een zeer herkenbare settingquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:48 schreef BrandX het volgende:
da's wel heul snel en zo...
volgende keer een stukkie moeilijkere nemen dan maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dan ook een zeer herkenbare setting
In wat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Omdat er in aanleg geen baard kan groeien?
Ik kan goed lezen. Maar wat de hel is "in aanleg"? Is dat een Tukse uitdrukking?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
In aanleg.
In aanleg, dat snap jij niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan goed lezen. Maar wat de hel is "in aanleg"? Is dat een Tukse uitdrukking?
"Omdat er in aanleg geen baard kan groeien"quote:
Neuh..de eerste 2 antwoorden zaten er het dichste bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:12 schreef BrandX het volgende:
de juiste type haarvaten ontbreken op die plek bij vrouwen
Omdat vrouwen geboren worden zonder baardhaarzakjes in hun gezicht. Die ontbreken in de aanleg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Omdat er in aanleg geen baard kan groeien"
Nee..daar snap ik geen ruk van?
Wat lul jij nou, joh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:14 schreef Nesle het volgende:
Sommigen hebben er wel aanleg voor omdat ze zich mannen willen voelen.
Ik lul lekker door al jullie biologie antwoorden heenquote:
Ah. Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geboren worden zonder baardhaarzakjes in hun gezicht. Die ontbreken in de aanleg.
Dat was hetzelfde als antwoord 1 en 2. Testosteron.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:13 schreef ChopperMick het volgende:
komt door een hormoon, vrouwen kunnen wel baarden hebben, Transsexuelen krijgen een hormoon die dat bevordert dus het is niet zo dat een vrouw geen baard KAN krijgen maar door het gebrek aan een hormoon dat mannen wel maken krijgen ze geen baard.
Tukkers...spreken Tuks? Of Tukkers? Kweeniequote:
Ben ik een Tukker? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tukkers...spreken Tuks? Of Tukkers? Kweenie
Testosteron kan zeker baardgroei veroorzaken/stimuleren. Maar het gebrek/tekort hieraan is niet de reden dat vrouwen geen baarden hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef ChopperMick het volgende:
Ik ga het ff opzoeken, weet zeker dat testosteron goed is.
Dat was gewoon een grapje, griepmutsquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben ik een Tukker? Sinds wanneer?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
"Waarom" kan heel ambigue zijn, hè.
O. Nou, dan weet ik dat voortaan. Als Nem een woord niet stapt, dan is dat Tuks.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grapje, griepmuts
Maar dat is wel de vraag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar ik wil de directe aanleiding weten. Niet het "waarom" als je begrijpt wat ik bedoel
Dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef ChopperMick het volgende:
is vast Tuks
Niet echt. Er is een lichamelijke oorzaak. En er is een evolutionaire oorzaak/gevolg. Het eerste wil ik wetenquote:
Waarom hebben vrouwen geen baard?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:25 schreef ChopperMick het volgende:
2?
of is dat niet het juiste antwoord?
De sport"vrouwen" van voormalig Oost-Duitsland en de USSR waren daar levende voorbeelden van.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik blijf ook bij testosteron. Bij een tekort aan oestrogeen zou een vrouw nog geen mannelijke baardgroei ontwikkelen. Daar is echt testosteron voor nodig.
Yoquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef ChopperMick het volgende:
rene goscinny
1952quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef ChopperMick het volgende:
Om de Lucky Luke reeks even af te maken:
Wanneer verscheen het eerste verhaal van Lucky Luke?
en nog een bonus vraagje: Hoe heet de eerlijke oom van de Datlons?
jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef Etcetera het volgende:
marcel?
Hoe kun je nou 2 punten uitdelen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:12 schreef ChopperMick het volgende:
Etcetera +1
BrandX mag de vraag stellen
jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:18 schreef BrandX het volgende:
eh, maar mag ik nu de vraag stellen of niet?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef Gooitzen het volgende:
450 vc, Socrates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |