Het is natuurlijk de kunst om zoveel mogelijk aan het afgelopen jaar te relateren. Dit betekent dat de domino-mus sowieso exit is, maar bijvoorbeeld plaats kan maken voor het Lingo-schandaal... En wie weet nu éigenlijk nog wie Lieske is?!?!quote:* De categorieën uit 2005 *
Daphne Bunskoek Award – Leukste user (v)
Chris Zegers Award – Leukste user (m)
Jim Carey Award – Grappigste user
Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user
Bart de Graaff Award – Meest gemiste user
Gordon Award – Grootste dramaqueen
Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat
Lieske Award – De user met de meeste onbegrijpelijke uitspraken
John (ER) Award – de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt
Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis
Harmke Pijpers Award – De meest afgrijselijke username
Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user
Angelina Jolie Award – Lekkerste user (v)
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m)
Gert Jan Dröge Award – Meest cynische user
Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen
Johan Vlemmix Award – Grootse SHO-dorpsgek
Domino Mus Award – Het grootste schandaal van 2005
BB-Tanja Award – Meest spraakmakende user
Fiona Hering Award – De user die het meest praat, maar het minst zegt
Gerard Joling Award – De user die in elk topic z'n gezicht laat zien
Stevie Wonder Award – User die zich het slechtste inleest
Ernst Paul Hasselbach Award – Grootste Real-Life Soap Fanaat
De Het is mij, Robert Award –Grootste Soap Fanaat
Maurice de Hondt Award – Leukste SHO-tournament
Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v]
De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005
nee, die laat in elk topic z'n tong zien...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef DrDentz het volgende:
De Gerard Joling Award gaat dit jaar naar..... tong80!
kijk en zo komen we ergens: wie is de user die wél altijd het achterste van zijn tong laat zien??quote:Op zondag 5 november 2006 13:54 schreef DrDentz het volgende:
Ja, maar nooit het achterste puntje
deze komen eigenlijk aardig op hetzelfde neer...quote:Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user
John (ER) Award – de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt
volgens mij is dit ook niet persé SHO? of vinden jullie van wel...?quote:Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat
volgens mij zijn er in 2006 weinig tournaments geweest....quote:Maurice de Hondt Award – Leukste SHO-tournament
Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
Dat win ik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
Quote van het Jaar blijkt altijd moeilijk, maar "user met sterkste one-liners" lijkt me wel een leuk alternatief
Win ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
in dat geval kun je ook gaan voor "user met de meeste zelfkennis"![]()
kijk, langzaam maar zeker komen we ergens...quote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik zeg: De Roef & Marian award voor de user met het minste relativeringsvermogen![]()
Ik kan zo drie kanshebbers noemen andersquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, langzaam maar zeker komen we ergens...
[alleen een award als dit is bij voorbaar al vergeven![]()
]
quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise award voor de user die zichzelf het meest belachelijk heeft gemaakt.
Hoe heeft Cruise zichzelf dan belachelijk gemaakt?quote:
ja, vorig jaar....quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heeft Cruise zichzelf dan belachelijk gemaakt?![]()
![]()
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen postenquote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 'm bij Oprah nogal belachelijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over zijn filmsquote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen posten!
- Oprah show
- Katey der naam verplicht laten veranderen in Kate
- Het eten van de placenta...
quote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn films
Met een ranzige voorhoofdaderquote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]! Hij blijft een goede acteur! Klaar!
en 't huwelijk stond toch ook alweer op de helling?!?quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen posten!
- Oprah show
- Katey der naam verplicht laten veranderen in Kate
- Het eten van de placenta...
Damn I am!quote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]! Hij blijft een goede acteur! Klaar!
Veel van zijn films vind ik leuk, maar als acteur stelt Tommy echt geen reet voor.quote:
vooral voor z'n vrouw dan hequote:Op maandag 6 november 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BTW, Geert Hoes award voor de meest schokkende coming-out?
is dat niet dat kind van Raffaela??quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Dada het volgende:
De "Beautifull Hope" award voor de poster met de achterlijkste gebruikersnaam?
Heet dat kind echt zo?quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat niet dat kind van Raffaela??
ik vind 'm briljant, mooie opvolger van Harmke Pijpers (nooit gedacht dat het mogelijk was)
vorig jaar hebben we Daphne Bunskoek idd gebaseerd op de zilveren tv-ster (geloof ik), dus dan zou Yvon een goed alternatief zijn... Frans Bauer weet ik niet zo, maar Paul de Leeuw is 't ook weer niet... lastig dit! (gelukkig hebben we nog 3 weken)quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Frans Bauer en Yvon Jaspers wat betreft populariteit?
of aandachtsgeil??quote:Paris Hilton voor grootste dorpsgek?
Het lijkt me op zich wel leuk om de grote reeksen aan te halen, zoals ANTM, WIDM, GTST enzoquote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
En groeten uit de rimboe award?
Geert Hoes is toch niet homo?!quote:Op maandag 6 november 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BTW, Geert Hoes award voor de meest schokkende coming-out?
Fréderique Huydts award voor de user die te weinig bij ons kan zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich wel leuk om de grote reeksen aan te halen, zoals ANTM, WIDM, GTST enzo
Hij heeft dit jaar zijn coming-out gehad.quote:
ivm met het Lange Frans-verhaal toch?! voor de user met het korste lontje dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef alwaysthebest het volgende:
IJsklontjeaward?
deze vind ik overigens briljant!quote:Fiona Hering Award - De user die het meest praat, maar het minst zegt
Huh?! Maar hij heeft toch een kindje enzo? Ik ben in de war!quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar zijn coming-out gehad.
Wie-o-wie gaat de slecht inlees-award krijgen?.
Geert Hoes toch homoquote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?! Maar hij heeft toch een kindje enzo? Ik ben in de war!![]()
De eerste acteur die Morris speelde was toch ook opeens homo? Ik zie een patroon...![]()
Deze is briljant!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef Dizer het volgende:
Everon Jackson Hooi Award - De user die altijd hetzelfde post
*potentieel award voor Pberends
twee universitaire studies tegelijk doen, dan ben je niet écht domquote:Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef Dizer het volgende:
Victoria Koblenko Award - De user die denkt dat ie slim is, maar eigenlijk toch niet zo is.
hihihi... maar wel érg incrowd vrees ikquote:Everon Jackson Hooi Award - De user die altijd hetzelfde post
*potentieel award voor Pberends
Ze denkt dat ze overal wat vanafweet, maar dat is niet zo. Heb je haar collem wel eens gelezen in de Metro?quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
twee universitaire studies tegelijk doen, dan ben je niet écht dom
Dan moet het de huilie award wordenquote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihihi... maar wel érg incrowd vrees ik
haar column bedoel je?? nee, ik lees geen Metro, ik rij auto....quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
Ze denkt dat ze overal wat vanafweet, maar dat is niet zo. Heb je haar collem wel eens gelezen in de Metro?.
quote:
Oepsquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
haar column bedoel je?? nee, ik lees geen Metro, ik rij auto....
wie??quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Janice Dickonson award voor grootste diva/dramaqueen/muil?
Dickinson dus. Je weetwel, dat ene jurylid van ANTMquote:
ken ik niet, nooit gekekenquote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dickinson dus. Je weetwel, dat ene jurylid van ANTM.
oeh da's wel écht 2006, valt wel iets mee te verzinnen!!quote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Anders Mariska Hulscher wel.
Oh die bedoelde ik, ipv Irene.quote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Anders Mariska Hulscher wel.
volgens mij is hij allang niet meer de grootste relnicht (en die hadden we in 2004 en/of 2005 al)...quote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kwalbert-award voor grootste relnicht.
Misschien te gebruiken voor user met de meeste showkennis?quote:Op maandag 6 november 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is hij allang niet meer de grootste relnicht (en die hadden we in 2004 en/of 2005 al)...
maar wie weet redt ie het weer
Goeie!quote:Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
de Steve Irwin Award voor de user die zijn grenzen niet kent??
Ik denk dat uit dit topic alleen al is gebleken dat ik die award verdien!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MissBliss het volgende:
De user met de minste SHO-kennis win ik, aangezien ik bij de meeste suggesties hier geen idee heb waar het over gaat...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat uit dit topic alleen al is gebleken dat ik die award verdien!![]()
!
![]()
Who the hell is Everon Jackson Hooi??quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
Everon Jackson Hooi award kan ook de award voor de meestboring
user worden!
![]()
Of gewoon de zak hooi award![]()
Dude!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Who the hell is Everon Jackson Hooi??
M.a.w. IK verdien hemEn dat is pas 1 van de vele voorbeelden...
Oh, dus ik moet een naam die ik máánden geleden 1!!! keer gehoord heb onthouden omdat dat eventueel van pas kan komen bij ShowChat-Awards??quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude!! Je verwart "geen showkennis" met "leeghoofdigheid"! We hebben Everon Jackson Hooi samen nog gezien in het fubuleuze DoodEind!
![]()
Je hebt GTST nooit gezien? Of De Erfenis? Of DoodEind?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken die Hooigast ook niet.
Nee.quote:
Nee.quote:Of De Erfenis?
Nee.quote:Of DoodEind?!![]()
Ik kijk geen van de drie! Ik winquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt GTST nooit gezien? Of De Erfenis? Of DoodEind?!![]()
Die is dus voor Bupa.quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fréderique Huydts award voor de user die te weinig bij ons kan zijn!![]()
![]()
Dan kan ikDada
invullen, al begint dat in rap tempo minder waarschijnlijk te worden
![]()
Nee, Cc natuurlijkquote:
Ze is toch ook geband?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:10 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Pff, die kan het wel, maar ze wil gewoon niet.
ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ze is toch ook geband?
Het is geen ShowChat awards, het is een SHO award. Kutnewbiequote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Re het volgende:
ik ga wel voor deShowchat
kut
newbie
award
ben ik ook eens een keertje newbie
whateverquote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is geen ShowChat awards, het is een SHO award. Kutnewbie
Top!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef Dizer het volgende:
Oh, en ik wil wel de avatars maken trouwens.
nee, nog niet (alle tijd, tenslotte)quote:
quote:Algemeen:
Yvon Jaspers Award – Meest toffe user (v)
Paul de Leeuw Award – Meest toffe user (m)
Yolanthe van Kasbergen Award – Meest sexy user (v)
Chris Zegers Award – Meest sexy user (m)
Mariska Hulscher Award – Meest spraakmakende user
?? Award – Grappigste user
?? Award – User met het grootste ego
Tom Cruise Award – Meest irritante user
Everon Jackson Hooi – Meest saaie user
Jan Paparazzi Award – Grootste meeloper
Gerard Joling Award – Grootste dramaqueen
Lange Frans Award – User met het kortste lontje
Steve Irwin Award - User die zijn grenzen niet kent
Edwin de Roy van Zuydewijn Award – Grootste relschopper
Roef & Marian Award – User met het minste relativeringsvermogen
Beautiful Hope Award – Meest afgrijselijke username
Herman (Idols/Jensen) Award – Grootse SHO-dorpsgek
?? Award – Leukste nieuwkomer (m/v)
Fréderique Huydts Award – Meest gemiste user (m/v)
Carlo en Irene Award – Meest onafscheidelijke duo [m/m, m/v, v/v]
Lingo-van-de-buis Award – Het grootste schandaal van 2006
Postings:
?? Award – Meest originele user (m.b.t. TT’s en OP’s)
?? Award – Inhoudelijk sterkste user
?? Award – User met de beste one-liners
Bridget Maasland Award – User met de meest bitchy opmerkingen
?? Award – User met de meeste onbegrijpelijke uitspraken
Fiona Hering Award –User die het meest praat, maar het minst zegt
Reeksen:
Lama’s Award – Leukste topic(reeks) 2006
Albert Verlinde Award – Grootste Show Fanaat
Ludo Sanders Award –Grootste Soap Fanaat
?? – Grootste Real-Life Soap Fanaat (algemeen)
?? – Grootste “Expeditie Robinson / PE” Fanaat
?? – Grootste “Wie is de Mol” Fanaat
?? – Grootste “America’s (cq. Hollands) Next Top Model” Fanaat
?? – Grootste “Het Blok” Fanaat
?? – Ultieme “Celebs onflatteus op de kiek” Poster
Uhm....je dacht misschien "die maffe anti Amerikanerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef babette21 het volgende:
"tussenstandje" (er staat dus nog niks vast, zelfs niet of deze Awards doorgaan) (maar 't zijn wel kanshebbers)
Beautiful Hope Award � Meest afgrijselijke username
no shitquote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef Dada het volgende:
Uhm....je dacht misschien "die maffe anti Amerikanerschrijft het verkeerd omdat ie geen Engels kan" maar neeheeee ze heet echt "beautifull hope" dus met dubbel L
de ellende is dat we meer negatieve dan positieve awards hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef Svensational het volgende:
Geen grootste baggeraar-award?
Wonderful my dearquote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef babette21 het volgende:
no shit
excuses voor het verbeteren dan
Dude. Move onquote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja-award: Beste mannelijke mod
Copycat-award: Beste vrouwelijke mod.
Het was een grapje omdat er van elke categorie maar 1 kanshebber is, dudequote:
... maar desondanks vreselijk ongewenst blijft!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:33 schreef Flabofski het volgende:
De Ludo Sanders-award voor de user die een tijd lang weg is gebleven, maar dan toch verrassend terugkomt.
Ah, die gaat Dada dus mooi winnen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
... maar desondanks vreselijk ongewenst blijft!
da's meer FTRquote:Op zondag 12 november 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
Hugh Jackman award voor de knapste mannelijke user.
Monica Bellucci award voor de knapste vrouwelijke user.
Scarlett Johansson award voor de vrouw met de lekkerste boobs.
Het "superintelligente" blonde zusje uit Big Brother. Komt de laatste maanden regelmatig in de media (o.a. in De wereld draait door). Oke, niet echt SHO realiseer ik me nu.quote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
wie is Sabrina?
ik ken hem niet (maar doe ook niet aan TMF)quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Valerio (van Wakker worden enzo, helemaal hip dankzij TMF) misschien als tegenhanger?
Tijdens 6pack was hij al uitermate hip hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Valerio (van Wakker worden enzo, helemaal hip dankzij TMF) misschien als tegenhanger?
ergo: het was een puberprogramma?!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jij bent van een andere generatie, babette.
Nee, een jongerenprogramma.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ergo: het was een puberprogramma?!
prima, verklaart 'n hoop... maar dan kunnen we niks met die suggestie van jou
ik vond 't al bewonderenswaardig van mezelf dat ik weet hoe de bijna-ex van Britney heetquote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer alleen maar mee te denken heur, 't is niet zo dat jij met hippe namen komt.
.
oh oke.... blijf het opvallend vinden dat ik alleen 'n paar FOKkers ken die iets met dat 6Pack hebben, daarom lijkt het zo selectief. Ik ken echt heel die gast niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet... dan voelt het toch vreemd om de über-Award naar hem te noemenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
Valerio krijgt mijn stem.
Verschil is dat het programma was voor 16-28. Ofzo.
Als hij - nu werkend bij een 'topzender'quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke.... blijf het opvallend vinden dat ik alleen 'n paar FOKkers ken die iets met dat 6Pack hebben, daarom lijkt het zo selectief. Ik ken echt heel die gast niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet... dan voelt het toch vreemd om de über-Award naar hem te noemen
maar goed, naam genoteerd!!
Dat krijg je als je omgaat met mensen die moeten werken en dus niet 's nachts om 1 uur achter de buis zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
ik ken IRL níemand die naar 6pack keek
ben zelf - door jullie - 1x gaan kijken, maar ben na 5 minuten afgehaakt
oh ja, hij is ook vaste side-kick bij DWDD.... net als Sophie trouwens, dus da's wel 'n leuk linkjequote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef Radobe het volgende:
Giel Beelen zie je ook overal, als populairste user bv
Die jongen is bijna net zo oud als babette21quote:Op donderdag 16 november 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik was al druk aan 't googleën en deze foto's bevestigen mijn angstig vermoeden: 't joch moet nog schaamhaar krijgen!!! ik zeg: leuk voor de PUB Awards ofzo
ik zeg: Valerio is out, Smit is in!!
en daar heb ik persoonlijk ook niks mee, voor me dat verwetenn wordt
andere suggesties blijven uiteraard welkom!!
arme jongen dan, zulks een babyfacequote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
Die jongen is bijna net zo oud als babette21. Nouja, bijna
.
Giel is dus van de lijst, van populair en meest irritant is íets te tegenstrijdigquote:En Giel Beelen mag voor mij de irritantse user worden.
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:29 schreef babette21 het volgende:
Sophie Hilbrand Award voor populairste user (v)??
Peterquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Peter Beense award voor de dikste fok-user
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Giel Beelen award voor lelijkste, meest ongewassen user
Dat valt ook zo goed te beoordelen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Peter Beense award voor de dikste fok-user
Dizer heeft toch gewoon foto's in zijn fotoboekquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:46 schreef Flabofski het volgende:
Dat valt ook zo goed te beoordelen...
en nog wat suggesties bij de vraagtekens :quote:Algemeen:
Sophie Hilbrand Yvon Jaspers Award – Meest toffe user (v)
Jan Smit Award – Meest toffe user (m)
Yolanthe van Kasbergen Award – Meest sexy user (v)
Chris Zegers Award – Meest sexy user (m)
Mariska Hulscher Award – Meest spraakmakende user
Paul de Leeuw Award – Grappigste user
Henk Jan Smits Award – User met het grootste ego
Tom Cruise Award – Meest irritante user
Jan Paparazzi Award – Grootste meeloper
Gerard Joling Award – Grootste dramaqueen
Steve Irwin Award - User die geen grenzen kent
Edwin de Roy van Zuydewijn Award – Grootste relschopper
?? Award – Grootste baggeraar
Roef & Marian Award – User met het minste relativeringsvermogen
Beautifull Hope Award – Meest afgrijselijke username
Olga (ER) Award – Leukste nieuwkomer
Fréderique Huydts Award – Meest gemiste user
Carlo en Irene Award – Meest onafscheidelijke duo (m/m, m/v, v/v)
Lingo-van-de-buis Award – Het grootste schandaal van 2006
Postings:
?? Award – Meest originele user (m.b.t. TT’s en OP’s)
?? Award – User met de beste one-liners
Peter R. de Vries Award – Inhoudelijk sterkste user
Sabrina (BB) Award – User met de meest onlogische uitspraken
Bridget Maasland Award – User met de meest bitchy opmerkingen
Fiona Hering Award – User die het meest praat, maar het minst zegt
Reeksen:
Lama’s Award – Leukste topic(reeks) 2006
Albert Verlinde Award – Grootste Show Fanaat
Ludo Sanders Award –Grootste Soap Fanaat
?? – Grootste Real-Life Soap Fanaat (algemeen)
Erns Paul Hasselbach Award – Grootste “Expeditie Robinson / PE” Fanaat
Angela Groothuizen Award – Grootste “Wie is de Mol” Fanaat
Tyra Banks Award – Grootste “America’s (cq. Hollands) Next Top Model” Fanaat
Brett & Tobias Award – Grootste “Het Blok” Fanaat
Paris Hilton Award – Ultieme “Celebs onflatteus op de kiek” Poster
Weet ik veel, Yvon Jaspers ofzo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent weer lekker behulpzaam, Sven... kom dan op z'n minst met een andere suggestie![]()
ik vind 't prima hoor (dacht gewoon dat zij niet zo hoog op 't lijstje van de Fok!-kers stond)quote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Weet ik veel, Yvon Jaspers ofzo?
Volgens mij sta ik ook redelijk alleen w.b Sophie Hilbrand niet tof vindenquote:Op maandag 20 november 2006 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't prima hoor (dacht gewoon dat zij niet zo hoog op 't lijstje van de Fok!-kers stond)
Klopt. Misschien is het handig om de lijst in te korten en een stuk aangenamer te make. Niet lullig bedoeld, maar het zal heus weer een incrowd gebeuren worden zo te zien (alleen al aan de replies hier...). Daarom zal het bij een hoop van de awards zijn: Ach.. ik moet wat invullen...quote:
we'll see....quote:Op maandag 20 november 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het idee dat Dizer de dramaqueen-award niet gaat winnen!
Oh jaquote:Op maandag 20 november 2006 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
we'll see....
heb jij nog suggesties voor de Grootste Baggeraar? aangezien jij die hebt voorgesteld??
deze lijst is ook nog niet definitief hoor, ik zei laatst al dat we moeten oppassen met negatieve awards dus daar vliegen er nog wel 'n stel van uit de lijst. En het streven is toch om het niet te incrowd te maken, vandaar ook de reeksen-Awards... gaan gewoon wat leuke banners maken enzo!quote:Op maandag 20 november 2006 11:21 schreef Dizer het volgende:
Klopt. Misschien is het handig om de lijst in te korten en een stuk aangenamer te make. Niet lullig bedoeld, maar het zal heus weer een incrowd gebeuren worden zo te zien (alleen al aan de replies hier...). Daarom zal het bij een hoop van de awards zijn: Ach.. ik moet wat invullen...
Ik zou zeggen, hou het op maximaal 10 a 15 awards. Is het tegelijk ook een stuk leuker om te voten, omdat je dan bij bepaalde dingen meer moet gaan twijvelen realy?? welke user je gaat nomineren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |