Opstartproblemen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
...zingen wil ik het niet noemen...af en toe sputtert ie wat....![]()
ze is hem impotent aan het lullenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha meiske, weet je wel waar je mee bezig bent?![]()
![]()
![]()
Is een linkje naar de volledige tekst niet prettiger, voor alle partijen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:
afijn lekker gezellie ...doe het wel ff alleen
Bismillah! no-,we will not let you go-let him go-
Bismillah! we will not let you go-let him go
Bismillah! we will not let you go-let me go
Will not let you go-let me go
Will not let you go let me go
No,no,no,no,no,no,no-
Mama mia,mama mia,mama mia let me go-
Beelzebub has a devil put aside for me,for me,for me-
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:09 schreef demins het volgende:
[..]
Is een linkje naar de volledige tekst niet prettiger, voor alle partijen?![]()
Blij dat je ervan genoten hebt! Gaat het nu weer wat beter met je?quote:
ging het toch alquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Blij dat je ervan genoten hebt! Gaat het nu weer wat beter met je?![]()
Sorry gap...fam kwam binnen stappen...tis gedaan met mijn rust...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpen![]()
Ik ga vandaag zo weinig mogelijk doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry gap...fam kwam binnen stappen...tis gedaan met mijn rust...![]()
![]()
Wat verwacht je nou van die lamzakken, zitten de hele nacht te rukken en zingen kunnen ze ook al nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpen![]()
Dat "was" en is overigens nog steeds mijn nobel streven; maar ik geloof dat hier in huis die boodschap nog niet helemaal zo is overgekomen..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zo weinig mogelijk doen![]()
Dat is het Gouden Kooi Syndroom!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van die lamzakken, zitten de hele nacht te rukken en zingen kunnen ze ook al niet![]()
Demins!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha meiske, weet je wel waar je mee bezig bent?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |