ja ach, doen ze allemaal en allemaal even doorzichtig, en ik heb nu niet het idee dat zij bedoelen, of het nu Pechtold is of Marijnissen of Rutte, dat te verbloemen, het is openlijk doorzichtig dusquote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor.
Alleen is het zo doorzichtig in de verkiezingstijd.
Pechtold vergeet voor het gemak wel even dat ie ruim 3 jaar volop meegewerkt heeft aan het beleid waartegen hij zich nu zo opeens verzet.
Je ziet gewoon de strategie achter de uitspraken van de politici.
Gaat het niet goed met de liberale Rutte, oké dan zet de VVD haar rechterflank even extra in.
Gaat het niet goed met D66, oké dan gaan we mikken op de linkerkant van de VVD.
zo ja, inderdaad leuk, zo nee, doe niet zo lullig man, fok!lulquote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bewust zo gespeld? Zo ja, leuk.Zo nee, fout.
Toch is dit al wel iets wat Pechtold al sinds het begin van de campagne zegt, ik ben gewoon geen D'66'er, maar ik gun ze nu echt wel een zetel of 10 in de kamer. Dat was in de tijd van Boris en Louswies niet in 'n hoofd opgekomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Het is zo doorzichtig bij Pechtold.
Nu de VVD er duidelijk voor kiest om een wat rechtsere koers te varen omdat Rutte het niet goed doet en dus Verdonk en Kamp inzetten met boute uitspraken om het rechtse deel der kiezers meer aan zich te binden en Pechtold het ook niet zo goed doet, richt hij zijn peilen op de VVD om te proberen het wat linksere deel van de VVD voor zich te binden.
Puur campagnestrategische keuzes.
yep, het is weer weinig spannendquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Suko het volgende:
Vandaag zijn in 'Pauw & Witteman' onder andere te gast:
* De winnaar van de AKO Literatuurprijs, die vanavond bekend is gemaakt tijdens de prijsuitreiking op Schiphol. * Herman Heinsbroek, voormalig Minister van Economische Zaken, over het verkiezingsprogramma dat hij samen met Sven Kockelmann voor de KRO gaat maken.
* En de zanger van Racoon: Bart van der Weide, naar aanleiding van de samenwerking tussen Racoon en Amnesty Internationel met de actie 'Make some noise against Discrimination'. Hiervoor hebben zij het nummer 'Working Class Hero' van John Lennon opgenomen, wat gespeeld zal worden tijdens de uitzending.
Ik denk vanavond maar tegen die tijd in slaap te vallen.![]()
Ik denk dat ik ook niet kijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
yep, het is weer weinig spannend
Saaie gasten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Suko het volgende:
Vandaag zijn in 'Pauw & Witteman' onder andere te gast:
* De winnaar van de AKO Literatuurprijs, die vanavond bekend is gemaakt tijdens de prijsuitreiking op Schiphol. * Herman Heinsbroek, voormalig Minister van Economische Zaken, over het verkiezingsprogramma dat hij samen met Sven Kockelmann voor de KRO gaat maken.
* En de zanger van Racoon: Bart van der Weide, naar aanleiding van de samenwerking tussen Racoon en Amnesty Internationel met de actie 'Make some noise against Discrimination'. Hiervoor hebben zij het nummer 'Working Class Hero' van John Lennon opgenomen, wat gespeeld zal worden tijdens de uitzending.
Ik denk vanavond maar tegen die tijd in slaap te vallen.![]()
Jammer, het zou wel prettig zijn als iemand verslag deed van de avondquote:
Helaas, ook van hierquote:Jammer, het zou wel prettig zijn als iemand verslag deed van de avond
Zou ik ook zijn als mijn lijsttrekker het niet goed deed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Luccide het volgende:
Jeeltje ziet er trouwens slecht uit...... witjes, raar, ogeblazen![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef vw_caddy het volgende:
Zou ik ook zijn als mijn lijsttrekker het niet goed deed.
Hij was wel voorspelbaar of niet?quote:
I W, zonder de.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede![]()
was daar expres neergezet ter indicatie van van desinteresse ....... zoals peilen ipv pijlen en dan inderdaad wel expresquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede
I W, zonder de.
ruubereend houdt Ireen lekker in icoonquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef Zyggie het volgende:
Die gast van Racoon was relaxter dan ik had verwacht.
Jeltje is een leuk mens.. ze werd wel boos op Paulquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
Wehehe, Paultje op z'n vingers getikt door Jeltje.
Oe, ze is gepikeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |