Het is natuurlijk de kunst om zoveel mogelijk aan het afgelopen jaar te relateren. Dit betekent dat de domino-mus sowieso exit is, maar bijvoorbeeld plaats kan maken voor het Lingo-schandaal... En wie weet nu éigenlijk nog wie Lieske is?!?!quote:* De categorieën uit 2005 *
Daphne Bunskoek Award – Leukste user (v)
Chris Zegers Award – Leukste user (m)
Jim Carey Award – Grappigste user
Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user
Bart de Graaff Award – Meest gemiste user
Gordon Award – Grootste dramaqueen
Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat
Lieske Award – De user met de meeste onbegrijpelijke uitspraken
John (ER) Award – de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt
Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis
Harmke Pijpers Award – De meest afgrijselijke username
Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user
Angelina Jolie Award – Lekkerste user (v)
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m)
Gert Jan Dröge Award – Meest cynische user
Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen
Johan Vlemmix Award – Grootse SHO-dorpsgek
Domino Mus Award – Het grootste schandaal van 2005
BB-Tanja Award – Meest spraakmakende user
Fiona Hering Award – De user die het meest praat, maar het minst zegt
Gerard Joling Award – De user die in elk topic z'n gezicht laat zien
Stevie Wonder Award – User die zich het slechtste inleest
Ernst Paul Hasselbach Award – Grootste Real-Life Soap Fanaat
De Het is mij, Robert Award –Grootste Soap Fanaat
Maurice de Hondt Award – Leukste SHO-tournament
Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v]
De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005
nee, die laat in elk topic z'n tong zien...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef DrDentz het volgende:
De Gerard Joling Award gaat dit jaar naar..... tong80!
kijk en zo komen we ergens: wie is de user die wél altijd het achterste van zijn tong laat zien??quote:Op zondag 5 november 2006 13:54 schreef DrDentz het volgende:
Ja, maar nooit het achterste puntje
deze komen eigenlijk aardig op hetzelfde neer...quote:Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user
John (ER) Award – de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt
volgens mij is dit ook niet persé SHO? of vinden jullie van wel...?quote:Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat
volgens mij zijn er in 2006 weinig tournaments geweest....quote:Maurice de Hondt Award – Leukste SHO-tournament
Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
Dat win ik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
Quote van het Jaar blijkt altijd moeilijk, maar "user met sterkste one-liners" lijkt me wel een leuk alternatief
Win ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
in dat geval kun je ook gaan voor "user met de meeste zelfkennis"![]()
kijk, langzaam maar zeker komen we ergens...quote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik zeg: De Roef & Marian award voor de user met het minste relativeringsvermogen![]()
Ik kan zo drie kanshebbers noemen andersquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, langzaam maar zeker komen we ergens...
[alleen een award als dit is bij voorbaar al vergeven![]()
]
quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise award voor de user die zichzelf het meest belachelijk heeft gemaakt.
Hoe heeft Cruise zichzelf dan belachelijk gemaakt?quote:
ja, vorig jaar....quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heeft Cruise zichzelf dan belachelijk gemaakt?![]()
![]()
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen postenquote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 'm bij Oprah nogal belachelijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over zijn filmsquote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen posten!
- Oprah show
- Katey der naam verplicht laten veranderen in Kate
- Het eten van de placenta...
quote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn films
Met een ranzige voorhoofdaderquote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]! Hij blijft een goede acteur! Klaar!
en 't huwelijk stond toch ook alweer op de helling?!?quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:
Jij verdient niet eens om in SHO te mogen posten!
- Oprah show
- Katey der naam verplicht laten veranderen in Kate
- Het eten van de placenta...
Damn I am!quote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]! Hij blijft een goede acteur! Klaar!
Veel van zijn films vind ik leuk, maar als acteur stelt Tommy echt geen reet voor.quote:
vooral voor z'n vrouw dan hequote:Op maandag 6 november 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BTW, Geert Hoes award voor de meest schokkende coming-out?
is dat niet dat kind van Raffaela??quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Dada het volgende:
De "Beautifull Hope" award voor de poster met de achterlijkste gebruikersnaam?
Heet dat kind echt zo?quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat niet dat kind van Raffaela??
ik vind 'm briljant, mooie opvolger van Harmke Pijpers (nooit gedacht dat het mogelijk was)
vorig jaar hebben we Daphne Bunskoek idd gebaseerd op de zilveren tv-ster (geloof ik), dus dan zou Yvon een goed alternatief zijn... Frans Bauer weet ik niet zo, maar Paul de Leeuw is 't ook weer niet... lastig dit! (gelukkig hebben we nog 3 weken)quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Frans Bauer en Yvon Jaspers wat betreft populariteit?
of aandachtsgeil??quote:Paris Hilton voor grootste dorpsgek?
Het lijkt me op zich wel leuk om de grote reeksen aan te halen, zoals ANTM, WIDM, GTST enzoquote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
En groeten uit de rimboe award?
Geert Hoes is toch niet homo?!quote:Op maandag 6 november 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BTW, Geert Hoes award voor de meest schokkende coming-out?
Fréderique Huydts award voor de user die te weinig bij ons kan zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich wel leuk om de grote reeksen aan te halen, zoals ANTM, WIDM, GTST enzo
Hij heeft dit jaar zijn coming-out gehad.quote:
ivm met het Lange Frans-verhaal toch?! voor de user met het korste lontje dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef alwaysthebest het volgende:
IJsklontjeaward?
deze vind ik overigens briljant!quote:Fiona Hering Award - De user die het meest praat, maar het minst zegt
Huh?! Maar hij heeft toch een kindje enzo? Ik ben in de war!quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar zijn coming-out gehad.
Wie-o-wie gaat de slecht inlees-award krijgen?.
Geert Hoes toch homoquote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?! Maar hij heeft toch een kindje enzo? Ik ben in de war!![]()
De eerste acteur die Morris speelde was toch ook opeens homo? Ik zie een patroon...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |