Is al gezegd, volgens mij was het trouwens Kristiania, ik zie nu dat ik net de laatste i was vergeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:52 schreef Feldhofer het volgende:
Christiania was het.
iddquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, want je spreekt het uit als oe, niet als uu. Toch?
Don_Tom +1quote:
Uitspraak komt uit een film, nee dus...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Lincoln?
nopequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..dan weet ik het niet. Maar volgens mij is het heel bekend.
Is het van een stervend persoon?
Nope, niet slecht bedacht. Briljante klassieker en de zin had wel in de verhaallijn gepast... maar helaas...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Ferris Buellers day off?
Dan geef ik je het punt wel. Ik heb het gecontroleerd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dante uit Clerks! Die opmerking van "I assure you we're open" deed het em
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Brennikmeyer -Nr 1
Fentener van Vlissingen - Nr 3
Heineken - Nr2
Beatrix -![]()
Blokker - Nee, vorig jaar nog op nummer 10, dat wel
Ja, dat had ik ook gezien. Die lui zijn allerminst zielig te noemen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:55 schreef Neleos het volgende:
Ik ga Roofing trouwens het punt geven, want Fentener van Vlissingen staat er drie keer in, zie ik nu.
Ik snap alleen niet waarom er familie de Rijcke en familie Dreesmann instaan. De Fentener van Vlissingennetjes zijn toch ook familie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien. Die lui zijn allerminst zielig te noemen.
Zal er wel mee te maken hebben op wiens naam de centjes staan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:59 schreef Neleos het volgende:
Ik snap alleen niet waarom er familie de Rijcke en familie Dreesmann instaan. De Fentener van Vlissingennetjes zijn toch ook familie?
Weinig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Homdeck het volgende:
goedemorgen. gebeurt hier nog wat?
Hoewel niet helemaal juist gespeld (Leprechaun): ROOFINGBURNER+1quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Leprichoun
Hoe heten de acteurs die Wayne en Garth spelen?quote:I need me gold (met een zaklantaarn onder zijn gezicht)![]()
waarna Garth zegt, stop it Wayne I'm scared
Mike Myersquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mike Myers en Alex Winters?
Close enough, Dana Carvey ChopperMick +1quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:04 schreef ChopperMick het volgende:
Dana Carrey
Zeker weten?quote:
Oh, dat zou wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker weten?
Is dat niet alleen zijn bijnaam?
Meer filialen, minder personeelsleden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef Neleos het volgende:
5 filialen en 200 personeelsleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |