Vorige pagina?quote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Echoes het volgende:
setlist?
=O ;_; haha typisch om er op 3 december achter te komen dat ze in nederland warenquote:
Deze: http://www.megaupload.com/?d=9SUKFKV4quote:Op zondag 3 december 2006 16:05 schreef DirkDirk het volgende:
Over welk stukje hebben jullie het?Vond trouwens Every me every you ook erg goed klinken, met de
intro en outro.
Ahh okay ja het komt weer naar boven. Bedankt voor de file, nu ik dit zo hoor wil ik terug hehe. Gaan er nogquote:Op zondag 3 december 2006 23:06 schreef soul114 het volgende:
[..]
Deze: http://www.megaupload.com/?d=9SUKFKV4
Het publiek was inderdaad wel erg sufquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef Lamon het volgende:
'k vond het niet veel bijzonders. De performance was niet veel beter of slechter dan gewoonlijk, dus het zal wel met het flauwe publiek te maken gehad hebben ofzo.
Nog nooit zo'n kut-publiek gezienquote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef geertje89 het volgende:
[..]
Het publiek was inderdaad wel erg suf
ook veel gezinnetjes gezien :S
Een sigaret laten branden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n kut-publiek gezien![]()
Mensen die een sigaret laten branden en de rook wapperen in je gezicht, mensen die stoned en dronken te gelijk zijn en het hele concert tegen je aanrijden.![]()
Vond het concert wel goed, maar op pukkelpop (belgisch festival) waren ze beter.
Jammer dat ze Blackeyed niet gespeeld hebben.
Een trek ervan nemen, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een sigaret laten branden?
Wat moet je er anders mee![]()
Ben het hier niet helemaal mee eens. Als fan vond ik eigenlijk alle nummers zeer de moeite waard. Misschien hadden er inderdaad wat meer 'hits' gespeeld kunnen worden. Nancy Boy, Pure Morning en Slave to the Wage had ik zelf nog wel graag willen horen.quote:Placebo stelt teleur
Uitgegeven: 4 december 2006 10:59
In Nederland zijn ze nog lang niet zo populair als in bijvoorbeeld Frankrijk, toch weet Placebo met gemak de Rotterdamse Ahoy' te vullen. Het is daarom des te triester dat de band een dodelijk saai optreden geeft.
Het eerste minpunt was al meteen de keuze van de setlist. Waar veel bands opkomen met een publieksfavoriet en daarna er voor zorgen dat de show spannend blijft, koos Placebo ervoor om voornamelijk nummers van hun laatste album 'Meds' te spelen. Elke band die een stadion of sporthal aandoet hoort te weten dat als het publiek in grote getale komt, dat men dan voornamelijk de hits wil horen.
Uiteindelijk kwamen er wel een handvol hits voorbij, maar veel te laat in de set. Al had het enthousiasme onthaal van die nummers de band aan het denken moeten zetten, want voor de rest van het optreden gingen alleen op de eerste paar rijen de handen constant de lucht in. De rest van de zaal wachtte tevergeefs op een hoogtepunt in de show.
Werk
Helaas voor Placebo valt er nog veel meer aan te merken aan het optreden van afgelopen vrijdag. Zo was het trio op het podium uitgebreid tot een vijftal, waarbij het opviel dat de twee extra bandleden wel heel erg veel werk voor hun rekening namen.
Alleen drummer Steve Hewitt scoort een voldoende. Zijn drumwerk zorgt voor nog enige houvast in de muzikale brij die regelmatig ontstaat als er drie gitaren tegelijk aan het horen zijn. Op deze manier verliest elk nummer zijn identiteit en lijkt het opeens alsof elk nummer hetzelfde klinkt. NU.nl
Je moet niet teveel waarde hechten aan de mening van andere over muziek.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:37 schreef DirkDirk het volgende:
[..]
Ben het hier niet helemaal mee eens. Als fan vond ik eigenlijk alle nummers zeer de moeite waard. Misschien hadden er inderdaad wat meer 'hits' gespeeld kunnen worden. Nancy Boy, Pure Morning en Slave to the Wage had ik zelf nog wel graag willen horen.
Als ik gestaan had waar jij stond, kon ik echt niets zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Polvere het volgende:
Ah, mooi. Ik moet een stukje schrijven voor Podiuminfo.nl, ik had een perskaart hiervoor. Maar ik weet alleen nog dat ik Taste in Men geweldig vond, dus die setlist is handig.
Mijn telefoonfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Taste In Men was inderdaad erg tofquote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Polvere het volgende:
Ah, mooi. Ik moet een stukje schrijven voor Podiuminfo.nl, ik had een perskaart hiervoor. Maar ik weet alleen nog dat ik Taste in Men geweldig vond, dus die setlist is handig.
"Daarvoor moeten we maar liefst vijf jaar terug in de tijd, toen de band in de Heineken Music Hall stond."quote:Op donderdag 7 december 2006 19:12 schreef Polvere het volgende:
Mijn review op Podiuminfo.. Hij is helaas hier en daar wat geredigeerd, wat mijn schrijfstijl niet echt naar voren brengt, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |