Wannabe-modquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap echt geen flikker van dit topic of de OP
Volgens mij ben jij ee gedichten-Gay.
Moeten we hiero nu battlen of wat?
Beter verduidelijk je de op zodat iedereen het snapt.
Gajes misschien maar geen gedichten-Gay, nou kijk het zit zo: 'zie opening bovenin'quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap echt geen flikker van dit topic of de OP
Volgens mij ben jij ee gedichten-Gay.
Moeten we hiero nu battlen of wat?
Beter verduidelijk je de op zodat iedereen het snapt.
Hey Zee van Liefde!quote:
Nou ja, lukken... het grootste probleem zijn de beveiligingsmensen voor de deur (3 man!). Zij moeten de boel flink in de gaten houden vanwege de dreiging dat nabestaanden van deze 2 (ontopic) vrienden willen voorkomen dat de rest van hun gedichtenbundel ook in de openbaarheid verschijnt, en dat terwijl ik maar één blaadje gehad heb van de betreffende!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
maar het wil dus niet zo lukken?
Volgens mij zou een plekje in Lunatik jou ook niet misstaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:04 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Hey Zee van Liefde!![]()
![]()
[..]
Nou ja, lukken... het grootste probleem zijn de beveiligingsmensen voor de deur (3 man!). Zij moeten de boel flink in de gaten houden vanwege de dreiging dat nabestaanden van deze 2 (ontopic) vrienden willen voorkomen dat de rest van hun gedichtenbundel ook in de openbaarheid verschijnt, en dat terwijl ik maar één blaadje gehad heb van de betreffende!![]()
![]()
Maar ik hoop vannacht het gedicht hier te kunnen tonen!![]()
Kijk, mijn verleden als volkszanger heb ik achter de rug, maar dat was niet in dit land!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:05 schreef Pingwingei het volgende:
U bent een groot aanwinst voor het Neerlandsch volk, mijnheer.
Dat zal ik nodig hebben, ik zit met kat momenteel in een soort zeefhuis, het moet alleen niet gaan regenen hier!quote:
Doe maar rustig aan hoor!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij zou een plekje in Lunatik jou ook niet misstaan.
Btw de eerste keer dat ik je op het forum zie.
Eigenlijk moet ik zeggen nu dat ik me moet gaan haasten, maar aangezien ik om 20.30 uur had afgesproken en dus toch al 3 kwartier te laat ben, doe ik maar rustig aan.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor!Anders spreken we toch gewoon wat later af?
![]()
Ik hoop wel dat je me zonder bril herkent!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je me zonder bril herkent!![]()
![]()
en dat Frans van Dusschoten stemmetje zal ik ook niet meer opzetten!![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
laat die maar ff achterwege ja idd
![]()
Tuurlijk herken ik je!!! Zoals jij is er maar 1![]()
Maar ben nu echt weg![]()
snot is verrot in dit soort situatie'squote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
![]()
Nou, ik ga trouwens weer vol goede hoop verder met het schoonmaken van het schrift...
shit, moest net ook flink spontaan niezen, dat wordt een nog grotere klus dus...![]()
is dat allesquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef dagwaarde het volgende:
ontopic Nou daar gaat ie dan::
Door Hubert Kriebel & Eppo-Hendricus van Lubberen (1921)
Het gat gedicht
'Ziezo, daar kun je je hoofd niet meer in steken!'
ik zat er toestraks heeel ff op, ben helemaal niet online geweest verder...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
maarre weledelgestrenge dagwaarde...je had je msn gegeven maar ikke zie je niet![]()
liegebeestjequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:51 schreef dagwaarde het volgende:
* dagwaarde tranen van schrik droogt*
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
* dagwaarde ehm...van geluk?
![]()
hier en een
daar!
Uiteraardquote:
Nee, het was dus geen febovoedsel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:19 schreef master_X het volgende:
maar kwam die uit de muur toen je met je vriend een gat aan metselen was![]()
Sorry dat ik 'vannacht' toen je in slaap viel nog zonder briefje vertrokken ben, maar ik had het heeel gezellig met je!quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:08 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Sorry dat ik 'vannacht' toen je in slaap viel nog zonder briefje vertrokken ben, maar ik had het heeel gezellig met je!![]()
![]()
ik dacht dat je er misschien spijt van had...![]()
![]()
![]()
Ja, eh.. dat je maar niet aan slapen toe kwam!quote:
Ach ik ben nog geen 40 dus een nachtje overslaan trek ik nog welquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:24 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ja, eh.. dat je maar niet aan slapen toe kwam!![]()
![]()
en dat ik uiteindelijk kreeg te horen: 'ben zo terug' en dat er opeens een tuinslang op me gezet werd!![]()
dan zou je 2 nachten niet slapen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ach ik ben nog geen 40 dus een nachtje overslaan trek ik nog wel![]()
Jij bent vaag....wel leuk/lief/schattig enzo...maar o zo vaagquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:29 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
dan zou je 2 nachten niet slapen!![]()
![]()
goh, jij bent écht de eerste die dat vind!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij bent vaag....wel leuk/lief/schattig enzo...maar o zo vaag![]()
ach het staat je goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:40 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
goh, jij bent écht de eerste die dat vind!![]()
'lalala-la...la i want to swim in the sea of love, yeah... di-di..di..'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |