omg, das een mooi filmpjequote:Op maandag 20 november 2006 16:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik wéét dat er andere topics voor zijn, maar dit filmpje wil ik toch specifiek in DASOO plaatsen:
http://www.youtube.com/watch?v=_cl0aw87LqA
Vanaf een seconde of 20 lijkt de atmosfeer letterlijk te ontploffen!
Geen storm deze week. De kaarten zijn weer helemaal veranderdquote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja die had ik al eens gezien, echt een geweldige filmpje!
De stormkansen zijn weer van de kaart
In grote delen van Nederland is er gister al meer dan 15mm gevallenquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier nog altijd geen moessonregens, in al die tijd dat ik hier ben heb ik 15 mm neerslag gemeten.
Jah, vandaar mijn reactie.. Hier dus nog altijd niets, al nadert het wel, al enkele dagen op rij ten noorden weerlicht. Gisteren erheen gereden en zag ook veel water overal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
In grote delen van Nederland is er gister al meer dan 15mm gevallen.
Hoezo hoog schattenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef michiel_merk het volgende:
Ik heb hagel en natte sneeuw gezien vanmidag![]()
ok wel van die flatsen er tussen door dan maar het is iig een goed teken![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
ik heb de hete zomer hier gemist, toen zat ik in het 'koude' Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoop moet je zeker hebben, het is zo weer maart, dan is er weer hoop op een hete zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |