ANP schrijft de stukjes (of werkt de persberichten uit) en het is aan de kranten om de stukjes te gebruiken. Het is een keuze die de Telegraaf eerder maakt dan de Volkskrant blijkbaar.quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet.
Dan vind ik dit ANP-bericht gekleurd. Natuurlijk is het OK om iets te zeggen over zijn debatstijl, maar om daar meteen een normatief oordeel aan te hangen?
[..]
Dat vind ik een rare opmerking. Wie verwacht dat? En waar staat beschreven hoe een toekomstige MP zou moeten debatteren?![]()
Ik vind het juist heel goed dat Bos eens een keer agressief debatteert en niet alles in makke gemeenplaatsen zet. Dat is precies wat ik zou verwachten van een mogelijk toekomstige MP.
ach jeetje, tochquote:Op zondag 5 november 2006 17:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jezus, nekschot... had jou hoger ingeschat![]()
De Telegraaf is gewoon een kutkrant. Al was het maar om de bladspiegel. Elke ochtend mag je puzzlen welk kolom bij welk artikel hoort. Daarnaast worden roddels ook lekker aangedikt met rode kaders en zwarte achtergronden. Doe anders even aan normale berichtgeving, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:49 schreef Genverbrander het volgende:
Check ook de rest van die koppen trouwens.
"Bent u stiekem een internetslet?"
"Onthullend: kinderslaafjes in Wassenaar"
"Hans Klok levend verbrand"
Niveau à la Weekend/Privé/Panorama.
En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland.Vind je het gek dat er zoveel CDA- en VVD-stemmers zijn.
Nee, helemaal niks eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ach jeetje, toch
en nu?
nekschot zeker![]()
Telegraaflezers lezen liever stripboeken of lossen puzzels op. Lekker plaatjes kijken sudoku's invullen. Je weet wat ze van de strakke layout van het NRC zeggen? Dat is saai! Bij dit soort mensen draait het nooit om de inhoud maar altijd om de verpakking. Nieuws moet leuk zijn, het moet je met paplepel cornflakes naar binnen worden gegoten.quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
De Telegraaf is gewoon een kutkrant. Al was het maar om de bladspiegel. Elke ochtend mag je puzzlen welk kolom bij welk artikel hoort. Daarnaast worden roddels ook lekker aangedikt met rode kaders en zwarte achtergronden. Doe anders even aan normale berichtgeving, alsjeblieft.
Dat is wel een echte cartoonist die situaties altijd perfect schetst. Nekschot kan allemaal maar bashen, bashen, bashen... of dat nou rechtse humor is? Van deze van Tom lig ik niet onder de tafel, maar is het zeer treffend.quote:Op zondag 5 november 2006 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
jeutje, Tom Janssen, poe poe
"Een cartoon is geslaagd zodra er zich iemand aan ergert"quote:Op zondag 5 november 2006 17:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is wel een echte cartoonist die situaties altijd perfect schetst. Nekschot kan allemaal maar bashen, bashen, bashen... of dat nou rechtse humor is? Van deze van Tom lig ik niet onder de tafel, maar is het zeer treffend.
Ik geef mijn mening? Is dat ook al zeuren?quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef milagro het volgende:
[..]
"Een cartoon is geslaagd zodra er zich iemand aan ergert"
zeur niet zo, joh![]()
SCH, next!![]()
Lijkt me niet, daarvoor moet je bij de boedhisten zijn, niet bij het CDA.quote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
God als meervoud, moet het CDA wel aanspreken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |