Vervolg van topic: Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan...
Maar kom je ook snel naar schiphol Knep? Liejannuh en ik staan al te wachten bij de incheckbalie!
Het Dutchie-vliegtuig stond al gereed:
En om te lezen: Heilige Koeien uit de Lonely Planet reisliteratuur serie!
aa....Kimmie.... ?!?!
Ik moest nog even in de tax free een extra set batterijen kopen voor mijn F80, een nieuw geheugenkaartje voor mijn digitale camera en wat filmpjes voor in mijn video apparaatje
Zijn jullie al ingecheckt?
quote:Hey knep leuk dat je mee gaat, alleen die hobby fanfare
Op woensdag 09 januari 2002 11:38 schreef knep het volgende:
*komt eraan**frot rugzak vol*
tot dadelijk
Anyway...het is een beetje duk hier bij de incheckbalie, dus we staan hier nog wel even...
quote:Gelukkig ik hab aa ook nog niet gezien. Waarom sta ik bij de incheck balie altijd in een rij met allerlei zeikerds over waar ze willen zitten
Op woensdag 09 januari 2002 17:03 schreef Hik het volgende:
Fanfare? Ach... misschien kannie ons nog wakker toeteren/trommelen 's ochtends!Anyway...het is een beetje duk hier bij de incheckbalie, dus we staan hier nog wel even...
Gangpad, verder maakt me niet uit.
quote:Goed hè?
Op woensdag 09 januari 2002 11:37 schreef Hik het volgende:
Ow...en Knep dus!
Toch fijn voor aa dat er nog een jongetje mee gaat!![]()
Maar kom je ook snel naar schiphol Knep? Liejannuh en ik staan al te wachten bij de incheckbalie!
Het Dutchie-vliegtuig stond al gereed: [afbeelding]
Gelukkig gaan we met Dutchie (van die Canada-herenigingsreclame en "Dutchie's my name and service my fame" slogan)
Mij lijkt het in ieder geval wel handig om te beginnen in Delhi, door te gaan naar Agra (voor de Taj Mahal natuurlijk!), dan naar khajuraho, Varanasi en dan richting Calcutta dat tegenwoordig Kolkata heet!
Maar dat zijn maar een paar highlights die Lonely Planet noemt!
quote:Ja dat las ik een jaar of 2 terug in IS van het ministerie van BuZa, ik geloofde het eigenlijk niet en heb in de loop van de tijd niemand die nieuwe naar horen of zien gebruiken.
Op woensdag 09 januari 2002 20:01 schreef Liejannuh het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bombay tegenwoordig Mumbai heet??? En ik gister maar zoeken naar tickets en ik kon Bombay al niet vinden.....![]()
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef aa het volgende:
Ja dat wist ik, ben het eigenlijk nauwelijks tegengekomen onder de naam Bombay.
whahahaha
Mumbai dat klinkt helemaal niet serieus...
quote:Tja, toch is dat de naam die nu bijna overal gevoerd wordt.
Op woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef Kimmie het volgende:[..]
whahahaha
quote:Ja echt overal,
Op woensdag 09 januari 2002 20:08 schreef aa het volgende:[..]
Tja, toch is dat de naam die nu bijna overal gevoerd wordt.
Mgoed geen reden om de stad niet even aan te doen toch?
quote:Om wat verwarring te voorkomen (of te veroorzaken
Op woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef Kimmie het volgende:[..]
whahahaha
Calcutta: Kolkata
Madras: Chennai
Verder valt het trouwel wel mee! Qua naamswijzigingen!
Maar het is wel lekker verwarrend!
quote:Nee, zeker niet als je het als je hoofdbestemming kiest.
Op woensdag 09 januari 2002 20:10 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja echt overal,
Mgoed geen reden om de stad niet even aan te doen toch?
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 20:12 schreef aa het volgende:[..]
Nee, zeker niet als je het als je hoofdbestemming kiest.
Whaha stom ik had Delhi in mijn hoofd, ik dacht dat we naar Delhi vlogen, ik heb wat met die stad (beter gezegd de luchthaven)!
quote:Dat bedoel ik!
Op woensdag 09 januari 2002 20:15 schreef Kimmie het volgende:
Kunnen we niet de oude namen aanhouden: Kolkata
Maar vliegen we nu naar Dehli of naar Bombay/Mumbai??
Is wel handig om te weten eigenlijk, qua reisroute!
quote:Volgens mij was het Bombay ik was net beetje in de war, komt omdat ik eens een hele dag vastgezeten heb in Delhi, daar moest ik dus aan denken.
Op woensdag 09 januari 2002 20:17 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Dat bedoel ik!
Maar vliegen we nu naar Dehli of naar Bombay/Mumbai??
Is wel handig om te weten eigenlijk, qua reisroute!
Gezellig!!
Zijn we gewoon in evenwicht qua man vrouw verhouding!
En we weten nog niet hoe lang we blijven!
quote:Jij stoute profiel-controleerder
Op woensdag 09 januari 2002 17:00 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hey knep leuk dat je mee gaat, alleen die hobby fanfare
Dit wordt een duur reisje voor knep want ik heb mijn mountainbike en mijn tuba (fanfare ) bij me
Wanneer kunnen we instappen
Wel een kaartje sturen he mensen?
quote:Wij zitten/liggen allemaal al
Op donderdag 10 januari 2002 09:38 schreef knep het volgende:[..]
Jij stoute profiel-controleerder
Dit wordt een duur reisje voor knep want ik heb mijn mountainbike en mijn tuba (fanfare
) bij me
Wanneer kunnen we instappen
Uhm Dutchie air was zeker heel erg goedkoop?
quote:* knep kon ook nog net instappen, zie de fiets achterdoor
Op donderdag 10 januari 2002 09:48 schreef Kimmie het volgende:[..]
Wij zitten/liggen allemaal al
Uhm Dutchie air was zeker heel erg goedkoop?
Erg comfortabel is dat dutchie-air niet
quote:Best handig dat 1 persoon een fiets bij zich heeft
Op donderdag 10 januari 2002 09:53 schreef knep het volgende:[..]
* knep kon ook nog net instappen, zie de fiets achterdoor
Is het nog ver trouwens??
De stewardess komt ook steeds maar niet, terwijl ik wel heel erg behoefte heb aan een beetje water...
quote:Ja lekker, dankjewel
Op donderdag 10 januari 2002 21:58 schreef plok het volgende:
*haalt waterfles uit rugzakje*Alsjeblieft. Iemand nog een pepermuntje?
Is iedereen al klaar voor de landing?
quote:JAAA
Op vrijdag 11 januari 2002 13:47 schreef Liejannuh het volgende:
Zow! Mijn maag doet het weer!Is iedereen al klaar voor de landing?
*kijkt uit het raampje, prachtig daar beneden
Hopelijk is het bij jullie beter weer , hier is het weer -4 tot +4 en erg nat , we missen jullie erg , tot snel
quote:Is makkelijk om de omgeving te verkennen en boodschappen mee te doen.
Op donderdag 10 januari 2002 09:54 schreef Kimmie het volgende:[..]
Best handig dat 1 persoon een fiets bij zich heeft
.
quote:Shit dan moet ik de hele tijd boodschappen doen
Op vrijdag 11 januari 2002 15:20 schreef bluesparkle het volgende:[..]
Is makkelijk om de omgeving te verkennen en boodschappen mee te doen.
quote:Ja hoor lamaar komen svp niet gaan applaudiseren
Op vrijdag 11 januari 2002 13:47 schreef Liejannuh het volgende:Is iedereen al klaar voor de landing?
Wie wil er trouwens een chocolade truffel, net gekocht, en smelt toch alleen maar in India en ik ben er een beetje misselijk van
quote:I am a chocaholic...... Jammie.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:12 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja hoor lamaar komen svp niet gaan applaudiseren
Wie wil er trouwens een chocolade truffel, net gekocht, en smelt toch alleen maar in India en ik ben er een beetje misselijk van
aa zag ik volgens mij ergens naar achter verdwijnen met die ene blonde stewardess.....
Maar hij moet nu toch echt gaan zitten, want de fasten your seatbelts lampjes branden nu toch echt en dat betekent toch echt dat we tussen nu en 10 minuten landen!
Heeft iemand trouwens al een leuk hotelletje uitgezocht?
Kunnen we onze spullen ergens kwijt! En ik ben niet veeleisend, maar een lekkere douche kan ik wel gebruiken!
quote:Applaudiseren komt ook voor bij lijnvluchten, heb het meegemaakt in Chili, Argentinie en zelfs in de VS. En telkens denk ik dan weer 'Jesus guys, it's just a f*ucking bus in the sky'.
Op vrijdag 11 januari 2002 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Applaudiseren na de landing gebeurt volgens mij alleen op chartervluchten!Daarom moet je charters altijd zoveel mogelijk vermijden!
Heeft iemand trouwens al een leuk hotelletje uitgezocht?
Kunnen we onze spullen ergens kwijt!En ik ben niet veeleisend, maar een lekkere douche kan ik wel gebruiken!
Ik heb als overnachting alvast een slaapplek gereserveerd in een klooster, vinden jullie dat OK? Dat heb ik ook een keer meegemaakt in Tibet (Sameye klooster).
Maar een klooster klinkt leuk! Waar ligt het precies?
quote:Ik wordt ook lid van deze stichting. En wat betreft dat klooster, ik ben ff kwijt waar we nu geland zijn. Sameye is nog wel een eind hier vandaan. Heb al wel het spoorboekje van India bij de hand.
Op vrijdag 11 januari 2002 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Dan vind ik dat iedereen applaus moet krijgen als ie zn werk goed doet!
Kunnen we niet een stichting oprichten tegen het applaudiseren bij de landing?????Kunnen we mensen gaan voorlichten op hele verre vluchten enzo, dat de piloot ook maar gewoon zn werk doet enzo!
![]()
Maar een klooster klinkt leuk! Waar ligt het precies?
quote:Phew! Ben ik niet de enige die even niet weet waar ik ben!
Op vrijdag 11 januari 2002 23:39 schreef plok het volgende:[..]
Ik wordt ook lid van deze stichting. En wat betreft dat klooster, ik ben ff kwijt waar we nu geland zijn. Sameye is nog wel een eind hier vandaan. Heb al wel het spoorboekje van India bij de hand.
Maar waar is het pin automaat?? Kan ik ff wat geld pinnen.
Hoe zit het trouwens met de wisselkoers van de rupees? Moet ik weer helemaal gaan bedenken hoeveel rupee er in een Euro zit en hoeveel dat dan weer in guldens is....
quote:*net wakker en dus nog beetje van de wereld
Op vrijdag 11 januari 2002 23:54 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Phew! Ben ik niet de enige die even niet weet waar ik ben!
Maar waar is het pin automaat?? Kan ik ff wat geld pinnen.
Hoe zit het trouwens met de wisselkoers van de rupees? Moet ik weer helemaal gaan bedenken hoeveel rupee er in een Euro zit en hoeveel dat dan weer in guldens is....
hey pin automaten, he bje die dan, als we in de rij staan voor een mooie India stempel op de luchthavel wissel ik wel even 100 dollar om, wisselkoers? ik let daar eigenlijk nooit zoveel op en overnachten in een klooster? ook leuk waar?
ik kan m ijn India boekje niet zo snel vinden
Ik sprak net trouwens nog met een jongen (beetje een griezel), Aernout heette hij en hij liet me wat India foto's zien het zag er goed uit.
Hij was op weg naar zijn Indiaase vriendinnnen. Hij voreg nog of ik anti-diarreee pillen bij me had. Eingelijk heb ik daar nog nooit van gehoord.
Zo en nu ga ik even in de vliegtuig plee mijn tandjes poetsen
quote:Nee hoor, heb zowel imodium als diacure bij me. Heb ik zelfs een keer een reisleider op een vakantie in IJsland onvoorstelbaar dankbaar mee gemaakt. Hij bood me als dank de hele week ijsjes en wafels aan. Na een week zei ik 'ho maar, tis genoeg geweest'.
Op zaterdag 12 januari 2002 09:01 schreef Aernout het volgende:
Ik hoop dat jullie de anti-diarree pillen niet zijn vergeten
*zoekt nu ook op de kaart waar we precies zitten*
quote:Dus u wilde ook geen champagne?
Op donderdag 10 januari 2002 09:53 schreef knep het volgende:[..]
* knep kon ook nog net instappen, zie de fiets achterdoor
quote:ZZZZZ
Op zondag 13 januari 2002 16:52 schreef dutchie het volgende:[..]
Dus u wilde ook geen champagne?
*flessen uit het raam gooit*
* knep wordt net wakker, doe mij maar een pilsje
Zijn we er nu nog niet
Gááááááp! *rekt uit
Was de film leuk?
Hey! Nog meer FOKkers die mee zijn gegaan!
En nu lust ik wel een ontbijtje!
quote:Ik heb nog wel wat hard-kecks in mijn binnenzak zitten. Lust je die?
Op maandag 14 januari 2002 13:26 schreef Hik het volgende:
* Hik drukt nu al een uur op dat knopje maar die stewardess laat zich maar niet zien
quote:Laten we die nog maar even bewaren voor als we 3 dagen vast zitten in een één of andere trein
Op maandag 14 januari 2002 13:31 schreef plok het volgende:Ik heb nog wel wat hard-kecks in mijn binnenzak zitten. Lust je die?
Voorlopig concentreer ik me wel even op de "Safety on board"
Hmmmm...
Woehoe! India he're we come!
Ben trouwens benieuwd hoe lang het gaat duren voor die tuba van knep uit dat bagagegat komt...
Plok, hoe staat het met dat hotel?
Eens of oneens?
Gaan we met de taxi dan? Hmmm...waarschijnlijk hebben we er wel twee nodig, met 6 man en knep met z'n fiets en z'n tuba...
quote:Ik fiets wel alvast
Op maandag 14 januari 2002 15:52 schreef Hik het volgende:
Ik ben voor!Gaan we met de taxi dan? Hmmm...waarschijnlijk hebben we er wel twee nodig, met 6 man en knep met z'n fiets en z'n tuba...
*geeft lift aan voorbijganger
quote:Hey ben je ook mee, had ik helemaal niet gezien! Leuk kunnen we lekker over foto's kletsen. Wat heb jij bij je 200 of 400 asa?
Op maandag 14 januari 2002 16:36 schreef bluesparkle het volgende:
Is er ook een goed restaurant of eettentje in de buurt.
Ik heb wat trek gekregen van al dat reizen
quote:Ik vind het ook een goed plan, ik heb wel wat geld om een txi te betalen, weet iemand iets van het prijsnivo hier?
Op maandag 14 januari 2002 15:52 schreef Hik het volgende:
Ik ben voor!Gaan we met de taxi dan? Hmmm...waarschijnlijk hebben we er wel twee nodig, met 6 man en knep met z'n fiets en z'n tuba...
quote:Ja het leek mij wel gezellig om ook mee te gaan. De baas stemde in met een lange vakantie, 'heb je wel verdient', zei hij. Ik heb pas een nieuwe fototas gekocht en ben er helemaal klaar voor. Ik heb ditmaal gekozen voor 200 asa, 400 gaf toch wat fletse en overbelichte foto's.
Op maandag 14 januari 2002 16:39 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hey ben je ook mee, had ik helemaal niet gezien! Leuk kunnen we lekker over foto's kletsen. Wat heb jij bij je 200 of 400 asa?
Heb trouwens in het vliegtuig razendsnel "Ben je ervaren" gelezen en wil even melden dat ik géén hondenburgers wil en niét achterin de bus wil!
Heeft iedereen z'n bagage al? Ik wel!
Heb nou eindelijk maar eens zo'n rugzak-zak gekocht zodat ik niet weer eenhalve dag bezig men met het vastknopen en ontknopen van alle losse riempjes en koordjes...
En dan nu maar op zoek naar de paspoort-controle...
Ah! Het is gelukkig lekker rustig!
quote:Rugzak met flightbag *check*
Op dinsdag 15 januari 2002 11:17 schreef Hik het volgende:
Heb trouwens in het vliegtuig razendsnel "Ben je ervaren" gelezen en wil even melden dat ik géén hondenburgers wil en niét achterin de bus wil!Heeft iedereen z'n bagage al? Ik wel!
![]()
Heb nou eindelijk maar eens zo'n rugzak-zak gekocht zodat ik niet weer eenhalve dag bezig men met het vastknopen en ontknopen van alle losse riempjes en koordjes...
Hondenburgers zijn die lekker? Ben altijd bereid iets nieuws te proberen
Moet die tuba nu wel of niet mee in de taxi, of gaat'ie toch op de bagagedrager. Dat lukt volgens mij nooit hoor.
quote:Nou als je de beschrijving in dat boek hebt gelezen hoef je écht niet meer hoor, dat verzeker ik je!
Op dinsdag 15 januari 2002 12:59 schreef bluesparkle het volgende:
Hondenburgers zijn die lekker?
Maar ik sta hier een beetje bij die taxis te wachten!
Daar passen we nóóit met z'n zessen in!
quote:Misschien kan de chauffeur wat collega's oproepen met een van onze mobiele telefoons.
Op dinsdag 15 januari 2002 13:57 schreef Hik het volgende:Daar passen we nóóit met z'n zessen in!
[afbeelding]
Heeft iedereen voldoende fotorolletjes meegenomen?
quote:Tuurlijk, wat dacht jij nou!
Op dinsdag 15 januari 2002 14:10 schreef bluesparkle het volgende:
Heeft iedereen voldoende fotorolletjes meegenomen?
quote:*burp, sorry tis die champagne*
Op dinsdag 15 januari 2002 14:39 schreef Hik het volgende:[..]
Tuurlijk, wat dacht jij nou!
Ik heb er nu al bijna een rolletje doorheen gejaagd: Dutchie die Plok vol champagne aan het gieten is, Kimmie die in een gesmolten tuffel is gaan zitten, Liejannuh die haar stamppot van de grond aan het schrapen is, knep die z'n tuba in het overheadcompartment probeert te proppen, aa die door Kimmie wordt betrapt op het toilet met de stewardess....
Ik denk dat een tweede taxi wel nodig is, dat lukt anders nooit.
quote:Jep, regel jij maar even onze kwantum-korting dan...en probeer niet over de chauffeur (en mij!
Op dinsdag 15 januari 2002 14:48 schreef plok het volgende:Ik denk dat een tweede taxi wel nodig is, dat lukt anders nooit.
Ben benieuwd naar het hotel!
quote:Wow dat wordt een heftig fotoalbum
Op dinsdag 15 januari 2002 14:39 schreef Hik het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dacht jij nou!
Ik heb er nu al bijna een rolletje doorheen gejaagd: Dutchie die Plok vol champagne aan het gieten is, Kimmie die in een gesmolten tuffel is gaan zitten, Liejannuh die haar stamppot van de grond aan het schrapen is, knep die z'n tuba in het overheadcompartment probeert te proppen, aa die door Kimmie wordt betrapt op het toilet met de stewardess....
Dat ziet er gezellig uit!
quote:Ja, ehhh....
Op dinsdag 15 januari 2002 15:29 schreef Hik het volgende:
Ehm...weet je zeker dat dit de wijk is waar ons hotel ligt, Plok?Dat ziet er gezellig uit!
*zoekt ff verder in de LP*
quote:Hey...is dat de eigenaar?!
Op dinsdag 15 januari 2002 16:41 schreef bluesparkle het volgende:
Even de benen strekken na zo'n lange reis
Beetje dom om ze mee te nemen okeeeee ik weet het...
quote:Zo die tuba heb ik in de hotelkamer gegooid, ik ben al uitgenodigd voor een concert te geven
Op dinsdag 15 januari 2002 20:00 schreef Kimmie het volgende:
Jongens (en meisjes)het maakt mij niet uit waar we logeren als ik maar even kan douchen ik zit ondertussen helemaal onder de chocolade want al mijn truffels zijn gesmolten.
Beetje dom om ze mee te nemen okeeeee ik weet het...
* knep wil ook wel ff doesjen, kon het weer niet laten hard door te fietsen
Moeten we trouwens niet alvast een groepsfoto maken? Just in case we elkaar binnenkort de hersenen inslaan?
Ik heb trouwens 10 rolletjes van 36 bij me. 200 ASA deze keer, heb weinig zin in overbelichte foto's!
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 08:33 schreef Liejannuh het volgende:
Moeten we trouwens niet alvast een groepsfoto maken? Just in case we elkaar binnenkort de hersenen inslaan?
Alleen nu ff niet, ik heb heerlijk geslapen in dit dubieuze hostel met nog idiotere eigenaar en ik geloof dat ik eerst even die gezamelijke douche ga uitproberen op de gang.
Is het niet een idee om ons te concentreren op zuid-india, ik heb begrepen dat de mensen daar een stuk vriendelijker zijn dan in het noorden en op die manieren kunnen we genieten van de Indiase cultuur gekoppeld aan wat heerlijke palmstranden.
Dus vanaf Bombay naar beneden, de punt in duiken en dan via Madras weer omhoog? Het moet geweldig kleurrijk zijn allemaal een heel lekker bereisbaar.
En dan zijn we direct een eind van Pakistan af want daar is het toch nog steeds onrustig?
quote:Het zuiden lijkt mij erg interessant. Is het er ook minder toeristisch? Gezellig met zijn allen een dagje luieren op het strand. Dus pak de sari, zonnebril en zonnecreme maar vast in.
Op woensdag 16 januari 2002 08:50 schreef Kimmie het volgende:Is het niet een idee om ons te concentreren op zuid-india, ik heb begrepen dat de mensen daar een stuk vriendelijker zijn dan in het noorden en op die manieren kunnen we genieten van de Indiase cultuur gekoppeld aan wat heerlijke palmstranden.
En dan zijn we direct een eind van Pakistan af want daar is het toch nog steeds onrustig?
quote:Voor het gezamelijke spreekt mij wel aan.
Op woensdag 16 januari 2002 08:38 schreef Kimmie het volgende:[..]
goed idee je kent jezelf? (ik mezelf ook)
Alleen nu ff niet, ik heb heerlijk geslapen in dit dubieuze hostel met nog idiotere eigenaar en ik geloof dat ik eerst even die gezamelijke douche ga uitproberen op de gang.
quote:* Aernout heeft ooit een paar maanden in Pondicherry gewerkt, ten zuiden van Madras, en vond de mensen daar zeer vriendelijk
Op woensdag 16 januari 2002 08:50 schreef Kimmie het volgende:
Is het niet een idee om ons te concentreren op zuid-india, ik heb begrepen dat de mensen daar een stuk vriendelijker zijn dan in het noorden
Die hotelkamer valt niet tegen zeg! Dat zag er aan de buitenkant toch een stuk rotter uit!
Eérst douchen, dán groepsfoto!
quote:Ik heb mijn toilettas en handdoek al bij de hand.
Op woensdag 16 januari 2002 12:45 schreef plok het volgende:
Joepie, we gaan douchen.
quote:Prima idee. Ik heb wel trek in papadams met pittige rode saus als voorgerecht en Gosht Tika als hoofdgerecht met wat knoflook naan. Of zal ik maar meteen de Chicken Vindeloo nemen?
Op woensdag 16 januari 2002 12:57 schreef bluesparkle het volgende:[..]
Ik heb mijn toilettas en handdoek al bij de hand.
Zullen we na de groepsfoto ergens gaan eten?
quote:Plok: groepsfoto, niet groepsdouchen!
Op woensdag 16 januari 2002 12:45 schreef plok het volgende:
Joepie, we gaan douchen.
quote:HELD!
Op woensdag 16 januari 2002 13:00 schreef plok het volgende:
Of zal ik maar meteen de Chicken Vindeloo nemen?
Waarom is er geen smiley waar de vlammen uitslaan!?
quote:Bij mij slaan nooit de vlammen er uit. Hooguit wat zweetdruppeltjes op het voorhoofd.
Op woensdag 16 januari 2002 13:13 schreef Hik het volgende:[..]
HELD!
Waarom is er geen smiley waar de vlammen uitslaan!?
quote:Ik neem wel een tikka masala met knoflook naan alleen hebben jullie al een restaurantje ontdekt?
Op woensdag 16 januari 2002 13:00 schreef plok het volgende:[..]
Prima idee. Ik heb wel trek in papadams met pittige rode saus als voorgerecht en Gosht Tika als hoofdgerecht met wat knoflook naan. Of zal ik maar meteen de Chicken Vindeloo nemen?
Trouwens ben ik te laat voor de foto? Ik heb een ligbad ontdekt en heb even iets te lang liggen dobberen.
Ik vind het trouwens lang niet zo warm als verwacht en lang niet zo stoffig. Maar misschien komt dat nog. Leuk dat jullie ook naar het zuiden willen.
Trouwens toen ik net uit bad kwam zag ik die jongen uit het vliegtuig lopen en hij bevestigde dat het plan voor het zuiden prima is, veel vriendelijkheid daar!
quote:Toch sprak Kimmie over gezamelijke douche, leek me wel leuk eigenlijk.
Op woensdag 16 januari 2002 13:12 schreef Hik het volgende:[..]
Plok: groepsfoto, niet groepsdouchen!
heb ik ook meegemaakt op IJsland, het went snel hoor
Hoe dan ook: Dat moet ik zien!
Is Kimmie nou eindelijk onder die douche uit, want ik wil nu ook wel eens een keer!
*bonkt op deur*
quote:Hey hik, ik sta achter je, ik heb net een ligbad ontdekt in dat kleine schuurtje aan de overkant! Beter dan die gezamelijke douche
Op woensdag 16 januari 2002 13:19 schreef Hik het volgende:
Ik ben dól op heet eten, eerlijk waar, maar een Vindaloo in India zelf (ik ga er vanuit dat ze hier in Nederland nog wel iéts worden aangepast aan de Nederlandse smaak) lijkt me vrij ambitieus!Hoe dan ook: Dat moet ik zien!
Is Kimmie nou eindelijk onder die douche uit, want ik wil nu ook wel eens een keer!
*bonkt op deur*
*Gaat uitgebrerid in ligbad liggen*
Hmmmmmm....
Ik heb hier alvast een tourist map:
Ik heb nergens een wat meer gedetailleerde kaart kunnen vinden.
quote:Mooie kaart Kimmie. Ik zie al het rode kruisje staan, waarschijnlijk is dat het hier bevind u zich punt.
Op woensdag 16 januari 2002 17:45 schreef Kimmie het volgende:
Weet iemand de 'things to do' hier in Mumbai, want van alleen slapen, eten en badderen worden we natuurlijk ook niet wijzer, hoe lang trekken we uit voor deze stad?Ik heb hier alvast een tourist map:
Ik heb nergens een wat meer gedetailleerde kaart kunnen vinden.
quote:Vast wel, dat is eigenlijk het enige wat ik op die kaart mis.
Op woensdag 16 januari 2002 22:11 schreef plok het volgende:[..]
Mooie kaart Kimmie. Ik zie al het rode kruisje staan, waarschijnlijk is dat het hier bevind u zich punt.
quote:Aargh zelfs als knep in India is heeft hij het druk
Op donderdag 17 januari 2002 07:43 schreef Kimmie het volgende:[..]
Vast wel, dat is eigenlijk het enige wat ik op die kaart mis.
Staat dit hostel nu in Mumbai center of niet. (ik heb erg slecht orientatievermogen vandaar)
Vanavond wordt het interview met W.A. en Maxima uitgezonden.
Henk Wijngaard staat op de kandidatenlijst van Leefbaar Nederland.
En jullie kunnen rustig wat drugs mee naar huis nemen hoor, er zijn toch niet genoeg cellen op Schiphol.
Balen hè dat je daar zit en dat allemaal niet meekrijgt?
Goed, ik ga maar eens verder met duimen draaien ofzoiets.
*einde newsflash vanuit Nederland*
Anyway, ik ben wel weer een beetje uitgebadderd en rammel van de honger. Als we nou eens wat gaan eten, dan nemen we alle kaarten, LP's en goede ideeën mee naar het restaurant en besluiten we daar wat we de komende dagen gaan doen!
* Hik besluit dingen altijd veel beter op een goed gevulde maag
Kom maar door met die curry-schotels!
Ben zelf net ziek geweest, dus weet hoe je je voelt!
Ik ga mee!
Hoe komen we bij dat park?
*Kauwt ondertussen een lekkere spicy curry weg!*
Zullen we eerst wat sights in Bombay zelf doen?
Allemaal even oh-en-ah roepen alsjeblieft!
Markten zijn kewl!
Dat marktje ziet er errug leuk uit! Is het heel erg fout om me nu al suf te kopen aan souvenirs?
quote:* Hik antwoordt vanonder een grote zijden lap, met een tas vol cadeaus-voor-thuis in de hand: "valt wel mee hoor Liejannuh!"
Op dinsdag 22 januari 2002 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Is het heel erg fout om me nu al suf te kopen aan souvenirs?
quote:Ja hallo, hoe gaan we dit allemaal meesjouwen. En tijdens de transfers zeker lief mijn kant opkijken als er gesjouwd moet worden?
Op woensdag 23 januari 2002 10:54 schreef Hik het volgende:[..]
* Hik antwoordt vanonder een grote zijden lap, met een tas vol cadeaus-voor-thuis in de hand: "valt wel mee hoor Liejannuh!"
quote:In mijn naiviteit dacht ik dus voor de gezelligheid
Op woensdag 23 januari 2002 13:38 schreef Hik het volgende:
Waarom neem je ánders mannen mee?!![]()
quote:Hahaha!
Op woensdag 23 januari 2002 14:15 schreef plok het volgende:
In mijn naiviteit dacht ik dus voor de gezelligheid
Heb jij zelf dan geen mooie souvenirs gevonden?
Ik ben er zelf trouwens ook altijd voor om een flinke berg locale kruien en specerijen mee te nemen. Maar dat doe ik wel vlak voor me naar huis gaan!
quote:Oh gelukkig.
Op woensdag 23 januari 2002 14:29 schreef Hik het volgende:[..]
Hahaha!
Tuurlijk Plok, het was maar een grapje hoor!
![]()
Heb jij zelf dan geen mooie souvenirs gevonden?
Ik ben er zelf trouwens ook altijd voor om een flinke berg locale kruien en specerijen mee te nemen. Maar dat doe ik wel vlak voor me naar huis gaan!
quote:Zoooo knep is boven water
Op woensdag 23 januari 2002 14:35 schreef plok het volgende:[..]
Oh gelukkig.
Maar ik neem zelf nooit zoveel souvenirs mee. Geen idee waar ik het allemaal laten moet, mijn rugzak is al te zwaar en vooral mijn fototas weegt veel.
Maar specerijen is idd wel leuk. En heel licht.
* knep's souvenirs zijn foto's en herinneringen
quote:Ik pen altijd hele logboeken vol!
Op woensdag 23 januari 2002 19:39 schreef knep het volgende:
quote:japanner
Op woensdag 23 januari 2002 19:39 schreef knep het volgende:[..]
Zoooo knep is boven water
foto van nieuwe friends:
quote:Neuh, ik kom tot mezelf in die Ashram...
Op maandag 28 januari 2002 16:56 schreef bluesparkle het volgende:
Ik wordt helemaal rustig van die plaatjes.
Over rustig gesproken: ligt iedereen op het strand?
quote:* Hik laat zich masseren
Op maandag 28 januari 2002 16:56 schreef bluesparkle het volgende:
Ik wordt helemaal rustig van die plaatjes.
Over rustig gesproken: ligt iedereen op het strand?
Au!
Zullen we eens verder reizen
/edit typo
[Dit bericht is gewijzigd door knep op 29-01-2002 13:05]
quote:Ja, ik heb het ook wel weer even gezien in de stad. Wat was ook weer de volgende bestemming?
Op dinsdag 29 januari 2002 12:45 schreef knep het volgende:
Zullen eens verder reizen
quote:Richting Cochin dan maar?
Op dinsdag 29 januari 2002 13:06 schreef knep het volgende:
Geen idee, ik meen meer naar het zuiden
quote:Akoord.
Op dinsdag 29 januari 2002 13:15 schreef plok het volgende:[..]
Richting Cochin dan maar?
quote:Ik stem voor de trein (makkelijker met fiets enzo
Op dinsdag 29 januari 2002 13:29 schreef plok het volgende:
Gaan we met de bus of de trein?
Maar jee Kochi dat is me een trip! Ik geloof niet dat je dat in 1 dag gereisd hebt. Is het niet handig om via Goa te reizen, ik zou dat best wel graag eens willen zien.
Vandaar uit kan je leuke tochtjes maken naar Old Goa, Fort Aguada, Margao.
quote:Ok goed plan, wanneer vertrekt de trein
Op dinsdag 29 januari 2002 13:44 schreef Kimmie het volgende:
Goa is wel redelijk touristisch maar ik ben aan een goede (niet vegetarische) maaltijd toe en daar kan dat. Panji is trouwens volgens het boek 'the smallest and most pleasant state capital in India'.Vandaar uit kan je leuke tochtjes maken naar Old Goa, Fort Aguada, Margao.
quote:Duh, ik wil wel een soft sleeper hoor! (met airco)
Op dinsdag 29 januari 2002 13:48 schreef bluesparkle het volgende:
Dan gaan we met de trein, dat is niet zo duur
Hij gaat 2 keer per dag, ik denk dat we even op het station voor de tijden moeten gaan kijken en dan kaartjes reserveren voor vanavond of morgen ofzo...
Tjeezus! Tis wel een beetje druk op het station!
Hoe laat vertrekt de trein?? En ik wil trouwens ook airco slapen, is net iets prettiger!
quote:Jij blijft maar souvenirs kopen he? Past het allemaal nog wel in je tas of moet je nu ook al een extra tas kopen.
Op dinsdag 29 januari 2002 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tas is weer gepakt!
Ok, hij is wel 3 kilo zwaarder, maar dat komt door alle souvenirs die ik al heb gekocht!Hoe laat vertrekt de trein?? En ik wil trouwens ook airco slapen, is net iets prettiger!
quote:Plok ben jij een beetje breed?
Op dinsdag 29 januari 2002 21:18 schreef plok het volgende:[..]
Jij blijft maar souvenirs kopen he? Past het allemaal nog wel in je tas of moet je nu ook al een extra tas kopen.
Ik heb trouwens ontdekt dat als je een groepskaart koopt dat je dan goedkoper uit bent, dus heb ik alvast gereserveerd voor de trein, met airco.
En we hebben genoeg plek voor al onze bagage, inclusief die fiets. Hoeft ook niet extra voor betaald te worden na de kleine donatie aan de stattionschef.
quote:Ja behoorlijk. Hoezo?
Op dinsdag 29 januari 2002 21:21 schreef Kimmie het volgende:[..]
Plok ben jij een beetje breed?
quote:Mijn record is voor 26 kilo aan bagage in mijn rugzak. Toen kreeg ik het ding ook niet meer van de grond af, maar dat was dan ook toen ik na 8 maanden Australie en Nieuw Zeeland naar huis ging!
Op dinsdag 29 januari 2002 21:18 schreef plok het volgende:[..]
Jij blijft maar souvenirs kopen he? Past het allemaal nog wel in je tas of moet je nu ook al een extra tas kopen.
Ik heb trouwens ontdekt dat als je een groepskaart koopt dat je dan goedkoper uit bent, dus heb ik alvast gereserveerd voor de trein, met airco.
En we hebben genoeg plek voor al onze bagage, inclusief die fiets. Hoeft ook niet extra voor betaald te worden na de kleine donatie aan de stattionschef.
Gelukkig heb ik nu niet zo onwijs veel kleding bij me en gaat het allemaal nog steeds makkelijk in mijn rugzak!
Ehm...was dít jouw idee van airco, Plok?!
quote:Zomaar
Op dinsdag 29 januari 2002 21:22 schreef plok het volgende:[..]
Ja behoorlijk. Hoezo?
quote:goeie foto Hik, komt hopelijk niet uit je eigen album...
Op dinsdag 29 januari 2002 21:23 schreef Hik het volgende:
Yoho, let's góó!!Ehm...was dít jouw idee van airco, Plok?!
![]()
quote:Die man had toch echt gezegd airco in the train.
Op dinsdag 29 januari 2002 21:23 schreef Hik het volgende:
Yoho, let's góó!!Ehm...was dít jouw idee van airco, Plok?!
![]()
*gaat nu zoeken naar de airco*
Kijk een foto van knep en bluesparkle!
Ik ben dan wel oud maar zo oud ook weer niet
[Dit bericht is gewijzigd door knep op 29-01-2002 21:43]
Ik zie hem nergens in de trein en in Mumbai was ik hem ook al kwijt...
quote:Dat baardje staat je best goed hoor
Op dinsdag 29 januari 2002 21:41 schreef knep het volgende:
Hmmm gaan we foto's posten![]()
![]()
quote:Zie mijn edit
Op dinsdag 29 januari 2002 21:42 schreef Kimmie het volgende:[..]
Dat baardje staat je best goed hoor
quote:Nee hoor, ik heb geen liefdesverdriet, er is niets om verdrietig over te zijn.
Op dinsdag 29 januari 2002 21:41 schreef Kimmie het volgende:
Is aa wegens luduvudu naar huis gegaan?Ik zie hem nergens in de trein en in Mumbai was ik hem ook al kwijt...
Ik vrees dat mij hetzelfde 'overkomen' is als Noodles... wellicht dat dit escapisme me ooit nog de kop gaat kosten.
quote:hey hij is weer bovenwater
Op dinsdag 29 januari 2002 21:59 schreef aa het volgende:[..]
Nee hoor, ik heb geen liefdesverdriet, er is niets om verdrietig over te zijn.
Ik vrees dat mij hetzelfde 'overkomen' is als Noodles... wellicht dat dit escapisme me ooit nog de kop gaat kosten.
Noodles, escapisme uh... zeg me, wat je bedoelt je n'en comprends rien du tout!
quote:http://us.imdb.com/Details?0087843
Op dinsdag 29 januari 2002 22:02 schreef Kimmie het volgende:[..]
Noodles, escapisme uh... zeg me, wat je bedoelt je n'en comprends rien du tout!
quote:Zit hij ook in de trein? IEKS!
Op dinsdag 29 januari 2002 22:09 schreef plok het volgende:
Jongens (en meisjes), deze mijnheer zegt verlichting te brengen, maar wij hebben toch allemaal wel een zaklantaren bij ons. Of snap ik 'em nu niet?
quote:Neu!
Op dinsdag 29 januari 2002 21:25 schreef Kimmie het volgende:[..]
goeie foto Hik, komt hopelijk niet uit je eigen album...
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 21:34 schreef Kimmie het volgende:
Hey bluesparkle, knep en Hik!
quote:Ziet er gezellig uit in die softsleeper
Op dinsdag 29 januari 2002 21:34 schreef Kimmie het volgende:
Hey bluesparkle, knep en Hik!
quote:Ik heb dan ook prima geslapen! *Gáááp!*
Op woensdag 30 januari 2002 08:28 schreef bluesparkle het volgende:[..]
Ziet er gezellig uit in die softsleeper
Het si hier trouwens behoorlijk warm...wat heb je met die airco gedaan, plok?!
quote:Goeiemorgen allemaal. Eh, ja die aico. Ik dacht als echte tweaker dat ding wel aan de praat te kunnen krijgen, maar hij is nu stuk geloof ik.
Op woensdag 30 januari 2002 08:39 schreef Hik het volgende:[..]
Ik heb dan ook prima geslapen! *Gáááp!*
Zijn we d'r al?Het si hier trouwens behoorlijk warm...wat heb je met die airco gedaan, plok?!
quote:Prutser
Op woensdag 30 januari 2002 09:35 schreef plok het volgende:[..]
Goeiemorgen allemaal. Eh, ja die aico. Ik dacht als echte tweaker dat ding wel aan de praat te kunnen krijgen, maar hij is nu stuk geloof ik.
Ik heb ook wel lekker geslapen
Goedemorgen trouwens
quote:Ik zal maar niet meezingen, ben dan wel muzikaal maar ik kan niet zingen
Op woensdag 30 januari 2002 11:48 schreef Hik het volgende:
* Hik zingt: We zijn d'r BIJIJIJNA, we zijn d'r BIJIJIJNA, maar nog niet helemaal...
Hey...de trein gaat langzamer rijden...valgens mij zijn we er!
Ik krijg trouwens ook wel een beetje honger...
Wie gaat er mee een hapje eten?
quote:Food!
Op woensdag 30 januari 2002 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Heerlijk!
Weer even mn benen strekken hoor!Ik krijg trouwens ook wel een beetje honger...
Kijk dat ziet er prima uit! (Dat eten )
quote:*meldt*
Op woensdag 30 januari 2002 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Heerlijk!
Weer even mn benen strekken hoor!Ik krijg trouwens ook wel een beetje honger...
Heb wel honger na zo'n reis.
quote:Jéé, wat dacht jij...ik ben dat low-budget-gedoe een beetje zat?!
Op donderdag 31 januari 2002 10:40 schreef bluesparkle het volgende:
ik heb ook al een hotel geboekt
[afbeelding]
* Hik ploft in een ligstoel en bestelt een cocktail
Mét een parapluutje!
Cheers!
Hik!
Wie wil mijn rug insmeren???
quote:*meldt*
Op donderdag 31 januari 2002 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zoek wel even een plekje voor mn hangmat!
Lekker boekje erbij en ik ben de komende uren wel zoet!Wie wil mijn rug insmeren???
![]()
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 21:35 schreef plok het volgende:[..]
*meldt*
Wel goed uitsmeren hoor!
quote:Da's altijd een lastig klusje om zelf te doen. Door slangemens te spelen wil het nog wel lukken.
[b]Op donderdag 31 januari 2002 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Wie wil mijn rug insmeren???![]()
quote:*smeert goed uit*
Op donderdag 31 januari 2002 21:45 schreef Liejannuh het volgende:[..]
*gooit factor 30 naar plok*Wel goed uitsmeren hoor!
Leuke rug heb je overigens, moet de andere kant ook gedaan worden?
Ik heb wel zin in een boottocht. Rivieren genoeg zou ik zeggen. Suggesties?
quote:Ja, we zijn ergens op een strand in slaap gevallen en liggen daar al een maand...
Op woensdag 06 maart 2002 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jullie houden het uit...
quote:Ja al bijna een heel jaar!
Op woensdag 6 maart 2002 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jullie houden het uit...
quote:Zit je weer te zuipen!
Op maandag 3 februari 2003 22:55 schreef Lucille het volgende:
Mega blauw is.
quote:Nuhh, maar mijn kleurtje is een ander tintje geworden.
Op maandag 3 februari 2003 23:12 schreef Hik het volgende:[..]
Zit je weer te zuipen!
![]()
quote:Blauwer dan ooit zie-k! Ben je nu helemaal echt?!
Op maandag 3 februari 2003 23:17 schreef Lucille het volgende:[..]
Nuhh, maar mijn kleurtje is een ander tintje geworden.
quote:Net zo echt en net zo fake.
Op maandag 3 februari 2003 23:31 schreef Hik het volgende:[..]
Blauwer dan ooit zie-k! Ben je nu helemaal echt?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |