ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe kom je op het idee dat je me uberhaupt mag aanraken.?![]()
Nee, zo slim is Emel nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef cikolata het volgende:
Anders beginnen jullie een eigen slowchat/ruziemaak topic![]()
bedankt hequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, zo slim is Emel nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk of ik dan nog zo netjes reageer jegens jou
ik hoef niemand wat te bewijzenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het wel bent kan je toch het integendeel bewijzen?
quote:
je entertaint niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef cikolata het volgende:
Anders beginnen jullie een eigen slowchat/ruziemaak topic![]()
ik ben stoerquote:
quote:
ben jij stoer?quote:
how come?quote:
hastige spoed is zelden goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:40 schreef dvdfreak het volgende:
Er is een gezegde :Eerste gewin is kattegespin
we hebben geen ruzie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:39 schreef cikolata het volgende:
[..]
JULLIE moeten entertainengenoeg ruziemateriaal voor een apart topic lijkt me
![]()
op welk gebied?quote:
nee! ga met cikolata ruzieen andersquote:
stop met mij praten nuquote:
te weinig energie om een nieuwe te beginnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Emel het volgende:
[..]
stop met mij praten nu
ruzie met haar
ik ook weinig energiequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
te weinig energie om een nieuwe te beginnen
en wel met Emel ruzieen hequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
te weinig energie om een nieuwe te beginnen
Ciko doe Emel geen plezier.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:47 schreef Emel het volgende:
cikolata: wil je trigger even entertainen?
maar trigger is onvermoeibaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:47 schreef Emel het volgende:
cikolata: wil je trigger even entertainen?
Is niet jouw subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie weten dat ik de bevoegdheid heb om te zeggen dat jullie moeten stoppen met de slowchat he?
*geilt op kleur
ervaring mee?quote:
Liefquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik troost je wel.
Waarheen? Crewmeet? Neh, ik ga er zelf naartoe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lief![]()
Ga jij morgen met Yvonne?
oh dus je gaat toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarheen? Crewmeet? Neh, ik ga er zelf naartoe.
2 dec ook niet dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na lang, lang, láng twijfelen besloten dat ik het eigenlijk niet wil missen.
Hadden we toch al besloten? sinds wanneer geef jij mij inspraak in jouw plannen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hadden we toch al besloten? Nou niet drammen of ik weiger alsnog te komen hoor!.
Je hebt eindelijk door dat je niets te zeggen hebt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hadden we toch al besloten? sinds wanneer geef jij mij inspraak in jouw plannen?
en nee je had geen zekerheid gegeven![]()
Misschien moeten we daar verandering in brengenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk door dat je niets te zeggen hebt!!
*koestert dit moment.
Neh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar verandering in brengen
Hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ben ik weer.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef skippy22 het volgende:
Triggershit doe eens lief tegen emel Als je zo graag wil dat ze aandacht aan je besteed kan dat ook op een andere manier
je bent liefquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Jero het volgende:
Emel is een schatje, punt.
hoihoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef Mister_YingYang het volgende:
eeee turken
euh ja, so?quote:
ach ga lekker ergens anders spelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
wha ze geeft het nog toe ooktotally n00b
ONZ is op 49.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
wha ze geeft het nog toe ooktotally n00b
dat bedoel ikquote:
lucide dromen zijn leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef IHVK het volgende:
Kom we gaan praten over lucide dromen!
Waar de fuck bemoei jij je mee, tief toch eens een paar planeten op man sukkel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef skippy22 het volgende:
Triggershit doe eens lief tegen emel Als je zo graag wil dat ze aandacht aan je besteed kan dat ook op een andere manier
Toen ik klein was had ik het heeeel vaak.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef Emel het volgende:
[..]
lucide dromen zijn leukjammer genoeg heb ik het bijna nooit
![]()
hij is wel een lieve kangeroe af en toe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoei jij je mee, tief toch eens een paar planeten op man sukkel.
Laat hem dan lekker zich met zijn eigen zaken bezig houden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
hij is wel een lieve kangeroe af en toe.
ik had het vroeger ook vaak, nu ook bijna nooitquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik het heeeel vaak.
Alleen wist toen niet dat je ze kan aanpassen enzo en nu heb ik ze ook bijna nooit.
Hier kun je "leren" om vaker lucide dromen krijgen, maar het is een beetje een vage website.
www.ld4all.nl
tuurlijk, ben alleen nu niet online...ik stuur je wel PM.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:08 schreef IHVK het volgende:
maar Emel, mag ik je msn adres?
hij bedoelt het goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker zich met zijn eigen zaken bezig houden.
Je moet:quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had het vroeger ook vaak, nu ook bijna nooit
tis wel bijzonder om je eigen droom te sturen
hmm kijken of het te leren is dan..
ok.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:09 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk, ben alleen nu niet online...ik stuur je wel PM.
never mindquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte had hij niets er over te zeggen.
het is zo vaagquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet:
"s ochtends je dromen opschrijven. zo herriner je steeds vaker wat je droomt.
Als je wakker bent, heel vaak nadenken of je wel echt wakker bent.
"he, maar ik hoor hier niet te zijn"
of
"he kijk heb ik nog wel tien vingers?''
En als je dan droomt heb je 12 vingers of zes vingers. Of het is niet logisch dat je ergens bent.
En dan kan "fun" beginnen.![]()
je hebt een PMquote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:17 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zo vaag![]()
eerste keer dat ik een lucide droom had, raakte ik zo van in de war..ik dacht 'ik ben wakker en ik droom..hey en ik kan mijn droom zelf vormen..."zo bizar
dat klinkt eng! maar je was klein, normale reactiequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik dacht anders.![]()
Ik was klein en werd bang en begon aan enge dingen te denken en die enge dingen onstonden toen uit het niets en kwamen op me af.
Maar nu weet ik wat me te doen staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |