De oude bon heb ik niet meer en op de nieuwe bon kan ik niks vinden van dat dit een 2de bon is omdat de andere bon fout is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:09 schreef sjimz het volgende:
Als hun het gewoon abusievelijk vermelden dat bon 1 verkeerd is uitgeschreven en daarom bon 2 is uitgeschreven aan de binnekant van het muldertje dan heb jij dikke pech
Je maakt om precies te zijn 0% kans..quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
De oude bon heb ik niet meer en op de nieuwe bon kan ik niks vinden van dat dit een 2de bon is omdat de andere bon fout is.
Dus dan maak ik een klein kansje als ik het goed begrijp?
Aardig van je dat je je eigen taalfouten alvast bold hebt gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef IBAZ het volgende:
Omdat hun een fout hebben gemaakt
Maar omdat hun hem dus hebben geweizigd
hoe laat de bon is ingevoert in de computer
probeer maar is aan te tonen dat je met helm heb gereden.
gewoon dokken
Je vergeet dat me vader nog iets na moet checkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef IBAZ het volgende:
Omdat hun een fout hebben gemaakt
Maar omdat hun hem dus hebben geweizigd
hoe laat de bon is ingevoert in de computer
probeer maar is aan te tonen dat je met helm heb gereden.
gewoon dokken
Met de foute bon moest ie ook dokken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:
TS is eerlijk. Heeft een foute bon. Laat dat goed maken en moet nu dokken.
Wat totaal niet relevant is want al was het een foute bon dan kon deze zonder medeweten van TS veranderd worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:
TS is eerlijk. Heeft een foute bon. Laat dat goed maken en moet nu dokken.
Ik geloof nou niet dat ze hem zomaar kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat totaal niet relevant is want al was het een foute bon dan kon deze zonder medeweten van TS veranderd worden.
Punt is dat TS gewoon geen poot heeft om op te staan.
Dat wordt gewoon betalen.
De binnenkant van jouw gele briefje is anders dan de binnenkant van het witte briefje waarop het wordt geschreven. Daar kan je abusievelijk vermelden dat de voorzijde verkeerd is ingevuld en dan verbeter je hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik geloof nou niet dat ze hem zomaar kunnen veranderen.
Je hebt toch altijd dat gele blaadje die als copy dient van het origineel?
Dan kunnen ze het origineel toch niet zomaar veranderen in iets anders.
En als ze het wel doen kan je dat gele blaadje laten zien waar iets anders op staat.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
De binnenkant van jouw gele briefje is anders dan de binnenkant van het witte briefje waarop het wordt geschreven. Daar kan je abusievelijk vermelden dat de voorzijde verkeerd is ingevuld en dan verbeter je hem
En geloof me ik weet het beter dan dat jij het weet
Ik ben namelijk agent
Zal wel meevallen in 99% van de gevallen vliegt de helm van je hoofd af voor het op de straat komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:39 schreef TR08 het volgende:
Ach..weet je? Je wist dat je fout zat, betaal gewoon die bon. De boete is vast niet zo hoog dat je een redelijk uurloon haalt met alle tijd die je moet stoppen in een bezwaarprocedure.
PS: Je weet dat een helm die je zonder bandje draagt een grote kans maakt om je nek te breken bij een val? Ze willen wel eens achterover slaan bij het op de straat komen en de achterkant van de onderrand slaat dan in je nek.
Geen idee in hoeveel % van de gevallen dat gebeurt ik weet alleen dat mijn moeder soms zulke patienten had toen ze nog in het ziekenhuis werkte. Ik meld het ook alleen omdat het als je toch je helm op doet het maar een kleine moeite is om dat stomme bandje vast te doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen in 99% van de gevallen vliegt de helm van je hoofd af voor het op de straat komen.
Dat ook nog, wees er maar trots op.quote:
Ja ja ja ga er zelf maar eens werken en oordeel dan nog eens zou ik zeggen. Grote criminelen worden er ook genoeg gepakt en kleine vergrijpen komen ook zat mensen mee weg. Of wil jij zeggen dat je keurig voor elke keer door rood lopen een boete betaald hebt?quote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ook nog, wees er maar trots op.
Kleine vergrijpen zien ze, maar criminelen laten ze lopen of ze sluiten de verkeerde op.
Identificatieplicht JA, maar niet in de gevangenis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |