abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43352125
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Githa het volgende:Toch maar achter het behang plakken? ...dan blijft hij iig rustig
zou je denken? lastig hoor, en erg vermoeiend lijkt me. zowel voor jou als voor jordy. heel veel succes vandaag!

tex, leuk, en gefeliciteerd met je echt peutertje! wat voor traktaties waren 't? ze gaan bij jullie kdv echt wel veel minder snel over naar de peutergroep dan bij ons zeg. hier is 1,5 jr dus het standaard moment, mits ze denken dat het kind het aan kan. ik vind 't wel erg vroeg hoor. maar het gaat wel omdat er wel meer kinderen van die leeftijd in de groep zitten.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:52:08 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43352211
Githa, mss kan je de volgende keer in het ziekenhuis vragen om een mitella met van dat schuim, die zitten volgens mij veel vaster om je arm heen. Lijkt me voor Jordy zelf ook veel prettiger.
Lastig hoor, zo'n beweeglijk mannetje. Maar idd wel fijn, het betekent dat hij er zelf niet heel veel last van lijkt te hebben.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:54:05 #178
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43352255
Githa; wat een schrik moet dat geweest zijn zeg. En wat lastig (en aan de andere kant ook superfijn en bemoedigend) dat Jordy zo wild is en alleen maar wil spelen. Ik snap je paranoia heel goed. Hoop hard met je mee dat het dit keer wel goed blijft zitten allemaal.

Noah is inderdaad knap en stoer!!!

Ik kom net met Julius terug uit het ziekenhuis. Het oude gips is er afgehaald en het nieuwe gips er omheen gedaan. We zaten in de wachtkamer, de vrouw die ons kwam halen zegt Julius z'n naam en meteen wijst ie op zijn voetje en begint te brabbelen. Kortom; meneer heeft dondersgoed in de gaten wat er allemaal aan de hand is. Het was flink brullen, hij vond het erg eng dat ze weer aan zijn voetje moesten zitten, maar nu gaat het weer, gelukkig. Hij heeft een soort schoentje om het gips heen, zodat ie er tzt ook op kan lopen. Dit softgips moet er nu nog twee weken omheen en als het goed is volstaat daarna een stevig drukverband.
pi_43352321
fijn renzell, dat klinkt overzichtelijk en wel zwaar maar doorheen te komen. hopelijk verloopt de genezing voorspoedig! kusje voor die dappere julius!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 10:57:27 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43352334
Langdurige geschiedenis renzell Maar met dat gips weet je tenminste dat hij niet zo kwetsbaar is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 11:01:46 #181
81992 Githa
pi_43352403
BE, die hebben we ook gevraagd
Hier heeft hij hem net om en zit hij dus nog goed; geen geweldige foto, hij was ook nog wat zielig door het ziekenhuis bezoek

Alleen de band bij zijn elleboog kruipt omhoog richting oksel en de voorste band glijd ook mee richting oksel of gewoon er van voor af.

Julius wat een held ben je!... en natuurlijk begrijp je heel goed waar het allemaal omgaat.
Jij hebt ook een dapperheids diploma verdiend hoor
Het zou wel heel fijn zijn he Renzell, als hij er een beetje op zou kunnen lopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Githa op 08-11-2006 11:07:05 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 11:10:04 #182
13151 crew  Rewimo
pi_43352590
Kun je die banden niet strakker om het gips vastzetten, met een veiligheidsspeld of vastnaaien, zodat de kans op glijden kleiner wordt? Dus vlak boven zijn pols en vlak voor zijn elleboog.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:11:04 #183
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43352607
Die heeft ie ook gekregen Githa, bij de eerste behandeling.

Ik vind Jordy er zo zielig uitzien!
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 11:13:05 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43352657
misschien iets met klittenband frutselen?
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 11:17:29 #185
81992 Githa
pi_43352753
We hebben daarstraks met tape het gat kleiner gemaakt bij de voorste lus en de achterste zit al vrij strak, maar door het gewicht van de klomp kruipt dat alsnog omhoog en dus gaat de voorkant dan zakken. We hebben er ook nog even over gedacht om de voorste band aan het verband/gips te plakken, maar dan ben ik bang dat hij het weer los trekt en een mooi stuk gips met mitella om zijn nek heeft hangen zonder hand erin

Ach, ik ben ook wat aan het zeuren, we zullen het er gewoon mee moeten doen. Jullie kunnen hier natuurlijk ook niks mee, al vind ik het vreselijk lief dat iedereen zo meedenkt.
Zoals ik zei heb ik er meer last van als Jordy, wij zien het gevaar ervan en Jordy gelukkig niet.
Ik wil gewoon voorkomen dat de operatie alsnog opnieuw moet deze week omdat het gips niet blijft zitten gisteravond was dat toch wel heel dichtbij en ik ben daar erg van geschrokken.
Ik had ook heel erg zin om heel hard te gaan zitten huilen in de wachtkamer, maar Jordy is zo'n held dan moet mama dat toch zeker ook wel zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 11:20:59 #186
13151 crew  Rewimo
pi_43352842
En als je nou eens een touwtje spant voor zijn borst om die twee lussen heen? Zodat ze niet naar buiten kunnen schuiven? Misschien helpt dat nog een beetje.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:22:14 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43352870
Het is ook wel een hele grote lompe klomp gips hoor Githa.
Hopelijk gaat het gewoon wel nog goed op deze manier. Het zal toch wel.

Ik lees nu ook pas terug. Had alleen de laatste paar posts gelezen.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 11:22:45 #188
81992 Githa
pi_43352880
Ohw, dat is misschien wel een idee, als hij straks wakker wordt ga ik dat eens proberen Bedankt!
pi_43355923
Sara is ziek... ze heeft koorts (net na haar slaapje 38.8) knalrode wangetjes en huilt heel veel, echt sneu. Inmiddels heeft ze een zetpilletje gehad, hopelijk voelt ze zich zo wat beter
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 13:10:46 #190
13151 crew  Rewimo
pi_43356024
Arme Sara
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 13:19:22 #191
81992 Githa
pi_43356290
Sara hopelijk knap je wat op van de paracetamol, beterschap!
pi_43356396
Ach Jordy wat kijk je toch droevig. Wel een hele mooie dapperheidsdiploma gekregen zie ik. Dikke knuf
pi_43356543
Yoram was net echt grappig, we zaten aan tafel, hij zit vlak bij de schuifpui, en hij hoefde zijn broodje niet meer, hij pakt zijn bordje met zijn halve boterham er nog op en wierp het richting de deur, "voog, voog" (voor de vogels) zei hij erbij Ik kon er op dat moment niet echt boos om worden, vond het wel een heel erg schattig gebaar.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 13:33:14 #194
81992 Githa
pi_43356722
Heel attent van je Yoram om aan de vogeltjes te denken
Heeft hij dat helemaal zelf bedacht Melonovy of heb heb jij de laatste tijd vaker vogeltjes gevoerd ? Vind het altijd zo leuk hoe die kleintjes voor ons onopvallende dingen onthouden en gaan kopiëren
pi_43356826
Hij kopieert het idd van mij, als er korstjes over blijven gooi ik die altijd de tuin in voor de vogels.

Hij is sowieso enorm aan het kopieren op het moment, echt in alles doet hij mij, zijn vader of zijn zus na, best leuk om te zien. Chiara had dat ook wel, maar nu hij haar kopieert is dat toch weer beetje anders
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43356880
Ik wil zo voor Sara van die oogdoekjes bij de apotheek halen omdat ze prutoogjes heeft, maar ik heb geen auto nu, die heeft manlief mee. Zou ik haar mee naar buiten kunnen nemen? is 10 minuten heen, en 10 minuten terugwandelen, fietsen lijkt me sowieso niet zo;n goed idee met die kou nu...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 13:41:36 #197
81992 Githa
pi_43357010
Naar buiten is helemaal niet erg als ze koorts hebben Fuente, maar je moet wel oppassen voor de wind. Dus een mutsje op ofzo en wie weet kun je de regenkap eroverheen doen zodat de wind helemaal buiten blijft. Moet wel kunnen hoor

Leuk Melonovy dan lijken ze gelijk zo wijs.
pi_43357067
Doe ik! muts op en kap naar beneden... 'k ga zo meteen maar ff op pad..
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 november 2006 @ 17:00:20 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43363600
Ik heb geen foto's gemaakt, als enige geloof ik, maar de batterijen van de digicam waren net leeg. Achteraf gezien had het toch niet gekund, want Noah wilde alleen maar bij mij op schoot zitten
Heb wel foto's van de traktaties gemaakt (de handafdrukjes gejat van Sugar/Maria, met daarbij een doosje rozijntjes en een klein autootje) en zal straks kijken of ik een foto van Noah met z'n hoed op kan maken, als ie die nog op wil
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef bixister het volgende:
tex, leuk, en gefeliciteerd met je echt peutertje! wat voor traktaties waren 't? ze gaan bij jullie kdv echt wel veel minder snel over naar de peutergroep dan bij ons zeg. hier is 1,5 jr dus het standaard moment, mits ze denken dat het kind het aan kan. ik vind 't wel erg vroeg hoor. maar het gaat wel omdat er wel meer kinderen van die leeftijd in de groep zitten.
Ik dacht dat ze hier ongeveer 2 jaar aanhielden, maar Noah was als enige van de kindjes vandaag dus nog geen 2. Dus misschien kijken ze ook wel naar het kind zelf, en of er überhaupt nog plek is. Ik weet het eigenlijk niet precies
1,5 vind ik idd ook wel vroeg, maar het zal idd wel schelen als er meer kindjes van die leeftijd zijn. Noah was de afgelopen weken/maanden al meer bij de peuters dan de babies om te wennen, en ik merk dat ie het erg leuk vind, maar ook erg vermoeiend. De grote kinderen, met name de meisjes , zijn helemaal dol op hem Willen steeds met hem spelen, en hij vindt dat soms wel iets te overweldigend/intimiderend volgens mij. Merk in elk geval wel dat hij de jongste is nu daar.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43365176
Sara is echt goed ziek, kan dit van de BMR van 7 dagen terug komen? Ze had net 39 graden, is in een lauw badje geweest en heeft een zetpilletje gehad, maar ze bleef net maar rillen en viel tegen me aan in slaap, wou ook geen eten.
Ik heb d'r net in bedje gelegd, ze sliep meteen weer verder, wil nu eigenlijk elk uur even gaan kijken of alles nog ok is.. maar ik voel me er niet superlekker bij zo. Ze heeft wel vaker hoge koorts gehad, ook wel hoger dan 39, maar dat rillen
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')