Dankje voor het melden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:12 schreef Snever het volgende:
70 is me al veels te veel voor rotzooi wat niet goed werkt.
Ruilen voor een PSP met 150 euro bijbetaling aan jouw kant?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje voor het melden.
Over een weekje heb ik weer geld, en dan ga ik kijken voor een nieuwe telefoon.
Niemand een ruilaanbod + bijbetalen??
Kun je daar mee bellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Ruilen voor een PSP met 150 euro bijbetaling aan jouw kant?
Ja ik weet het, dat mag degene die hem overkoopt zelf proberen, ik wil weer wat kleiners, ik zit aan een SE of SDA te denken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef StonedKinG het volgende:
Ts, Niet om het een of ander, maar al wel van die standaard oplossingen als een Hard reset, firmware flash etc geprobeerd? Ken er zat die dat touchscreen probleem hebben gehad, na een flash is het verholpen... en die koptelefoonaansluiting is fysiek kapot of ? Daar was namelijk ook een trucje voor als die niet meer werkt...
Lees het topic nog eens goed door.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef RD4 het volgende:
Wil hem wel ruilen tegen een Ericsson T68, een van de eerste foons met Bluetooth
Ik heb op het moment met iemand mail contact die hem wel wil ruilen tegen een K750iquote:Op woensdag 8 november 2006 19:17 schreef Gajescheren het volgende:
Ben je er al uit wat je gaat doen TS? Ruilen of verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |