Concorde past. Dat maak je met rum, Baileys en koffielikeur.quote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke...
Het drankje kan vliegen! (8)
- - - - - - - -
Ja die puzzel had mijn vader al opgelost! Geen idee of dat concorde was, maar zou best kunnen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Concorde past. Dat maak je met rum, Baileys en koffielikeur.
Weet je HEEL zeker dat die "i" goed is? Ik vind dat altijd zo lastig met die dingenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die puzzel had mijn vader al opgelost! Geen idee of dat concorde was, maar zou best kunnen!
Ik moet alleen die van die grap nog. Dan kan ik verder!![]()
Wel goed gezien trouwens!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je HEEL zeker dat die "i" goed is? Ik vind dat altijd zo lastig met die dingen
Hij is nu even boodschapjes doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag hem trouwens even wat hij bij dat drankje had
legaal > witquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Witz had ik ook bedacht maar dat is Duits en kon het niet rijmen met legaal
Dat maakt sensequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
legaal > wit
voorzet > voor zet
wit voor zet
witz
gekoppeldquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet er nog 1!
Gesteld?
g - k - - - e - d
Ja, dat dacht ik ookquote:
Graag gedaanquote:
Waar komen die uit?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Was ik weer
Figuurlijk een eitje (5)
V - - - -
Die jongen voelt de druk (6)
- - - G - -
Wijzer om te stoppen (5)
- G - - D
Een scheut onzin (5)
- - - V -
Dat dacht ik ook maar ik snapte het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:08 schreef Jayhawk het volgende:
kan egard niet bij wijzer om te stoppen?
ver gezocht maar op andere worden met eenzelfde constructie kan ik niet komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:16 schreef Jayhawk het volgende:
egard betekent respect, garde is bewaker. bewaker als wijzer om te stoppen. wrs te ver gezocht
De g op de 2e plek is helaas fout.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Was ik weer
Wijzer om te stoppen (5)
- G - - D
Absoluutquote:Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De g op de 2e plek is helaas fout.
Naald, lijkt me het meest voor de hand te liggen
Ik dus ook. Maar dan staat die V dus ook weer foutquote:Op donderdag 14 december 2006 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
Zit bij figuurlijk een eitje aan ovaal te denken
als in eirond > wiskundig figuur
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps, sorry heren dat ik jullie zomaar in de steek heb gelaten!Ik was in Enschede feest aan het vieren!
![]()
En ik ben dus net wakker!
Oke ik zal zometeen wel even kijken naar de crypto!!![]()
Kon eigenlijk ook niet anders!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ovaal en naald zijn goed!Even verder kijken nog... Dan had ik er best wel wat fout!
![]()
Oke.quote:Op maandag 18 december 2006 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ben er nog niet aan toegekomen... Komt deze week nog wel denk ik!
Krijg een deja vu........ Heb de opgave al eens gezien, en toen wist ik 'm ook nietquote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam pas deze tegen (volgens mij heb ik 'm al eens gepost):
uit deze band groeit iets moois(4)
Ik ga even over de jouwe nadenken Dart
-edit- ik weet natuurlijk zelf de oplossing al
Ik denk nog even na.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ah....wil je 'm weten? Of denk je nog even na?
zaad?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam pas deze tegen (volgens mij heb ik 'm al eens gepost):
uit deze band groeit iets moois(4)
Ik ga even over de jouwe nadenken Dart
-edit- ik weet natuurlijk zelf de oplossing al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
quote:Op zondag 24 december 2006 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
En vorige keer had je ALLE letter fout
quote:
Toen was er geenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is die van afgelopen Zondag je gelukt? Of was er geen?
Ik niet. Van mij duurt nog wel even, week of 10quote:
Alvast heel veel plezierquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hahaa I know!![]()
Ik kijk maandag wel weer naar de crypto! Dit weekend is 'partyweekend'![]()
En ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hahaa I know!![]()
Ik kijk maandag wel weer naar de crypto! Dit weekend is 'partyweekend'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef methan het volgende:
compleet twee woorden die elkaars tegenovergestelde zijn toch maar een nieuwe
even de uitslag dan ? vol en ledig volledig=compleetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef methan het volgende:
compleet twee woorden die elkaars tegenovergestelde zijn toch maar een nieuwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |