Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1x winst, 1x gelijk, 1x verlies bij de laatste 3 Ajax - PSV's voor de competitie.
dat vroeg je nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op johquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Ah, van de laatste 22 ontmoetingen won PSV 13 maal van Ajax, 8 keer gelijk en verloor het 1 keer.
Uit: 7 keer winst, 3 keer gelijk en 1 keer verlies.
In de beker verloor PSV de laatste 3 keer juist weer.
Ik denk dat hij ook de edities in eindhoven mee telt. En dan alleen voor de competitie. Dan denk ik dat het zo maar eens zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op joh
Ajax-PSV en PSV-Ajax ja.quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op joh
even alles bij elkaar optellenquote:
Maar nu ben ik toch wel huiverig voor Koné. Die jongen is erg in vorm.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat Kone er maar langs lopen, als ze Farfan maar tegenhouden.
Vorig jaar was Kone veruit de slechtste man op het veld
Lijkt wel alsof bij PSV'ers de historie altijd uit de laatste 10 jaar bestaatquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.
maar komt Vermaelen op Farfan te staan? Want dan zal dat tegenhouden ook lastig wordenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat Kone er maar langs lopen, als ze Farfan maar tegenhouden.
Vorig jaar was Kone veruit de slechtste man op het veld
Wij hebben tenminste historie in de laatste 10 jaar, jullie moeten alweer 11 jaar terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof bij PSV'ers de historie altijd uit de laatste 10 jaar bestaat
Jullie hebben in de laatste 10 jaar ook een CL gewonnenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste historie in de laatste 10 jaar, jullie moeten alweer 11 jaar terug.
Die van 2005 ook niet...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij begint MrMills over historie en vraagt Zwansen alleen maar naa de uitslagen de laatste 10 jaar. Daar kun je meestal nog enige trend in herkenen. De Ajax - PSV van 1965 zal weinig te maken hebben met die van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |