Waarschijnlijk alle mensen uit haar woonomgeving, die zijn blij dat ze van haar af zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef PID61 het volgende:
Hoe kan ze in gods naam halverwege in de popie-poll geeindigd zijn. Zal BB... euhhh de Mol haar er zo graag in willen houden.
tel het aantal minuten in de uitzendingquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Hoe kan ze in gods naam halverwege in de popie-poll geeindigd zijn. Zal BB... euhhh de Mol haar er zo graag in willen houden.
Zelf gestoorden hebben fans. Als je maar heel erg opvalt zijn er altijd mensen die dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze mooi tegelijkertijd hun hormonale probleem oplossen voor de camera.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm mooie theorieen allemaal.. Dan zie ik Stefan en Illona nog wel samen een groepje gaan vormen.. uit pure noodzaak.. twee verstotene
nena ging advies vragen aan Brian en Bart. Die zeiden beide dat ze Sylvia eruit zouden stemmen. Vervolgens kwam de stemming en het stond 3 tegen 3. Toen was Nena aan de beurt (de beslissende stem dus) en tegen de verwachting in stemde ze Angelique eruit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Hey, hoe kan dat nou?
Toch Angelique weg?
Ik ga wel effe teruglezen, maar een kleine samenvatting zou leuk zijn
plies.... beginnen die mannen weer uuuuuren over Nena te pratenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Hey, hoe kan dat nou?
Toch Angelique weg?
Korte samenvatting:quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Hey, hoe kan dat nou?
Toch Angelique weg?
Hahaha vrouwen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
plies.... beginnen die mannen weer uuuuuren over Nena te praten
hou het maar bij lezen![]()
Hahah dat krijgt hij morgen om de oren van Lesley !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Eveline geeft indirect dus toe dat ze emotieloos is. Goh, wat een openbaring.
Bart zegt intussen: "Ik hoop dat de volgende bewoonster een beetje lekker is."
Ik ben blij toe op dit momentquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat is het nut van die tuin en geluidslock bij 3 & 4 ?? Dit is BB niet...
Is het uitgesloten dat er 2 mannen komen??quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef n1ek het volgende:
Bart: "Ik hoop alleen dat de volgende bewoonster een beetje lekker is, dat zei ik toch niet hardop he"
Las ergens dat er twee mannen en twee vrouwen zijn klaargestoomd voor eventuele intrek.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Is het uitgesloten dat er 2 mannen komen??
dat niet, was gewoon een flauw geintje :-)quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Er zijn nu 4 mannen en 5 vrouwen. Dus ik verwacht zeker een man erbij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef Hamilton het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alle mensen uit haar woonomgeving, die zijn blij dat ze van haar af zijn.
Eerder vanavond zei hij alquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Mijn doel was hier het langst te blijven zitten. Nou, dat gaat niet lukken"
Hoezo niet??
3 mannen.. Bart, Brian en Stephan.. of heb ik iemand over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn nu 4 mannen en 5 vrouwen. Dus ik verwacht zeker een man erbij.
Verrek ja. Nog maar 3 mannen. Nou, dan is de kans vrij groot dat we twee nieuwe mannen krijgen dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
3 mannen.. Bart, Brian en Stephan.. of heb ik iemand over het hoofd gezien?![]()
dat ze niet te vertrouwen is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia maakt Sylvia nog even extra zwart....
Ik weet het niet.. ik denk dat Sylvia moeite had om aansluiting te vinden en daardoor bij Stefke en Evil terecht is gekomen... En nu gaan Evil en Syl zich steeds gewoner gedragen.. en laten Stefke links liggen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ze niet te vertrouwen is.
Heeft ze nog gelijk in ook, denk ik
Ja, hij lijkt een beetje uit z'n doen. Hij probeerde gisteren nog een gesprek met Nena aan te knopen, maar die wou niet zeggen wat er aan de hand was. Vanmiddag probeerde zij weer contact te maken en toen deed hij weer stug.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind Brian een beetje depri kijken de laatste twee dagen... nu ik erover na denk eigenlijk sinds Nena hem haar bed uit stuurde ...
Ja, Sylvia is een valse. Heb gisternacht een aantal gesprekken tussen haar en Evil gehoord en die waren niet mals.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ze niet te vertrouwen is.
Heeft ze nog gelijk in ook, denk ik
Hmm heb ik gemist.. maar .. ik twijfel nog, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Sylvia is een valse. Heb gisternacht een aantal gesprekken tussen haar en Evil gehoord en die waren niet mals.
Denk dat ze nog veel spijt van hun keuze krijgen. Ze weet nu dat ze sterker staat. Denk dat hare gezicht steeds meer naar boven zal komen.
Ze lijkt me pittig, maar dat is e rnog niet uitgekomen. Vals lijkt ze me niet, maar wie weet. Als het om veel geld gaat, worden veel mensen opeens vals. Ik ben blij met de stem van Nena. Angelique vond ik helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Sylvia is een valse. Heb gisternacht een aantal gesprekken tussen haar en Evil gehoord en die waren niet mals.
Denk dat ze nog veel spijt van hun keuze krijgen. Ze weet nu dat ze sterker staat. Denk dat hare gezicht steeds meer naar boven zal komen.
voorbeeldjequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me pittig, maar dat is e rnog niet uitgekomen. Vals lijkt ze me niet, maar wie weet. Als het om veel geld gaat, worden veel mensen opeens vals. Ik ben blij met de stem van Nena. Angelique vond ik helemaal niets.
Heeft weinig zin idd. Na 1 jaar komt er dus pas geen nieuwe meer voor in de plaats. De nieuwe bewoners hebben het in feite steeds makkelijker omdat ze er dus korter zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef avonne het volgende:
.... tenminste.... als wegpesten nog zin heeft als er toch telkens nieuwe bewoners bij komen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
voorbeeldje
"Brian, wat een goed gedicht!!! Ik wil er heel graag een kopie van"
tegen Eveline "stom gedicht"
Het barst van dat soort mensen die iemand niet recht in het gezicht willen of kunnen afkraken. Vragen om een kopie is dan wel een andere uiterste, maar die mensen heb je ook genoeg. Dat zegt mij nog niet dat ze vals is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
voorbeeldje
"Brian, wat een goed gedicht!!! Ik wil er heel graag een kopie van"
tegen Eveline "stom gedicht"
Niet te geloven! Echt de mederwerkers van DGK en BB zijn echt vresellijke hautain mensen zeg...en ze zijn zeker nog trots ook op hun misplaatse arrogantie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat een Fokkers die redactie... Sylvia moest opschieten...terwijl ze haar make-up afhaalde.. en nu hooor ik dat ze har daarna buiten hebben laten wachten... en toen ze weer naar binnen ging haar terug geroepen hebben... Beetje kleinzielig gedoe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |