abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43235210
De Telegraaf gaat schaamteloos door met Balkenende verheerlijken:
quote:
Het debat is louter nipt door Bos gewonnen, doordat er wat meer kijkers naar dat debat zich aan de linkerkant van het politieke spectrum bevinden dan aan de rechterkant.
De Telegraaf wordt keihard ingezet om het rechtse verlies goed te praten. Ongelofelijk.

Intussen blijkt uit een peiling van De Hond ook dat Bos het debat heeft gewonnen [bron].
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:41:59 #102
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43235452
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:31 schreef Genverbrander het volgende:
De Telegraaf gaat schaamteloos door met Balkenende verheerlijken:
[..]

De Telegraaf wordt keihard ingezet om het rechtse verlies goed te praten. Ongelofelijk.

Intussen blijkt uit een peiling van De Hond ook dat Bos het debat heeft gewonnen [bron].
Geniaal! De Telegraaf maakt in dag helemaal goed wat Balkenende gisteren heeft laten liggen
Pugna Pro Patria
pi_43235629
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:41 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Geniaal! De Telegraaf maakt in dag helemaal goed wat Balkenende gisteren heeft laten liggen
Sjeetje, ik dacht altijd dat jij wel een eerlijke jongen was die vanuit een bepaalde overtuiging voor het CDA was. Ik had altijd veel respect voor je, maar dat begint nu toch wel weg te ebben.

Vind je dit soort smerige mediainzet dan echt ok? Als de Telegraaf hetzelfde zou doen voor de PvdA zou ik me kapot schamen.
pi_43235682
Vrijwel alle kranten zijn partijdig, dus waarom alleen kritiek op de Telegraaf.

Metro maakt al wekenlang schaamteloos reklame voor extreem-rechts. Ene Bas Paternotte interviewt daar het ene na het andere extreem-rechtse politieke kopstuk, waarbij iedere kritische vraag angstvallig wordt vermeden. Pure propaganda onder het mom van redactionele artikelen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_43235754
'Angst voor Babybreker' Wat een kutkrant is het toch. Snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die dit vispakpapier lezen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:00:20 #106
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43236005
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Sjeetje, ik dacht altijd dat jij wel een eerlijke jongen was die vanuit een bepaalde overtuiging voor het CDA was. Ik had altijd veel respect voor je, maar dat begint nu toch wel weg te ebben.

Vind je dit soort smerige mediainzet dan echt ok? Als de Telegraaf hetzelfde zou doen voor de PvdA zou ik me kapot schamen.
Dan zou jij je allang moeten schamen voor het NOS-Journaal, Zembla, NOVA en de Volkskrant. Ik ben een christen-democraat in hart en nieren en ik juich het van harte toe dat er eindelijk eens een krant partij kiest voor het CDA, in plaats de gebruikelijk anti-CDA houding. Of is dat ook al verboden?!
Pugna Pro Patria
pi_43236086
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef FeestNummer het volgende:
...
Metro maakt al wekenlang schaamteloos reklame voor extreem-rechts. Ene Bas Paternotte interviewt daar het ene na het andere extreem-rechtse politieke kopstuk, waarbij iedere kritische vraag angstvallig wordt vermeden. Pure propaganda onder het mom van redactionele artikelen.
Metro is gewoon het clubblad van Wilders en Pastors.
pi_43236113
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Dan zou jij je allang moeten schamen voor het NOS-Journaal, Zembla, NOVA en de Volkskrant. Ik ben een christen-democraat in hart en nieren en ik juich het van harte toe dat er eindelijk eens een krant partij kiest voor het CDA, in plaats de gebruikelijk anti-CDA houding. Of is dat ook al verboden?!
Niet verboden, maar je zet jezelf wel tamelijk voor schut. Ik vind dat politiek om de inhoud moet gaan en niet om dit soort smerige spelletjes die de Telegraaf speelt. Dat jij je hier niet van distantieert zegt genoeg over jou.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:09:17 #109
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43236259
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:
Niet verboden, maar je zet jezelf wel tamelijk voor schut. Ik vind dat politiek om de inhoud moet gaan en niet om dit soort smerige spelletjes die de Telegraaf speelt. Dat jij je hier niet van distantieert zegt genoeg over jou.
Het punt is dat Nova, Zembla, NRC, en VN de Telegraaf hierin overtreffen, op links.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43236304
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het punt is dat Nova, Zembla, NRC, en VN de Telegraaf hierin overtreffen, op links.
Echt onzin en dat weet je best.
pi_43236315
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Geloof je dit zelf?
pi_43236518
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind dit toch bezijden de waarheid.
De Telegraaf mengt nieuws en (partijdig) commentaar veel sterker dan bevoorbeeld NRC.
pi_43236576
Hoe komt Smits er trouwens bij dat Balkenende de X-factor heeft? Vanwege zijn lekkere kontje

En volgens de Telegraaf kijken er ineens meer linkse mensen naar RTL4

Het zijn gewoon slechte verliezers.
pi_43236623
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

X-factor en voorloper Idols zijn juist groot geworden door al die mislukkelingen waar we met zijn allen flink om kunnen lachen. Balkenende past in het rijtje van Herman Berghuis en Kevin van der Starre.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:21:19 #115
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43236637
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Politiek is een smerig spel en wordt zeker rond de verkiezingen hard gespeeld. Leer er maar mee leven.
Pugna Pro Patria
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:23:30 #116
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43236703
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Echt onzin en dat weet je best.
Ah, de destructiedocumentaires van Zembla heb je zeker nooit gezien?
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:24:03 #117
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43236722
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:17 schreef akkefietje het volgende:
Ik vind dit toch bezijden de waarheid.
De Telegraaf mengt nieuws en (partijdig) commentaar veel sterker dan bevoorbeeld NRC.
Is Elsbeth Etty dan vertrokken?
pi_43236763
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ah, de destructiedocumentaires van Zembla heb je zeker nooit gezien?
Dat wil je vergelijken met de ranzige stemmingmakerij van de Telegraaf
Maar je noemt nog een heel rijtje en dat slaat helemaal nergens op en dat weet je best.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:27:58 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43236852
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
Dat wil je vergelijken met de ranzige stemmingmakerij van de Telegraaf
Maar je noemt nog een heel rijtje en dat slaat helemaal nergens op en dat weet je best.
Ik kan je nog veel meer geven: de vileine interviews van Clairy, columns van Elsbeth Etty en Margot Trappenburg, nonsensepistels van Dorien Pessers, etc. Allen te zien in Nova, Zembla, NRC. En Zembla is natuurlijk de kampioen stemmingmakerij, samen met verongelijkte Lodewijk en Dikke Agnes van de FNV.
pi_43236881
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik kan je nog veel meer geven: de vileine interviews van Clairy, columns van Elsbeth Etty en Margot Trappenburg, nonsensepistels van Dorien Pessers, etc. Allen te zien in Nova, Zembla, NRC. En Zembla is natuurlijk de kampioen stemmingmakerij, samen met verongelijkte Lodewijk en Dikke Agnes van de FNV.
Wat een gehuil zeg. Altijd weer die slachtofferretoriek
pi_43236970
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:41 schreef Jurgen21 het volgende:

zaterdag 4 november 2006 @ 17:32:06 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43236975
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
Wat een gehuil zeg. Altijd weer die slachtofferretoriek
Dat is gelul en dat weet je best.
pi_43237034
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is gelul en dat weet je best.
Heerlijk, dat slachtoffergedrag. Beetje psychotisch trekje, moet je maar niet doen.
pi_43237117
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
Hoe komt Smits er trouwens bij dat Balkenende de X-factor heeft? Vanwege zijn lekkere kontje
Zou die zelf wel weten wat dat is die X-factor?

Een loze kreet en klinkt wat te hard in een hol vat wat H.J. Smits is.
pi_43237186
3 pagina's vol gehuil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')