Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.quote:

je moet het ook niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef Chrrris het volgende:
[..]
waarom heb je dan Balkenende in je icon![]()

En weer in de persoonlijke aanval als ze het even niet meer wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg wie ben jij nu weer?
Het zoveelste puberale ikruknogmaarnetikdoeookmeelulhannes?
oke

En nooit een stropdasquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je zeker weet bij Bos, dat-ie nooit een mening heeft.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts Geen idee, maar hij heeft het sowieso niet over de inhoud gehad. Ik betwijfel of hij daar wel een mening over heeft.
Insteek RTL = rechts Een debat organiseren, geld verdienen uit reclameinkomsten.
A v Es = oud-linksoud-heel erg-links, nu nog steeds in elk geval links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.

Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.

... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Oja daarom stem je zeker ook op PVDA die nog eens geen sluitende begroting heeft in tegenstelling tot het CDA!

Jammer dat je niet snapt dat niet alleen jij een mening hebt, maar ook andere mensen die er vaak ook anders over denken dan jij. Zul je toch moeten accepteren in deze harde wereld hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()

Dat deed balkenende ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.

Het gaat te snel sorryquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand ff dat gekke raaskallende wijf uit dit topic slopen?

hehehequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.

Ben blij dat je zo'n ondertitel hebt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()

Dat deed-ie inderdaad en dat is fout. Zeker in zo'n korte discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat deed balkenende ook
Over de vergrijzing cijfers.
Maar het is niet verkeerd om kritisch te kijken naar hoe t onderzoek is uitgevoerd.
Maar werd me niet echt duidelijk waarom het niet zou kloppen.

Denk het ook, PvdA heeft overtuigend punten van de SP neergezet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.

Negeren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

Ik ben het met je eens. Maar vind je dat Bos dan wel autoriteit en macht uitstraalt? Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.

kwestie van inhoud verschil toch?quote:

Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Spinazie het volgende:
Wat een ontzettend slecht commentaar. Bos faalangst vanwege vergissing over de leeftijd van Balkenende's kinderen? Een premier kan geen das dragen?
WAT IS DIT?
Stelletje commerciele klootzakken. Wat is dit voor kleuring achteraf?
Hier kan ik echt woedend over worden.

Kwestie van perspectief zullen we maar zeggen. Denk dat mensen vooral naar bevestiging zaten te zoeken in plaats van argumenten om overtuigd te worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het enige dat bij Bos ontbrak was een terechte winner smile aan het einde, voor de rest deed hij alles goed.
Maar nee, Bos was duidelijk de verliezer volgens Henk Jan Smits en die Elsevier-vent.
ik ben ook geen Pvda aanhanger, maar je moet wel ere geve wie ere toekomt!

...en die ex-psp (zeer links) lijsttrekster vergeet je..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het enige dat bij Bos ontbrak was een terechte winner smile aan het einde, voor de rest deed hij alles goed.
Maar nee, Bos was duidelijk de verliezer volgens Henk Jan Smits en die Elsevier-vent.
ik ben ook geen Pvda aanhanger, maar je moet wel ere geve wie ere toekomt!

idd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief zullen we maar zeggen. Denk dat mensen vooral naar bevestiging zaten te zoeken in plaats van argumenten om overtuigd te worden.

Frits wester had ik ook wel het idee dat hij rechts was..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts Geen idee, maar hij heeft het sowieso niet over de inhoud gehad. Ik betwijfel of hij daar wel een mening over heeft.
Insteek RTL = rechts Een debat organiseren, geld verdienen uit reclameinkomsten.
A v Es = oud-linksoud-heel erg-links, nu nog steeds in elk geval links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!

quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:13 schreef Irritinus het volgende:
[..]
...en die ex-psp (zeer links) lijsttrekster vergeet je..

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier geef ik nog eens geen commentaar op.

Frits Wester is een rasechte CDA'er.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:17 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Frits wester had ik ook wel het idee dat hij rechts was..

quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat heb je bij deze dus wel gedaan.

quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:23 schreef knowall het volgende:
[..]
Frits Wester is een rasechte CDA'er.

Een debat door een rechtse zender. Tja. Ik vond de hele uitzending niet representatief.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:27 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik over dat onderzoek van TNS NIPO. Van de 1,5 miljoen kijkers hebben ze er 1342 ondervraagd
Sorry hoor, maar dat kan toch niet representatief zijn?

Blij te horen dat meer mensen zich dezelfde gevoelens toeschrijven op de momenten dat ik zwaar geirriteerd naar de tv zat te kijken tijdens het debat. Wat is het toch een irritant betweterig, houdain mannetje die JPquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:50 schreef Taurus het volgende:
Qua inhoud ben ik er nog niet helemaal uit, maar qua debat vind ik 't schokkend om te merken dat ik me toch laat beinvloeden - hoe fout ook - door de verschijning Balkenende. De twee keer dát hij uit z'n slof schoot met z'n opmerkingen 'Aan mij zal 't niet liggen!!' en hij riep op een gegeven moment nog zoiets vrolijks, en die vraag 'wat is er mis met stofzuigerverkopers'...Dat kan hij gewoon niet hebben, IMO. Bij mij zorgt dat althans voor tenenkrommende momenten, plaatsvervangende schaamte, rillingen bijna. Een karikatuur van zichzelf.
Sowieso ben ik 't met de andere partijleiders eens dat de focus door RTL4, zeker door hoe 't is aangekondigd en gepresenteerd, te veel ligt op die twee partijen, maar dat terzijde.
Het gaat natuurlijk om de inhoud, maar ik vind dat Balkenende het toch echt moet hebben van zijn prestaties. Debatteren vind ik 'm niet goed doen, ik kan niet alles van hem hebben namelijk. Voor mij was Bos 'n winnaar gister.

Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:30 schreef Genverbrander het volgende:
Aardig debat, Bos was duidelijk de winnaar. Het stofzuigerverkopermoment was een van de genantste momenten die ik ooit heb gezien. Wat een arrogantie van Balkenende!
En dat RTL daar Henkjan Smits neerzet als een soort expert, zegt al genoeg over die zender.Wat een aanfluiting!

Sorry hoor maar als we het over holle frasen hebben.... Balkenende had drie riedeltjes die hij keer op keer afdraaide.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:36 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.

Ik heb van Bos geen enkel concreet plan gehoord voor de komende vier jaar. Werkelijk nul komma nul. Alleen maar dat alles slecht en asociaal was en beter moest. Nou, daar heeft de burger wat aan. Bos heeft Balkenende gisteren gezien de verschillende polls her en der nipt verslagen, maar zeker niet gesloopt. Dat mag worden gezien als een overwinning voor zittende minister-president aangezien deze slecht is in debatteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we het over holle frasen hebben.... Balkenende had drie riedeltjes die hij keer op keer afdraaide.
"Het was een moeilijke tijd, we hebben het samen opgelost."
"Ik had dan ook een moeilijke hervormingsagenda, maar ik wist dat we het samen zouden kunnen oplossen."
"Nederland staat er weer goed voor door mijn moeilijke hervormingen, maar het is samen gelukt."
"Ik weet dat ik veel gevraagd heb van de Nederlanders, maar het was ook een moeilijke tijd."
Teiltje!!!![]()
Balkenende was arrogant en koos elke keer de makkelijkste weg. Je kunt niet alleen maar varen op je premierbonus, ik wil graag weten wat die man wil voor de komende 4 jaar. Daar heb ik alleen Bos over horen praten.

Je onderschrift spreekt boekdelen vind je niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:36 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.

een polticus die slecht is in debaterenquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:46 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik heb van Bos geen enkel concreet plan gehoord voor de komende vier jaar. Werkelijk nul komma nul. Alleen maar dat alles slecht en asociaal was en beter moest. Nou, daar heeft de burger wat aan. Bos heeft Balkenende gisteren gezien de verschillende polls her en der nipt verslagen, maar zeker niet gesloopt. Dat mag worden gezien als een overwinning voor zittende minister-president aangezien deze slecht is in debatteren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |