Neuh, ik ga er niet meer op in. We zullen zondag wel zien wie er gelijk heeft gekregen. Het wordt iig een mooie wedstrijdquote:
Ok dan....quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er niet meer op in. We zullen zondag wel zien wie er gelijk heeft gekregen. Het wordt iig een mooie wedstrijd
Ach ja, Zondag zal blijken of het terecht is of nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bent net van iets teveel dingen zeker Pythmans.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom schrijf je consequent zondag met een hoofdletter.
Schrijf en praat eigenlijk heel dag door engels op mijn werk, denk dat het daar door komtquote:Namen van dagen met hoofdletter
Spreekt ook voor zich, maar realiseer u wel dat deze regel indruist tegen de regels van de Nederlandse taal. In Engels- en Duitstalige documenten daarentegen is het wel gebruikelijk om de dagen van de week met een hoofdletter te beginnen.
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja, Zondag zal blijken of het terecht is of niet
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Schrijf en praat eigenlijk heel dag door engels op mijn werk, denk dat het daar door komt![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:37 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?
Het is Vrijdag hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:37 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
ja, werken doe je volgens mij niet veel daar, wel?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Cheiron het volgende:
Die Eindhovense arrogantie he. Legendarisch
Force is temporary. Class is forever.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]arrogantie op basis van resultaat. Wij roepen niet als we 5e staan dat we de beste club van de wereld zijn
Pyth vertaal ffquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Californication het volgende:
[..]
Force is temporary. Class is forever.
Ik weet het, ik weet hetquote:
Ja, want jij hebt een kleurtjequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het![]()
Maar ik zeg het lekker niet![]()
Iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De laatste 2x zou psv Ajax ook vernederen![]()
Laat dat denken maar aan andere mensen over.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Jasza het volgende:
nu zie ik het niet anders en denk ik dat we zelfs beter zijn![]()
Je moet niet zoveel naar die stemmetjes in je kop luisterenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
De laatste 2 jaar zou ajax toch ook landskampioen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |