Ik ook. Ik vond 't toch 'n beetje storend omdat 't op mij overkwam als 'n statement maken. Kijk even de andere kant op maar ga gewoon bij die gasten aan tafel zitten en laat daar maar lekker je mening weten, dit was wel erg aandachttrekkerij. Nogal naief om zo geschokt te zijn in zo'n uitzending, en ik begrijp het ook niet goed. Ik vind 't altijd wel leuk om te zien, 'meiden van halal', maar bespeur vaak wel 'n zekere hypocrisie.quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb er gemengde gevoelens over.
En al die Nederlanders die vinden het geweldig als een ranzige nicht z'n klauwen een halve meter in de reet van een andere vent steekt. Omdat we dan weer leuke praat voor in de kantine hebben. Tenzij je natuurlijk in Zeeland of op de Veluwe woont. Is dat (beide variaties) zo anders?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
die meiden van halal walgen om de beelden vanwege het verwachtingspatroon van hun achteban. dat is zielig, niet individueel mogen/kunnen denken.
ik vond bepaalde beelden ook ranzig, hoor, ik hoef dat ook niet op tv te zien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
die meiden van halal walgen om de beelden vanwege het verwachtingspatroon van hun achteban. dat is zielig, niet individueel mogen/kunnen denken.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vond bepaalde beelden ook ranzig, hoor, ik hoef dat ook niet op tv te zien.
maar je hebt gelijk als het zou gaan om hun bezoek aan de Gay Parade,een hele dag giebelen en geiten () over al die rare homo's, er met 1 praten, een keurig nette aangeklede man, die de hand schudden en bij thuiskomst opeens je programma maker verbieden die beelden uit te zenden, uit angst voor reacties van je achterban, en dan op de koop toe nog eens zeggen 'dat je spijt hebt een homo de hand geschud te hebben' om dan zelf te mekkeren (geit) als men niet tolerant is naar hen toe, vanwege bv het hoofddoekje, wat een kledingstuk is, en niet 'een zijn'.
Het zijn gewoon een stelletje mekkerende weeklaag mutsen, die hun eigen intolerantie en legio vooroordelen denken te kunnen verhullen door quasi popi babbels die geintegreerd zijn en met de tijd meegaan moeten suggereren.
Daar zit ze nog steeds en blijft dat ook doen, zie link uit eerder bericht. Maar echt journalistiek bedrijven? Dacht 't niet, presenteren met anderen, ze heeft waarschijnlijk haar neus nog nooit in de regio gestoken. Ze heeft een musicalverleden en is dikke maatjes met Albert Verlinde. Nee, dan het allereerste regionale nieuwsprogramma 'Van gewest tot gewest' gestopt na 40 jaar met 15 jr in het veld, Jantine de Jong, haar zouden ze er ook bij moeten hebben, als contrast zal 'k maar zeggen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
Zat die Dartell niet bij Hart van Nederland? Ze zal dus ms uitgenodigd zijn vanwege "het nieuws van dichtbij".
Ja hoor.quote:
8 maanden, zei Van de Linde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef milagro het volgende:
Van Bemmelen kreeg zelf overigens kanker en heeft dacht ik nog geen jaar geleefd met zijn nieuwe vrouw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |