Meisje, dat kun je toch zien op haar "profiel".quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:04 schreef jovink het volgende:
ben je nou eigenlijk een meisje of een jongen maar de laatste staat beter
Er is trouwens geen apart heren of dames model.. ze zijn allemaal zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:30 schreef thispicture het volgende:
Ik heb een Thin Finn gekocht![]()
Hij lag bij de meisjesafdeling bij Bendorff, ik denk echt dat het een apart vrouwenmodel is (als in, er is een Thin Finn voor de heren en een Thin Finn voor de dames) want de heupomtrek is érg breed en de taille wat smaller. Je kan 'm op 2 manieren dragen, strak en baggy.
[afbeelding]
[afbeelding]
Strak vind ik 'm leukerDe taille is echt superhoog, komt gewoon tot boven m'n navel
even wennen, maar 't zit wel lekker!
nja ik ken meisjes met een rondere kont daarom twijfelde ik een beetje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Meisje, dat kun je toch zien op haar "profiel".![]()
Ik denk omdat dat zij had verwacht dat de Thinn finn bij de mannenafdeling zou liggen, en niet bij de vrouwen afdeling.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef jovink het volgende:
[..]
nja ik ken meisjes met een rondere kont daarom twijfelde ik een beetje.
en waarom zou je er bij vertellen dat je op de vrouwern afdeling winkelt als je een vrouw bent?
tot zover mijn hersenspinsels
Iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik denk omdat dat zij had verwacht dat de Thinn finn bij de mannenafdeling zou liggen, en niet bij de vrouwen afdeling.
Okequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef gfo het volgende:
[..]
Er is trouwens geen apart heren of dames model.. ze zijn allemaal zo
De eerste 6 maanden - 1 jaar niet nee, daarna kan je hem gewoon wassen de broek heeft dan meer dan genoeg tijd gehad zich naar je lichaam te vormen en je levensstijl over te nemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:27 schreef Rev- het volgende:
ook een dry japan gekocht bij de Bendorft.. je hoeft hem dus echt niet te wassen?
Waar kan je Überhaupt dry selvage kopen. Ik zie wel veel RR dry greycast liggen maar nergens dry selvage in welk model dan ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:48 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik een Straight Sven Dry Selvage kan kopen?
Dat staat toch op het labeltje aan de buitenkant van de broek en ook in de binnenkant zit een bonnetje waar dat op staat welk model het is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:57 schreef darkie_blue het volgende:
Heeft die regular ralf dry greycast recht lopende of smalle pijpen? Heb vandaag een greycast gepast maar die heeft smalle pijpen, heb zo'n vermoeden dat die gast mij een slim jim dry greycast heeft gegeven. Wie weet?
Verder ook RR dry selvage aangehad...die zat wel lekker maar om nou 150 euro uit te geven.
em niet zo opgelet...maar is RR greycast met rechte pijpen of niet? Die RR dry selvage heb ik bij bendorff aangehad. tot 30% korting voor sommige dure nudies (niet voor RR).quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat staat toch op het labeltje aan de buitenkant van de broek en ook in de binnenkant zit een bonnetje waar dat op staat welk model het is.
Waar heb je die RR dry selvage gepast?
Dat verkoopt niet in winkels als M@W en cotton company. Segment hoger (BlueBlood, SugarCane, IronHeart, Atelier, Edwin, The hundreds) kan je ze wel vinden maar daar is de prijs dan ook naar (de kwaliteit is wel ook weer stukken beter)quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar kan je Überhaupt dry selvage kopen. Ik zie wel veel RR dry greycast liggen maar nergens dry selvage in welk model dan ook.
En welke winkels verkopen dat dan weer?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dat verkoopt niet in winkels als M@W en cotton company. Segment hoger (BlueBlood, SugarCane, IronHeart, Atelier, Edwin, The hundreds) kan je ze wel vinden maar daar is de prijs dan ook naar (de kwaliteit is wel ook weer stukken beter)
Ik zou zeggen de RR of de straigt sven. Maar check anders even de nudie fitguide op http://www.nudiejeans.com/fitguide/ zie je precies welke eigenschappen welke broek heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:28 schreef cohen het volgende:
Nudie-kenners,
Ik heb een vraagje. Ik vind Nudie-broeken vaak hele mooie broeken. Ik heb een Regular Ralf en die zit echt perfect. Nou wil ik een nieuwe hebben. Ik wil er 1 die niet te baggy is, maar ook niet te strak zoals een Levi's 501. Welke Nudie past het best bij mijn eisen?
wat voor regular ralf heb je?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:28 schreef cohen het volgende:
Nudie-kenners,
Ik heb een vraagje. Ik vind Nudie-broeken vaak hele mooie broeken. Ik heb een Regular Ralf en die zit echt perfect. Nou wil ik een nieuwe hebben. Ik wil er 1 die niet te baggy is, maar ook niet te strak zoals een Levi's 501. Welke Nudie past het best bij mijn eisen?
Daar zitten wel een paar mooie tussen! De Bootcut Ola, de Straight Sven en de Thin Finn zijn wel mooie! Wat kosten die gemiddeld??quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef Stansfield het volgende:
Ik zou zeggen de RR of de straigt sven. Maar check anders even de nudie fitguide op http://www.nudiejeans.com/fitguide/ zie je precies welke eigenschappen welke broek heeft.
Best verkrijgbaar in NL is de Regular Ralph Dry Greycast... die is 100 ¤quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef cohen het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar mooie tussen! De Bootcut Ola, de Straight Sven en de Thin Finn zijn wel mooie! Wat kosten die gemiddeld??
De rode winkel heeft toch ook wel wat nudies? Verder heeft de image ook wel behoorlijk wat nudies en de MAW.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef taart het volgende:
ik wil een straight sven. Weet iemand in Utrecht een winkel waar ze veel soorten Nudies hebben? Behalve de Rode Winkel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |