Zou het? Denk niet dat die echt gaan slagenquote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Ze zullen wel wat minder kijkers krijgen nu er vanaf vandaag op Talpa die nieuwe late-nighttalkshow met Bridget Maasland en Cees van Geel begint.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef borisz het volgende:
en
Mohammed Benzakour
Over de column waarin hij beweert: "Marokkaanse vrouwen vinden mannen die niet regelmatig de handjes wapperen waterige weekdiertjes"
Probleem is dat Talpa reclames heeft. Mensen gaan zappen en zullen naar 1 zappen en blijven dan hangen. NED1 geen reclame en blijven daar dus kijken, waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Ze zullen wel wat minder kijkers krijgen nu er vanaf vandaag op Talpa die nieuwe late-nighttalkshow met Bridget Maasland en Cees van Geel begint.
Idd, dat is in het nadeel van Talpa, voordeel is wel dat zij eerder beginnen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat Talpa reclames heeft. Mensen gaan zappen en zullen naar 1 zappen en blijven dan hangen. NED1 geen reclame en blijven daar dus kijken, waarschijnlijk.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
die heerlijke Marianne Thieme zit weer aan tafel. Ik denk dat ik gewoon op een lekker wijf ga stemmen
Volgens mij had iemand een topic over de lekkerste wijven in de politiek gemaakt, dacht ikquote:
Ze heeft een ondeugende smile.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
die heerlijke Marianne Thieme zit weer aan tafel. Ik denk dat ik gewoon op een lekker wijf ga stemmen
De gasten zijn in elk programma van belang natuurlijk; al zal Talpa uiteraard met spraakmakenere (?) dingen moeten komen dan P&W.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is in het nadeel van Talpa, voordeel is wel dat zij eerder beginnen.
Ook de gasten zullen wel meespelen.
ik ook, maar dan heb je natuurlijk altijd foute types als Anja Meulenbelt die daar over vallenquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond die column die hij voorlas best grappig, eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |