Coach van Dijk it isquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Koos van Dijk
FOGEL+1quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef Fogel het volgende:
29
quote:Het Deense alfabet heeft 29 letters. Naast het 26-letterige alfabet zoals we dat in Nederland kennen heeft het Deens nog de tekens å, æ, en ø. De letter w komt alleen voor in buitenlandse woorden. Veel letters en lettercombinaties worden in het Deens net even iets anders uitgesproken dan in het Nederlands.
Er is toch niks met hem gebeurd ? Ik moest er laatst nog aan denken, je weet nooit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Dolle is inderdaad al heel erg lang spoorloos.
Volgens zijn postgeschiedenis is hij al zo'n 1,5 maand weg...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is toch niks met hem gebeurd ? Ik moest er laatst nog aan denken, je weet nooit.
We kunnen 'm mailen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik. En niemand weet waarom.
Ja doe eensquote:
Zijn zoon Fokt toch ook?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Er is toch niks met hem gebeurd ? Ik moest er laatst nog aan denken, je weet nooit.
Geen ideequote:
Kristiana?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:23 schreef Fogel het volgende:
Ik wil de exacte spelling. (en dan doel ik niet op de i die je vergat, wyccie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |