Mits ze de regels niet veranderen....quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin idd. Na 1 jaar komt er dus pas geen nieuwe meer voor in de plaats. De nieuwe bewoners hebben het in feite steeds makkelijker omdat ze er dus korter zitten.
En unaniem wegstemmen zie ik toch nooit lukken omdat je maar 1 persoon op je hand hoeft te hebben.
Walgelijk ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ilona over Nena: Die kleine
Zou best kunnen dat ze bij Natasia blijft. Met Nena heeft ze ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Scan wat denk jij? Ik denl dat ilona niet meer terug naar het Bed van Nena gaat... Ze wil niet naast dat mooie lijfje in beeld komen... Naast natasia hebben haar nebtieten en liposuctie meer impact ( hoopt ze )
( Ik type wat beroerd.. tja.. rode port.. en ik lig half in mijn stoel ; -)
Zijn omgang met nena vind ik op het walgelijke af. Daar kan ik mijn vinger niet opleggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet echt op leggen.. maar ik vind Brian iets geniepigs hebben... Ik geloof hem zoiezo niet toen hij tegen ilona vertelde Niets van Nena te willen.
En daarom ging ze hem gisteren maar aan de binnenkant van zijn blote bovenbeen strelen... steeds een stukje hoger?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena durft hem niet af te wijzen...
Ja , dat bedoel ik ook!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn omgang met nena vind ik op het walgelijke af. Daar kan ik mijn vinger niet opleggen.
Hij wil gewoon heel graagquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet echt op leggen.. maar ik vind Brian iets geniepigs hebben... Ik geloof hem zoiezo niet toen hij tegen ilona vertelde Niets van Nena te willen.
Ik vind hem heel erg op een Italiaans/Spaanse manier vrouwen benaderen. Op een quasi romantische manier, maar ondertussen alleen maar denkend aan hoe hij haar zo snel mogelijk hard kan pakken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja , dat bedoel ik ook!
Dat is zo iemand die als Nena bijvoorbeld een zwak moment zou hebben daar schaamteloos gebruik van zal maken.
Hmm dat zag ik ook.. ik denk echter dat dat een soort automatisme was.. beetje genegenheid.. ze mag hem wel.. maar Nena staat niet altijd stil bij haar eigen verleiderlijkheid...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom ging ze hem gisteren maar aan de binnenkant van zijn blote bovenbeen strelen... steeds een stukje hoger?
Vind ik klinkklare bullshit, sorry.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja , dat bedoel ik ook!
Dat is zo iemand die als Nena bijvoorbeld een zwak moment zou hebben daar schaamteloos gebruik van zal maken.
Ja prima, maar kom er dan voor uit... dit is zo scheinheilig.quote:
tsja een zuidelijk aanpak heeft ie wel iddquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem heel erg op een Italiaans/Spaanse manier vrouwen benaderen. Op een quasi romantische manier, maar ondertussen alleen maar denkend aan hoe hij haar zo snel mogelijk hard kan pakken.
Hmm misschien iets overdreven... maar hij ontkent het steeds.. en ondertussen probeert hij van alles...quote:
Nou, haar gedrag was ook raar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm misschien iets overdreven... maar hij ontkent het steeds.. en ondertussen probeert hij van alles...
Overigens bekend hij het nu zo half en half aan Nena dat hij "meer" wilt of en hjaar signalen hem verwarren... Ik denk echter dat Nena die signalen onbewiust afgeeft... ...
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oftwel : Mismatch !
Ze vindt 'm aardig, meer niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:40 schreef moowriece het volgende:
Zij dus duidelijk niet!!! Nena vindt Brian niets! Tja...
Awwww..onbeantwoorde liefde![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Laat ik Brian het voordeel van de twijfel geven.. Hij is gewoon totaal anders als Nena.. Nena houd van onderhuidse spanning.. teasen.. en niet teveel lullen... Brian daarentegen wil de hele dag knuffelen en ellenlang over gevoelens praten
Eens en Eensquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( en .. ergens vind ze de aandacht en het strelen ook wel fijn... hey.. iedereen houd wel van een beetje genegenheid en warmte op zijn tijd.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |