Bod is genoteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
voor ¤30 kom ik het halen
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kan je hem open gebruiken voor navigatie?
Ja dat is lager dan 30 incl.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef T42 het volgende:
bied 32,50 exl
pssttt... natuurlijk niet.. 32,50 excl. = 38,70 incl...quote:
In dat geval noteer ik hem even als het hoogste bodquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
pssttt... natuurlijk niet.. 32,50 excl. = 38,70 incl...
rekene was je sterkse vak vast nietquote:
reserve bod 37,50 exlquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:59 schreef janB44 het volgende:
40 euro excl.
okeey je kunt rekenen maar:quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
32.50 excl incl. is 32.50 - 6.20 = 26.30 incl excl.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef T42 het volgende:
[..]
weet je wel wat excl en incl betekent![]()
exclusief verzendkosten (dus zonder)
inclusief verzendkosten (dus met)
![]()
![]()
![]()
¤45 als de uiterlijke beschadigingen meevallen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
voor ¤30 kom ik het halen
Zonder de n hè wijsneusquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl throws an mda vario at tonks
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:24 schreef friemel het volgende:
Ruilen tegen een SE k750I, puntgaaf, met alleen een joystickje wat soms een beetje hard gedrukt moet worden als je naar links wilt? zit ook net geen garantie meer op...
Friemel, ik had datzelfde probleem..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef friemel het volgende:
kga zelf even kijken of ik het bij de plaatselijke telefoonturk kan laten fixen, mocht dat kunnen, verkoop ik em gewoon, mocht dat niet kunnen, is ie gewoon beschikbaar. mailtjes mogen naar
kabouterplop42 AT hotmail
Genoteerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
ohja, ¤62.50
Als je weet hoe hij te maken is, wat schat je de waarde dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef GiSaE het volgende:
Niet zo vreemd dat die telefoon het begeven heeft, ding is goed gebruikt geweest zo te zien.
-Speaker kraakt -> rommel/opgeblazen? -> nieuwe erin zetten
-Touchscreen -> flatcable kapot, waarschijnlijk bij het knikpunt door een platgedrukte kabel -> nieuwe erin zetten (prutswerkje)
-Headset aansluiting -> Intern losgewrikt, komt vaker voor bij dit model -> vastsolderen, of zo laten
Waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow leuk ruil voorstel mag ook
Sony Ericsson.quote:
Genoteerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Gajescheren het volgende:
Hop! 70 euro's!
Nee dat kan niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef SnowBite het volgende:
Degene die al een MDA Vario hebben met garantie, kunnen natuurlijk deze opsturen, en dan heb je weer een nieuwe ervoor terug
Ooit gehoord van IMEI code's?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef SnowBite het volgende:
Degene die al een MDA Vario hebben met garantie, kunnen natuurlijk deze opsturen, en dan heb je weer een nieuwe ervoor terug
Ik heb meerdere malen m'n telefoon in kunen ruilen met dit truucje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Garantie is IMEI-code gebonden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:38 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen m'n telefoon in kunen ruilen met dit truucje.
Zellfs 1x toen ik een compleet ander merk had.
Nee ik vertel het hier om op te scheppen :Squote:
Met de n dus, he, wijsneus!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zonder de n hè wijsneus
(tvp maybe wil mn pa em)
Hoi Telequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met de n dus, he, wijsneus!
Terug naar de Engelse les!![]()
Ja, maar daar zijn ze al lang overheen!quote:Op zondag 5 november 2006 02:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi Tele
Je wou een mooi bod uitbrengen?
Zonder want het wordt alleen an als het woord er na met e/o/a/u begintquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met de n dus, he, wijsneus!
Terug naar de Engelse les!![]()
Owquote:
Dankje voor het melden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:12 schreef Snever het volgende:
70 is me al veels te veel voor rotzooi wat niet goed werkt.
Ruilen voor een PSP met 150 euro bijbetaling aan jouw kant?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje voor het melden.
Over een weekje heb ik weer geld, en dan ga ik kijken voor een nieuwe telefoon.
Niemand een ruilaanbod + bijbetalen??
Kun je daar mee bellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Ruilen voor een PSP met 150 euro bijbetaling aan jouw kant?
Ja ik weet het, dat mag degene die hem overkoopt zelf proberen, ik wil weer wat kleiners, ik zit aan een SE of SDA te denken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef StonedKinG het volgende:
Ts, Niet om het een of ander, maar al wel van die standaard oplossingen als een Hard reset, firmware flash etc geprobeerd? Ken er zat die dat touchscreen probleem hebben gehad, na een flash is het verholpen... en die koptelefoonaansluiting is fysiek kapot of ? Daar was namelijk ook een trucje voor als die niet meer werkt...
Lees het topic nog eens goed door.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef RD4 het volgende:
Wil hem wel ruilen tegen een Ericsson T68, een van de eerste foons met Bluetooth
Ik heb op het moment met iemand mail contact die hem wel wil ruilen tegen een K750iquote:Op woensdag 8 november 2006 19:17 schreef Gajescheren het volgende:
Ben je er al uit wat je gaat doen TS? Ruilen of verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |