abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43205399
Dit is wel een serieuze vraag, maar veel mensen voelen nadat ze het hoogtepunt hebben bereikt tijdens sex sombere depressieve gevoelens opkomen. Het is onverklaarbaar waar het vandaan kan komen voor veel mensen en je kunt er erg door gaan twijfelen aan je partner. Je kunt er zelfs door aan je seksuele geaardheid gaan twijfelen.

Dus:

Voel je je wel eens somber direct na het orgasme, dus niet van te voren tijdens de opwinding of de volgende dag, maar depressief ivm met je orgasme?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:49:56 #2
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43205538
gelukkig niet!!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43205703
alleen toen ik nog niet zo eerlijk was
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:01:28 #4
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_43205828
Ja ik kan me het wel een beetje voorstellen wat je bedoeld.
maar ik zou het niet beschrijven als somber. Het gevoel is dan anders..

Als je vaker een orgasme hebt dan dan wordt dat toch wel minder volgens mij want heb nu al een lange tijd een relatie en heb daar nooit geen last meer van.

Dit was een hele tijd nog wel zo volgens mij
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_43206636
Dat komt omdat het orgasme het "waarschijnlijk" huidige sitautiegevoel overstemt en daarna weer wegebt.
Je mist dan meteen het lekkere gevoel, het huidige sitautiegevoel komt er voor terug en dat levert wel eens een depressief gevoel op.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:36:50 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_43206878
tvp
pi_43207387
Somber? Nee, maar ik heb me wel eens smerig gevoeld achteraf omdat ik in the heat of the moment dingen heb gedaan, waarvan ik achteraf zoiets had van, jeeeetje, dat je daar zo geil van kon worden, vies kind.
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:53:34 #8
131369 RobinK
pi_43207409
en dat was?
pi_43207528
Bizar is dat, ik heb het ook wel eens gehad.
pi_43207698
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef RobinK het volgende:
en dat was?
Where do I begin...

is een beetje privé en ik ben nog maar een noobie hier, 'k ga niet meteen al mijn kruit verschieten
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:11:08 #11
131369 RobinK
pi_43207896
hahaha jammer.... ik ben ook veel te nieuwsgierig natuurlijk
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:15:18 #12
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_43208011
Nee, meer slaperig eigenlijk!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_43208351
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef Ms.Poes het volgende:
Somber? Nee, maar ik heb me wel eens smerig gevoeld achteraf omdat ik in the heat of the moment dingen heb gedaan, waarvan ik achteraf zoiets had van, jeeeetje, dat je daar zo geil van kon worden, vies kind.
Klink bekend ja ..
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:34:15 #14
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43211518
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef Ms.Poes het volgende:
hahaha ik word nieuwgierig naar die vieze dingen van je
KISSSSSSSSSSS
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:50:13 #15
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43211875
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Fawn het volgende:

[..]

hahaha ik word nieuwgierig naar die vieze dingen van je
Ik ook
pi_43212026
.

[ Bericht 72% gewijzigd door DennisMoore op 03-11-2006 21:07:25 ]
pi_43215040
Nee nooit.
JOHNNY HEITINGA
pi_43215069
Nee zeker niet..geniet veel liever nog een beetje na
Salsa Española
pi_43215117
Soms wel slaperig op moe, daar blijft het bij.
pi_43215268
Alleen als ik ben vreemdgegaan.
pi_43216834
Nope, voel me juist altijd erg goed na het orgasme, alhoewel ik er soms wat teruggetrokken van kan worden, geen zin in praten, knuffelen of wat dan ook, gewoon lekker in het gevoel blijven en van daar uit in slaap.
Maar ben toch al niet zo'n prater na de seks
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43229512
Bekend principe. De oude Romeinen hadden het er al over:
Post coitum omne animal triste est. Oftewel, na de daad is elk wezen somber.
Heb er zelf overigens weinig last van.
pi_43272659
Volgens mij als je niet somber ben heb je geen echt hoogtepunt gekend. Geen echt intens orgasme maar een oppervlakkig kwakje en wat gefake.
Je hersenen maken nl. bepaalde stoffen aan die je een euforisch gevoel geven in je lichaam maar net als al genotsgevoelens komt er na verloop van tijd een soor kater en dat is de post-coïtale depressie.
Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde hoewel niet iedereen dat gelooft.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  zondag 5 november 2006 @ 21:25:20 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43272675
nooit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43282642
Gelukkig geen last van.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 07:52:14 #26
5428 crew  miss_sly
pi_43282692
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij als je niet somber ben heb je geen echt hoogtepunt gekend. Geen echt intens orgasme maar een oppervlakkig kwakje en wat gefake.
Je hersenen maken nl. bepaalde stoffen aan die je een euforisch gevoel geven in je lichaam maar net als al genotsgevoelens komt er na verloop van tijd een soor kater en dat is de post-coïtale depressie.
Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde hoewel niet iedereen dat gelooft.
Lijkt me nogal ongenuanceerd, dit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_43283497
Nee, nog nooit last van gehad.
pi_43284491
Gelukkig niet!
ik ben na ieder orgasme blij, blij, blij!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43287044
quote:
Als je een goed orgasme hebt gehad en je hebt die hoge concentratie endorfine's, je legt je daarna neder in de armen van iemand waar je veel om geeft dan zou je niet in zo'n put moeten vallen, want samen zijn met iemand om wie je veel geeft, van wie je houdt geeft een lekkere dosering endorfine's die ervoor zorgen dat je je algemeen goed voelt.

