Dante uit Clerks! Die opmerking van "I assure you we're open" deed het em
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Veel succes morgen alvast, en dan gooi ik er in de tussentijd maar weer een pop-culture vraag in:
Hoe heet de zoon van Hagar de Verschrikkelijke?
Trusten Wyccie, Yuri en Nembrio, ik ga er ook vandoor . Vraag kan wmb gewoon open blijven, is volgens mij niet extreem moeilijk.
Antwoord op de vraag is trouwens Hamlet. Als iemand zo vriendelijk wil zijn om het te controleren en een punt toe te kennen (als het antwoord klopt) kunnen we weer verder.
NEKSCHOT! Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes