Zee en strandquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:01 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
'lalala-la...la i want to swim in the sea of love, yeah... di-di..di..'![]()
so can you tell me where the beach is?![]()
opgelost!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:14 schreef dagwaarde het volgende:
huh? in het topic overzicht staat dat je nog wat gepost hebt hier na deze post, maar ik zie je post niet in het topic zelf
Lekker uitwaaien is heeeerlijk!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Zee en strand. Woensdagavond nog een flinke strandwandeling gemaakt
![]()
het topic wordt gesaboteerd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ging een btje raar...want pagina 2 met mijn reactie zag ik dus ook niet, vandaar dubbelpost![]()
We mogen nieteens een eigen topicje hebben blijkbaarquote:
gelukkig hebben we elkaar nog!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We mogen nieteens een eigen topicje hebben blijkbaar![]()
God zij dank jahquote:
Alleen zou ik het wel leuk vinden als je me op sommige momenten ff recht in de ogen aankijkt hoor!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
God zij dank jah![]()
Wat moet ik nu zonder jou. Zonder jou zou het leven saai zijn. Nu is het vaag. Vaag is beter dan saai
![]()
![]()
Doe de cam maar aan....dan zal ik ff naar je knip-ogenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:35 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Alleen zou ik het wel leuk vinden als je me op sommige momenten ff recht in de ogen aankijkt hoor!![]()
![]()
Ja, maar normaal geef je me die knipoog alleen maar als je achteraf ergens gelijk over hebt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe de cam maar aan....dan zal ik ff naar je knip-ogen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |