Ik heb geen foto's gemaakt, als enige geloof ik, maar de batterijen van de digicam waren net leeg. Achteraf gezien had het toch niet gekund, want Noah wilde alleen maar bij mij op schoot zitten
![]()
Heb wel foto's van de traktaties gemaakt (de handafdrukjes gejat van Sugar/Maria, met daarbij een doosje rozijntjes en een klein autootje) en zal straks kijken of ik een foto van Noah met z'n hoed op kan maken, als ie die nog op wil
![]()
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef bixister het volgende:tex, leuk, en gefeliciteerd met je echt peutertje!
![]()
wat voor traktaties waren 't? ze gaan bij jullie kdv echt wel veel minder snel over naar de peutergroep dan bij ons zeg. hier is 1,5 jr dus het standaard moment, mits ze denken dat het kind het aan kan. ik vind 't wel erg vroeg hoor. maar het gaat wel omdat er wel meer kinderen van die leeftijd in de groep zitten.
Ik dacht dat ze hier ongeveer 2 jaar aanhielden, maar Noah was als enige van de kindjes vandaag dus nog geen 2. Dus misschien kijken ze ook wel naar het kind zelf, en of er überhaupt nog plek is. Ik weet het eigenlijk niet precies
1,5 vind ik idd ook wel vroeg, maar het zal idd wel schelen als er meer kindjes van die leeftijd zijn. Noah was de afgelopen weken/maanden al meer bij de peuters dan de babies om te wennen, en ik merk dat ie het erg leuk vind, maar ook erg vermoeiend. De grote kinderen, met name de meisjes
![]()
, zijn helemaal dol op hem
![]()
Willen steeds met hem spelen, en hij vindt dat soms wel iets te overweldigend/intimiderend volgens mij. Merk in elk geval wel dat hij de jongste is nu daar.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.