Maar het is toch al zo dat als je normale hormonale evenwichten goed zijn dat je niet in een gat valt daarna, dat is alleen zo als je hormonale evenwicht toch al niet helemaal goed zit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43294843
ik vloe me wel vaak een beetej aleen as ik klaarkom
wursjip technojunk _O_
pi_43295192
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef technojunk het volgende:
ik vloe me wel vaak een beetej aleen as ik klaarkom
pi_43296529
nooit last van...gelukkig
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:27:37 #33
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_43327784
Hmmz, intressant, ik voel me gelukkig niet depressief ofzo.
Maar het is welles voorgekomen dat ik mezelf daarna echt leeg voel, en dan bedoel ik dus niet alleen fysiek.
Ligt ook niet aan de persoon met wie ik sex heb, ik heb het zowel bij m,n ex als bij m,n huidige vriendin gehad.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_43364635
Na seks heb ik het nooit zo opgemerkt. Maar na masturbatie heb ik zeker weleens een klotegevoel. Met veel seksuele spanning in mijn lichaam voel ik me sowieso beter. En als ik dan na twee weken ofzo weer een keer een orgasme heb, denk ik achteraf vaak: 'Gast je voelt je al dagen gruwelijk lekker, waarom verpest je het nu weer'

Maar inderdaad, zoals iemand al zei, het ligt ook aan je frequentie van ontlading, althans, dat denk ik. Ik heb nu geen vriendin en ik trek niet veel meer dus misschien ligt het daaraan. Als je elke dag ontlaadt, is de opgerbouwde spanning per keer niet zo hoog natuurlijk, en dus ook het 'verschil' voor orgasme <-> na orgasme is kleiner.
pi_43364744
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef rival het volgende:
alleen toen ik nog niet zo eerlijk was
hehe
  woensdag 8 november 2006 @ 17:37:13 #36
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_43364802
Alleen als ik mis schiet.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 9 november 2006 @ 08:47:50 #37
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43385021
Geen last van.
Misschien heb ik het ooit gehad maar dan voelde ik mij waarschijnlijk toch al brak.
Maar dat kan ik mij dus niet eens meer herinneren.
pi_43440806
Nee, juist niet. Soms als k me 'somber' voel, dan zorg ik juist voor een orgasme, voel k me weer chill
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_43441442
Wat ik weleens heb gehad is als we seks hadden na een ruzie ofzo dat ik ervan moest janken, heel vervelend want je bent gewoon blij, maar dan komt alle emotie los, laat het lekker gaan.

Dat wil ook nog weleens gebeuren bij wat diepgaander sm spel, als er met emotie's gespeeld wordt.

Maar dat voelt niet slecht, juist niet, d elucht is juist weer helemaal helder dan, dat is toch al na een goede stoeipartij tussen de laken, dat is lekker verfrissend voor den geest
pi_43465111
wel eens gebeurd dat ik na een orgasme in huilen uit brak, hard verscheurdend dan ook. kon dit dan niet tegen houden.
heb het altijd heel vreemd gevonden, maar achter af denk ik dat het kwam doordat ik bij iemand bleef, waarvan ik wist dat het niet werkte.
heb altijd gedacht dat het kwam door dat er zoveel emotie's vrij kwamen dan,
  zaterdag 11 november 2006 @ 23:33:56 #41
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43465743
quote:

Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde
Dan maar niet in orde.

Moet je je voorstellen dat je er altijd depressief van zou worden, zeg! Zou je nog bijna met seks stoppen. Maar ja, dan word je misschien nog depressiever...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_43554669
Ik heb wel eens gehad dat ik me na een orgasme ontzettend leeg voelde vanbinnen.
Here to stay....
  woensdag 15 november 2006 @ 08:36:07 #43
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43568547
quote:
Weet je waarom de psychiatrie een pseudo wetenschap is?
Door o.a dit soort onzin!
Depressie hangt niet af van een stofje in je hersennen.
Tevens is het nooit bewezen.
Als je je laat testen voor depressie op de hersennen, zullen ze geen chemische afwijking kunnen aantonen.
Maar goed het is een houvast voor velen dus wie het wil geloven moet het zelf weten.
pi_43578629
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:36 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Weet je waarom de psychiatrie een pseudo wetenschap is?
Door o.a dit soort onzin!
Depressie hangt niet af van een stofje in je hersennen.
Tevens is het nooit bewezen.
Als je je laat testen voor depressie op de hersennen, zullen ze geen chemische afwijking kunnen aantonen.
Maar goed het is een houvast voor velen dus wie het wil geloven moet het zelf weten.
Ik denk dat je psychiatrie verwart met de mening van den_dead_kennedy's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')