abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2006 @ 21:17:41 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43697429
Ik heb er gemengde gevoelens over.
pi_43699258
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb er gemengde gevoelens over.
Ik ook. Ik vond 't toch 'n beetje storend omdat 't op mij overkwam als 'n statement maken. Kijk even de andere kant op maar ga gewoon bij die gasten aan tafel zitten en laat daar maar lekker je mening weten, dit was wel erg aandachttrekkerij. Nogal naief om zo geschokt te zijn in zo'n uitzending, en ik begrijp het ook niet goed. Ik vind 't altijd wel leuk om te zien, 'meiden van halal', maar bespeur vaak wel 'n zekere hypocrisie.
pi_43709771
dat blijkt wel uit de programma-makers commentaar. Eerst gaan de meiden giechelend en lachend mee naar de gay parade, en dan later een veto uitspreken op uitzenden van die beelden, gevolgd door een statement van hun kant uit dat ze spijt hebben een homo een hand te hebben gegeven. We leven hier niet in de middeleeuwen. Ze verwachten wel van nederland dat hun geloof word gerespecteerd (iets waar je voor kan kiezen), terwijl zij zelf geen respect tonen voor homo's (iets waar je niet voor kiest, wat je seksuele voorkeur is). Nu snap ik wel dat je niet kan verwachten dat een bepaalde cultuur een omslag maakt van 180 graden van het ene op het andere moment, maar de "negeer-opmerking" stoot me nog wel het meest tegen de borst.

Is er nog wel sprake van WILLEN integreren als je al bij voorbaat kiest om zaken die je niet aanstaan te negeren. Hoe kun je dan uberhaupt ooit integreren als je alles wat niet in jou straatje past simpelweg negeert en uit de weg gaat, alsof het allemaal niet bestaat. Redelijk kortzichtig en naief...
pi_43875899
Vanavond: Aflevering 4: Een venster op de wereld
Televisie haalt verre landen en streken naar de huiskamer. Reisprogramma’s zijn populair, maar ook trokken Nederlandse tv-verslaggevers al in de eerste televisiejaren naar de uithoeken van de wereld om er misstanden aan de kaak te stellen. Tegenwoordig lijkt nieuws van dichtbij belangrijker dan grote internationale ontwikkelingen. Er is steeds minder aandacht voor het buitenland. Is dat erg? Daarover praat Sonja met onder anderen Aad van den Heuvel, Fons van Westerloo, Bregtje van der Haak en Cilly Dartell.

En waarom is die (domme doos vind ik) dame Dartell in godsnaam in dit gezelschap aanwezig? Echt iets bijzonders nooit gedaan en gaat straks in Dubai (alleen vanwege het feit dat haar man daar een nieuwe baan heeft) iets gezelligs doen met een cameraatje. Wederom een reden om mij af te vragen of ik ga kijken.
pi_43876562
Zat die Dartell niet bij Hart van Nederland? Ze zal dus ms uitgenodigd zijn vanwege "het nieuws van dichtbij".
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:56:46 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43877633
die meiden van halal walgen om de beelden vanwege het verwachtingspatroon van hun achteban. dat is zielig, niet individueel mogen/kunnen denken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43877683
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
die meiden van halal walgen om de beelden vanwege het verwachtingspatroon van hun achteban. dat is zielig, niet individueel mogen/kunnen denken.
En al die Nederlanders die vinden het geweldig als een ranzige nicht z'n klauwen een halve meter in de reet van een andere vent steekt. Omdat we dan weer leuke praat voor in de kantine hebben. Tenzij je natuurlijk in Zeeland of op de Veluwe woont. Is dat (beide variaties) zo anders?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43877997
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond bepaalde beelden ook ranzig, hoor, ik hoef dat ook niet op tv te zien.

maar je hebt gelijk als het zou gaan om hun bezoek aan de Gay Parade,een hele dag giebelen en geiten ( ) over al die rare homo's, er met 1 praten, een keurig nette aangeklede man, die de hand schudden en bij thuiskomst opeens je programma maker verbieden die beelden uit te zenden, uit angst voor reacties van je achterban, en dan op de koop toe nog eens zeggen 'dat je spijt hebt een homo de hand geschud te hebben' om dan zelf te mekkeren (geit) als men niet tolerant is naar hen toe, vanwege bv het hoofddoekje, wat een kledingstuk is, en niet 'een zijn'.

Het zijn gewoon een stelletje mekkerende weeklaag mutsen, die hun eigen intolerantie en legio vooroordelen denken te kunnen verhullen door quasi popi babbels die geintegreerd zijn en met de tijd meegaan moeten suggereren.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:56:22 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43878761
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vond bepaalde beelden ook ranzig, hoor, ik hoef dat ook niet op tv te zien.

maar je hebt gelijk als het zou gaan om hun bezoek aan de Gay Parade,een hele dag giebelen en geiten ( ) over al die rare homo's, er met 1 praten, een keurig nette aangeklede man, die de hand schudden en bij thuiskomst opeens je programma maker verbieden die beelden uit te zenden, uit angst voor reacties van je achterban, en dan op de koop toe nog eens zeggen 'dat je spijt hebt een homo de hand geschud te hebben' om dan zelf te mekkeren (geit) als men niet tolerant is naar hen toe, vanwege bv het hoofddoekje, wat een kledingstuk is, en niet 'een zijn'.

Het zijn gewoon een stelletje mekkerende weeklaag mutsen, die hun eigen intolerantie en legio vooroordelen denken te kunnen verhullen door quasi popi babbels die geintegreerd zijn en met de tijd meegaan moeten suggereren.
pi_43882319
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
Zat die Dartell niet bij Hart van Nederland? Ze zal dus ms uitgenodigd zijn vanwege "het nieuws van dichtbij".
Daar zit ze nog steeds en blijft dat ook doen, zie link uit eerder bericht. Maar echt journalistiek bedrijven? Dacht 't niet, presenteren met anderen, ze heeft waarschijnlijk haar neus nog nooit in de regio gestoken. Ze heeft een musicalverleden en is dikke maatjes met Albert Verlinde. Nee, dan het allereerste regionale nieuwsprogramma 'Van gewest tot gewest' gestopt na 40 jaar met 15 jr in het veld, Jantine de Jong, haar zouden ze er ook bij moeten hebben, als contrast zal 'k maar zeggen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2006 @ 22:42:20 #236
862 Arcee
Look closer
pi_43891244
Kijken we wel?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:57:20 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43891625
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:42 schreef Arcee het volgende:
Kijken we wel?
Ja hoor.
Blijft een leuk programma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2006 @ 23:16:48 #238
862 Arcee
Look closer
pi_43892088
Ja, geweldig. Doet toch altijd weer denken aan spraakmakende tijden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 26 november 2006 @ 03:26:00 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43896932
ik zie het wel weer op uitzending gemist.
pi_44075027
Vanavond. Aflevering 5: Dood
Op de dood rust nog steeds een taboe, maar voor de televisie is het altijd een onuitputtelijk onderwerp gebleken. Fatale ziekten, begrafenissen, interviews met -bekende en onbekende- mensen voor wie de dood dichtbij is, dicussieprogramma's en documentaires over euthanasie, de camera keek mee. Sommige programma's baarden zelfs wereldwijd opzien. Wat maakt het massamedium televisie zo geschikt voor zo'n intiem onderwerp? Over die vraag praat Sonja met onder anderen Patrick Lodiers en Wibo van der Linden.
pi_44076122
Oe, Wibo komt natuurlijk praten over zijn docu over het bejaarde echtpaar van Bemmelen (of zoiets), waarbij de twee een afspraak hadden er samen uit te stappen dmv pillen, de vrouw ging eerst, en de man ging dus ....niet
Wibo heeft hen gevolgd op weg naar de dood, en de man dus iets langer dan de vrouw
  Redactie Frontpage zaterdag 2 december 2006 @ 12:28:32 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44076402
Ja, wat een verhaal. Hij praat haar een euthanasie aan en daarna gaat hij er vandoor met haar beste vriendin.

Verder komt de docu Dood Op Verzoek langs. Helaas geen fragmenten uit de docu, de maker wil namelijk alleen dat de docu integraal wordt uitgezonden of helemaal niet.
pi_44077873
Ja, beide docu's heb ik ook gezien. Kan me voorstellen dat er geen fragmenten uit Dood op verzoek mogen worden uitgezonden, dan mist men de hele opbouw naar de uiteindelijk fatale prik en komt dan misschien verkeerd over. Ik vond het toen indrukwekkend en eerlijk gemaakt maar of het op tv moest weet ik nog steeds niet.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:37:11 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44077903
Ik ga ook maar weer eens kijken vanavond, al is het alleen maar om Sonja dan weer te kunnen bashen met haar trage gedoe .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2006 @ 22:50:20 #245
862 Arcee
Look closer
pi_44091478
Wat een verhaal van die Van Bemmelen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:51:22 #246
97348 Matness
Matt about you
pi_44091504
vreselijk, dat verhaal van van bemmelen
lijkt me interresant om te zien, 'zij moest eerst'
is vast nergens na te kijken gok ik
pi_44091936
Heftig hoor, misschien vanwege de moord op Jesse en de dood van Mariska Veres. Desondanks een mooie uitgebalanceerde uitzending waarbij opvalt dat Wibo er eigenlijk nog steeds mee zit, qua van Bemmelen. Volgens mij niet live wat wel het geval was bij de vorige uitzendingen, of heb ik 't mis?
pi_44091954
Van Bemmelen kreeg zelf overigens kanker en heeft dacht ik nog geen jaar geleefd met zijn nieuwe vrouw..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2006 @ 23:12:22 #249
862 Arcee
Look closer
pi_44091979
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef milagro het volgende:
Van Bemmelen kreeg zelf overigens kanker en heeft dacht ik nog geen jaar geleefd met zijn nieuwe vrouw..
8 maanden, zei Van de Linde.
pi_44092145
Ik heb overigens jammer genoeg die programma's van Patrick Lodiers nooit gezien maar hij kwam integer over, dat blijkt uit het feit dat het kennelijk goed scoorde. Die EO-miep ooit eens gezien maar daar heb ik het niet zo op, qua invalshoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')