Opstartproblemen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
...zingen wil ik het niet noemen...af en toe sputtert ie wat....![]()
ze is hem impotent aan het lullenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha meiske, weet je wel waar je mee bezig bent?![]()
![]()
![]()
Is een linkje naar de volledige tekst niet prettiger, voor alle partijen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:
afijn lekker gezellie ...doe het wel ff alleen
Bismillah! no-,we will not let you go-let him go-
Bismillah! we will not let you go-let him go
Bismillah! we will not let you go-let me go
Will not let you go-let me go
Will not let you go let me go
No,no,no,no,no,no,no-
Mama mia,mama mia,mama mia let me go-
Beelzebub has a devil put aside for me,for me,for me-
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:09 schreef demins het volgende:
[..]
Is een linkje naar de volledige tekst niet prettiger, voor alle partijen?![]()
Blij dat je ervan genoten hebt! Gaat het nu weer wat beter met je?quote:
ging het toch alquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Blij dat je ervan genoten hebt! Gaat het nu weer wat beter met je?![]()
Sorry gap...fam kwam binnen stappen...tis gedaan met mijn rust...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpen![]()
Ik ga vandaag zo weinig mogelijk doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry gap...fam kwam binnen stappen...tis gedaan met mijn rust...![]()
![]()
Wat verwacht je nou van die lamzakken, zitten de hele nacht te rukken en zingen kunnen ze ook al nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde het saamhorigheidsgevoel hier verstevigen door een samenzang te starten. Dat het hier sterft van de egocentrische totaal ongeinteresseerde zakken hooi kan ik niet helpen![]()
Dat "was" en is overigens nog steeds mijn nobel streven; maar ik geloof dat hier in huis die boodschap nog niet helemaal zo is overgekomen..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zo weinig mogelijk doen![]()
Dat is het Gouden Kooi Syndroom!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van die lamzakken, zitten de hele nacht te rukken en zingen kunnen ze ook al niet![]()
Demins!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha meiske, weet je wel waar je mee bezig bent?![]()
![]()
![]()
Jullie zitten ook niet stil he?:quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van die lamzakken, zitten de hele nacht te rukken en zingen kunnen ze ook al niet![]()
* Kijkt eens goed naar benedenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
terwijl je toch rondloopt of je ballen tot op je knieën hebt ;Pquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Kijkt eens goed naar beneden
Nope rukken lukt niet bij mij
moet jij trouwens vandaag niet weg ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
terwijl je toch rondloopt of je ballen tot op je knieën hebt ;P
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet jij trouwens vandaag niet weg ?
Heb je ook gelezen dat de politie niet in staat was om mongolen die vanuit de 2e ring vuurwerk gooiden op te pakken, terwijl het zelfs bijna op rolstoel bezoekers terecht kwamquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie zitten ook niet stil he?:
<knip>
Nou ik zie verdomd weinig mod activiteit over het hele forum, dus ik d8 misschien is het vandaag een modloze dagquote:
Ik wou je nog waarschuwen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tenzij het die vrouwelijke ballen zijnquote:
Ohw da's altijd het zelfde met die kutwoutenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat de politie niet in staat was om mongolen die vanuit de 2e ring vuurwerk gooiden op te pakken, terwijl het zelfs bijna op rolstoel bezoekers terecht kwam
Fijne dag Puntoortje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:doei en een fijne dag voor iedereen
![]()
...
Hoe weet jij dat???quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
tenzij het die vrouwelijke ballen zijn![]()
Wat zie er vandaag trouwens weer lekker geil uit zeg, in je pyama en met je krulspelden in![]()
hoezo die krulspelden? Ga je uit vandaag?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat???
Serieus, zo zit ik er écht bij nu
Ik weet alles schat...ALLES!quote:
http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article790675.ecequote:Op zaterdag 4 november 2006 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw da's altijd het zelfde met die kutwouten![]()
Het zijn er maar driequote:Op zaterdag 4 november 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo die krulspelden? Ga je uit vandaag?
Als het alleen maar bezoekers zijn kunnen ze nog wegrennen! Rolstoelbewoners kunnen geen kant op!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat de politie niet in staat was om mongolen die vanuit de 2e ring vuurwerk gooiden op te pakken, terwijl het zelfs bijna op rolstoel bezoekers terecht kwam
Moeten we het toch eens over hebben, die "meneer flugel", want ik heb het gevoel dat hij de groei van onze nog prille doch vurige passionele relatie in de weg staatquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er maar drie
Op plekken waar ik een aparte krul wil hebben....
En nee, ik ga niet uit... Maak mezelf mooi voor meneer Flugel
En wat de politie betreft, in 99% van de gevallen zijn juist zij de schuldige bij uit de hand gelopen rellen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef demins het volgende:
[..]
Als het alleen maar bezoekers zijn kunnen ze nog wegrennen! Rolstoelbewoners kunnen geen kant op!![]()
Je ziet ze inderdaad bij iedere rel van enige betekenis! Het is puur tuig!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat de politie betreft, in 99% van de gevallen zijn juist zij de schuldige bij uit de hand gelopen rellen!![]()
Provocerend stinktuig is hetquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef demins het volgende:
[..]
Je ziet ze inderdaad bij iedere rel van enige betekenis! Het is puur tuig!![]()
Mijn stem is te koop schat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |