1) Touchéquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeuren
2) Jezelf neerzetten als authoriteit omdat je toevallig politicologie studeert is ook niet echt... zuiver
3)
...zucht...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Schaap. Als je vriend dat doet zou ik het ook maar doen!
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.Ik denk dat er niemand gewonnen heeft. En als er al iemand gewonnen heeft dan is het nipt.
Gaf slechts aan wat de introductie was die je collega gaf over de totstandkoming van de selectie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Geen onderzoeker, maar ik vul die onderzoeken in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Ik ben geen Balkenende-hugger en eigenlijk gewoon links, maar ik vind dat die man gewoon echt geen discussies kan voeren. Maar dat is een kwestie van smaak wellicht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
1) Touché
2) ik deed het dan ook heel voorzichtig. Ik weet (als politicoloog) dat politiek om meer draait dan de boeken die ik heb gelezen en de onderzoeken die ik heb gedaan, maar ja, als Henk Jan Smits commentaar mag geven op nationale televisie dan krab ik me toch even achter de oren.
En tja, ik geloof om tal van redenen meer in het idee en de aanpak van Wouter Bos dan die van Balkenende. Daarnaast vond ik Bos beter debatteren, dat is natuurlijk subjectief, maar ik wilde in mijn eerste reactie over die hele opleiding onzin alleen maar aantonen dat niet alleen Tokkies en buitenlanders op Bos stemmen. Misschien ook niet handig om me daarover uit de tent te laten lokken, ik houd namelijk niet van stereotype discussies.
Ja, daar hecht ik zelf ook veel meer waarde aan. Als die Joustra voor Bos had gekozen had ik hem ook meer credit gegeven. Nu zat ie daar als verdediger van Balkenendes beleid en de doelgroep van zijn blad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
ze gingen veel te weinig in op de inhoud...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Spinazie het volgende:
Wat een ontzettend slecht commentaar. Bos faalangst vanwege vergissing over de leeftijd van Balkenende's kinderen? Een premier kan geen das dragen?
WAT IS DIT?
Stelletje commerciele klootzakken. Wat is dit voor kleuring achteraf?
Hier kan ik echt woedend over worden.
Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Moet er niet aan denken
jep idem!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.
[alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt]
Ik vind het wel belangrijk dat er straks een sterke leider staat die constant kan improviseren en goed overkomt op de grote leiders in de wereld. Als alleen de inhoud belangrijk zou zijn kan hij ook net zo goed in een spijkerbroek en sweater met baseballpet aankomen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.
[alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt]
Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.![]()
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.
zeg vuige kakker...wie noem jij tokkie volk idioot!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.![]()
Ja stemmen voor de sp wegtrekkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
Ik denk zelfs dat zijn vrouw het hier met je oneens is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
Precies. Balkenende straalde gewoon rust uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |