quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom schrijf je consequent zondag met een hoofdletter.
Schrijf en praat eigenlijk heel dag door engels op mijn werk, denk dat het daar door komtquote:Namen van dagen met hoofdletter
Spreekt ook voor zich, maar realiseer u wel dat deze regel indruist tegen de regels van de Nederlandse taal. In Engels- en Duitstalige documenten daarentegen is het wel gebruikelijk om de dagen van de week met een hoofdletter te beginnen.
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja, Zondag zal blijken of het terecht is of niet
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Schrijf en praat eigenlijk heel dag door engels op mijn werk, denk dat het daar door komt![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:37 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?
Het is Vrijdag hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:37 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Cheiron het volgende:
Die Eindhovense arrogantie he. Legendarisch
Force is temporary. Class is forever.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]arrogantie op basis van resultaat. Wij roepen niet als we 5e staan dat we de beste club van de wereld zijn
Pyth vertaal ffquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Californication het volgende:
[..]
Force is temporary. Class is forever.
Ik weet het, ik weet hetquote:
Ja, want jij hebt een kleurtjequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het![]()
Maar ik zeg het lekker niet![]()
Iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De laatste 2x zou psv Ajax ook vernederen![]()
Laat dat denken maar aan andere mensen over.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Jasza het volgende:
nu zie ik het niet anders en denk ik dat we zelfs beter zijn![]()
Je moet niet zoveel naar die stemmetjes in je kop luisterenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
De laatste 2 jaar zou ajax toch ook landskampioen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |