ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe kom je op het idee dat je me uberhaupt mag aanraken.?![]()
Nee, zo slim is Emel nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef cikolata het volgende:
Anders beginnen jullie een eigen slowchat/ruziemaak topic![]()
bedankt hequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, zo slim is Emel nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk of ik dan nog zo netjes reageer jegens jou
ik hoef niemand wat te bewijzenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het wel bent kan je toch het integendeel bewijzen?
quote:
je entertaint niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef cikolata het volgende:
Anders beginnen jullie een eigen slowchat/ruziemaak topic![]()
ik ben stoerquote:
quote:
ben jij stoer?quote:
how come?quote:
hastige spoed is zelden goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:40 schreef dvdfreak het volgende:
Er is een gezegde :Eerste gewin is kattegespin
we hebben geen ruzie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:39 schreef cikolata het volgende:
[..]
JULLIE moeten entertainengenoeg ruziemateriaal voor een apart topic lijkt me
![]()
op welk gebied?quote:
nee! ga met cikolata ruzieen andersquote:
stop met mij praten nuquote:
te weinig energie om een nieuwe te beginnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Emel het volgende:
[..]
stop met mij praten nu
ruzie met haar
ik ook weinig energiequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
te weinig energie om een nieuwe te beginnen
en wel met Emel ruzieen hequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
te weinig energie om een nieuwe te beginnen
Ciko doe Emel geen plezier.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:47 schreef Emel het volgende:
cikolata: wil je trigger even entertainen?
maar trigger is onvermoeibaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:47 schreef Emel het volgende:
cikolata: wil je trigger even entertainen?
Is niet jouw subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie weten dat ik de bevoegdheid heb om te zeggen dat jullie moeten stoppen met de slowchat he?
*geilt op kleur
ervaring mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |