abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 11:32:04 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43286212
Besluit ik om niet naar Ajax - ADO te gaan, aangezien er tóch geen uitsupporters bijzijn en ik het geld daarom liever bespaar, worden me drie kaarten aangeboden via een zakelijke relatie. Lekker dan!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43286263
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Besluit ik om niet naar Ajax - ADO te gaan, aangezien er tóch geen uitsupporters bijzijn en ik het geld daarom liever bespaar, worden me drie kaarten aangeboden via een zakelijke relatie. Lekker dan!
Klote voor je man.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43289608
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Scheelt toch 10e
  maandag 6 november 2006 @ 13:39:58 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43289620
quote:
Heitinga kan gewoon spelen in topper met PSV

6/11/2006 13:10

Ook als John Heitinga instemt met het schorsingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB hem heeft gedaan, kan de 22-jarige verdediger zondag met Ajax aantreden in de topper tegen PSV. Door de eis van twee wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk, hoeft Heitinga alleen het bekerduel met ADO Den Haag te missen.

Of Ajax het er verder bij laten zitten, valt echter nog te bezien. Tijdens en na afloop van de wedstrijd tegen Heracles Almeo (3-0 winst) reageerden de Amsterdammers woedend op de beslissing van scheidsrechter Bjorn Kuipers om Heitinga te bestraffen met een rode kaart na een overtreding op Diego Biseswar. Trainer Hen ten Cate betrad zelfs het veld om zijn ongenoegen duidelijk te maken.

'Hij was misschien iets te laat. Maar het was zeker geen rode kaart. We gaan die kaart aanvechten. Dat lijkt me logisch. Dit willen we niet zo maar over onze kant laten gaan.' Ajax en Heitinga moeten maandag laten weten of zij akkoord gaan met de voorgestelde straf.
Ik vond het geen rood, maar met die debielen in Zeist weet je maar nooit wat er voort komt uit een beroep. Ik zou gewoon instemmen.
  maandag 6 november 2006 @ 13:41:02 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43289654
Kaarten zijn binnen, Vak120. Kan ik mooi 409/410 eens van een afstandje bekijken en vriendin meenemen.

Johnny Heitinga heeft overigens twee duels (waarvan één voorwaardelijk) tegen zich horen eisen vanwege zijn rode kaart van gisteren tegen Heracles, Ajax gaat hoogstwaarschijnlijk in beroep en zodoende kan Ajax komende zondag tegen PSV gewoon aantreden met Johnny Heitinga als rechtsback.
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Scheelt toch 10e
Meeste geld geef ik niet uit aan mijn kaartje, vooral het vervoer en de comsumpties zorgen ervoor dat alles toch weer oploopt, nu wordt alls betaald.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43289663
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vond het geen rood, maar met die debielen in Zeist weet je maar nooit wat er voort komt uit een beroep. Ik zou gewoon instemmen.
Idd
pi_43289673
Maar als hij dan geel tegen PSV krijgt is hij weer geschorst...

Ik vind Heitinga een uitstekende centrale verdediger, maar Ogararu is een betere back...
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43289776
Hoe zit het eigenlijk met de gele kaarten? Als Stam tegen psv een gele kaart pakt is hij de volgende wedstrijd geschorst, en daarna weer na elke gele kaart?
Houd van een lijntje.
pi_43289833
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de gele kaarten? Als Stam tegen psv een gele kaart pakt is hij de volgende wedstrijd geschorst, en daarna weer na elke gele kaart?
Volgens mij heeft hij dan weer een schone lei en mag hij er weer een stuk of vier pakken voordat hij geschorst is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 6 november 2006 @ 13:49:56 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43289871
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Maar als hij dan geel tegen PSV krijgt is hij weer geschorst...
Boeiend, tegen PSV over een complete achterste linie beschikken (zowel veld als bank) is belangrijker dan de wedstrijd erna.
pi_43289894
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij dan weer een schone lei en mag hij er weer een stuk of vier pakken voordat hij geschorst is.
Dat zou mooi zijn.
Houd van een lijntje.
pi_43289949
quote:

[..]

Eensch.
pi_43290222
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk in totaal voor Sparta Praha te krijgen? Ben nieuwsgierig.
  maandag 6 november 2006 @ 14:13:10 #294
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_43290439
tvp
Accept you're dead and start living
  maandag 6 november 2006 @ 14:13:45 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43290450
quote:
Spelers uit de Eredivisie en de Jupiler League lopen komend seizoen minder snel tegen een schorsing aan. Een voetballer wordt in de jaargang 2006/2007 pas bij zijn vijfde, zevende en negende gele kaart geschorst. Het afgelopen seizoen moest een speler na vier en zes gele kaarten een duel toekijken. Daarna volgde bij elke kaart een schorsing.

In het nieuwe seizoen is een speler pas vanaf elf gele kaarten bij elke nieuwe kaart weer geschorst.
Dus bij een volgende gele kaart is Heitinga ook nog niet geschorst.
pi_43290480
quote:

[..]

Inderdaad, je kan er wel een prinicipe-kwestie van maken, maar daar heb je alleen jezelf mee.
pi_43290927
Wat houdt een wedstrijd voorwaardelijk in? Als hij tegen ADO geel pakt is hij alsnog geschorst?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 6 november 2006 @ 14:32:04 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43290972
quote:
Wegereef leidsman bij Ajax - PSV
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 6 november om 14:30

Jan Wegereef zal aanstaande zondag in de Amsterdam ArenA de fluit hanteren bij de topper tussen Ajax en PSV. Dit maakte de KNVB vandaag bekend.

De 44-jarige scheidsrechter was in het verleden al eerder de leidsman in twee onderlinge ontmoetingen. De Eindhovenaren zegevierden in beide duels, 1999/2000 en 2002/2003, met respectievelijk 2-0 en 1-3.
pi_43291002
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat houdt een wedstrijd voorwaardelijk in? Als hij tegen ADO geel pakt is hij alsnog geschorst?
Tegen ADO is hij dan natuurlijk geschorst.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43291069
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
pi_43291149
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef -Wolf- het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk in totaal voor Sparta Praha te krijgen? Ben nieuwsgierig.
Oh ja daar moet ik zo ook nog even een kaartje voor halen
  maandag 6 november 2006 @ 15:13:07 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43292048
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tegen ADO is hij dan natuurlijk geschorst.
Dat moet dan maar hoor... dat moeten we ook zonder hem wel kunnen winnen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')