abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43220418
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef TrenTs het volgende:

[..]

1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeuren
2) Jezelf neerzetten als authoriteit omdat je toevallig politicologie studeert is ook niet echt... zuiver
3)
1) Touché

2) ik deed het dan ook heel voorzichtig. Ik weet (als politicoloog) dat politiek om meer draait dan de boeken die ik heb gelezen en de onderzoeken die ik heb gedaan, maar ja, als Henk Jan Smits commentaar mag geven op nationale televisie dan krab ik me toch even achter de oren.

En tja, ik geloof om tal van redenen meer in het idee en de aanpak van Wouter Bos dan die van Balkenende. Daarnaast vond ik Bos beter debatteren, dat is natuurlijk subjectief, maar ik wilde in mijn eerste reactie over die hele opleiding onzin alleen maar aantonen dat niet alleen Tokkies en buitenlanders op Bos stemmen. Misschien ook niet handig om me daarover uit de tent te laten lokken, ik houd namelijk niet van stereotype discussies.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:28:35 #152
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_43220422
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Schaap. Als je vriend dat doet zou ik het ook maar doen!
...zucht...
Niet zo kortzichtig.

Ik denk dat het duidelijk is uit m'n postings dat ik een eigen mening heb.
Overigens heb ik het er ook over dat ik neig om iets te gaan stemmen.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:28:54 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_43220434
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.

[alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt]
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 23:29:05 #154
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43220446
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten. Ik denk dat er niemand gewonnen heeft. En als er al iemand gewonnen heeft dan is het nipt.
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:30:06 #155
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_43220485
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Gaf slechts aan wat de introductie was die je collega gaf over de totstandkoming van de selectie.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:30:23 #156
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_43220494
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Geen onderzoeker, maar ik vul die onderzoeken in.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_43220495
Matig debat, ook jammer dat een drietal debielen (waaronder de hoofdredacteur van het partijblad van de VVD) achteraf commentaar mocht geven.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:31:58 #158
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_43220549
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

1) Touché

2) ik deed het dan ook heel voorzichtig. Ik weet (als politicoloog) dat politiek om meer draait dan de boeken die ik heb gelezen en de onderzoeken die ik heb gedaan, maar ja, als Henk Jan Smits commentaar mag geven op nationale televisie dan krab ik me toch even achter de oren.

En tja, ik geloof om tal van redenen meer in het idee en de aanpak van Wouter Bos dan die van Balkenende. Daarnaast vond ik Bos beter debatteren, dat is natuurlijk subjectief, maar ik wilde in mijn eerste reactie over die hele opleiding onzin alleen maar aantonen dat niet alleen Tokkies en buitenlanders op Bos stemmen. Misschien ook niet handig om me daarover uit de tent te laten lokken, ik houd namelijk niet van stereotype discussies.
Ik ben geen Balkenende-hugger en eigenlijk gewoon links, maar ik vind dat die man gewoon echt geen discussies kan voeren. Maar dat is een kwestie van smaak wellicht.
pi_43220555
Oja, verder was Bos net iets minder slecht dan Balkenende.
pi_43220609
Bos !!!
..///
pi_43220626
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_43220647
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
Ja, daar hecht ik zelf ook veel meer waarde aan. Als die Joustra voor Bos had gekozen had ik hem ook meer credit gegeven. Nu zat ie daar als verdediger van Balkenendes beleid en de doelgroep van zijn blad.
pi_43220649
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Spinazie het volgende:
Wat een ontzettend slecht commentaar. Bos faalangst vanwege vergissing over de leeftijd van Balkenende's kinderen? Een premier kan geen das dragen?

WAT IS DIT?

Stelletje commerciele klootzakken. Wat is dit voor kleuring achteraf?

Hier kan ik echt woedend over worden.
ze gingen veel te weinig in op de inhoud...
terwijl het juist een goed inhoudelijk debat was!
pi_43220652
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Moet er niet aan denken
Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.
pi_43220659
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.

jep idem!
sloeg nergens op maar je moet toch wat doen om een intelectueel te lijken!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43220662
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:

Ik vind het wel belangrijk dat er straks een sterke leider staat die constant kan improviseren en goed overkomt op de grote leiders in de wereld. Als alleen de inhoud belangrijk zou zijn kan hij ook net zo goed in een spijkerbroek en sweater met baseballpet aankomen...

Alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt.
pi_43220691
quote:
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.
Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?
pi_43220747
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_43220772
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.

Dit bedoel ik nu met tokkie volk! Als ze het niet kunnen winnen gaan ze maar persoonlijk in de aanval
pi_43220780
quote:
zeg vuige kakker...wie noem jij tokkie volk idioot!
Moge gij den armoede meemaken...bij jezelf of bij kennissen!
egocentrisch wezen ben jij zeg!
en nog dom ook!
zielig heb medelijden met je! meen ik.
Balkenende die lullo maakte niemand af!
Hij stond erbij als een kleuter die in de broek gescheten had!
Als een slapjanus eerste klas!
Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
Mocht hij willen! Die man heeft totaal niets gedaan voor ons land heeft enkel gevolgt in zijn keuzes, door te luisteren naar de rijken in ons land!
Waaronder jij ook behoort zo te lezen!
Mededogen ken jij niet nml.Gezien je opmerkingen over tokkievolk!
mag ik ergens lijden dat ze je auto vandaag of morgen beroven omdat ze geen geld meer hadden om van te leven!
Want dat krijg je ervan nml. Slapende hondjes laat je slapen dude! Die maak je niet wakker omdat jij enkel aan jezelf wilt denken.
Maar goed hiervoor moet je vaak simcity gespeeld hebben om dit te begrijpen..
slaap lekker he!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43220787
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja stemmen voor de sp wegtrekken
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:39:05 #172
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_43220789
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
Ik denk zelfs dat zijn vrouw het hier met je oneens is..
waarschijnlijk wel
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:39:27 #173
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_43220795
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Precies. Balkenende straalde gewoon rust uit.
pi_43220800
Persoonlijk vond ik balkende ondanks zijn dooie overkomen de winnaar, ik irriteerde mij mateloos aan het feit dat bos Balkenende iedere keer onderbrak. Zo behoor je niet te debateren en ook dat hij iedere keer statistieken gebruikte zonder bronvermelding... en het cpb niet serieus nemen dom, dom, dom
klik hier
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:40:22 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_43220828
quote:
Van de mensen die
voor het debat SP wilden stemmen,zegt
19 procent nu te kiezen voor de PvdA.
Dat heeft Bos goed gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties