Where do I begin...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef RobinK het volgende:
en dat was?
Klink bekend ja ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef Ms.Poes het volgende:
Somber? Nee, maar ik heb me wel eens smerig gevoeld achteraf omdat ik in the heat of the moment dingen heb gedaan, waarvan ik achteraf zoiets had van, jeeeetje, dat je daar zo geil van kon worden, vies kind.
hahaha ik word nieuwgierig naar die vieze dingen van jequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef Ms.Poes het volgende:
Somber? Nee, maar ik heb me wel eens smerig gevoeld achteraf omdat ik in the heat of the moment dingen heb gedaan, waarvan ik achteraf zoiets had van, jeeeetje, dat je daar zo geil van kon worden, vies kind.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Fawn het volgende:
[..]
hahaha ik word nieuwgierig naar die vieze dingen van je
Lijkt me nogal ongenuanceerd, ditquote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij als je niet somber ben heb je geen echt hoogtepunt gekend. Geen echt intens orgasme maar een oppervlakkig kwakje en wat gefake.
Je hersenen maken nl. bepaalde stoffen aan die je een euforisch gevoel geven in je lichaam maar net als al genotsgevoelens komt er na verloop van tijd een soor kater en dat is de post-coïtale depressie.
Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde hoewel niet iedereen dat gelooft.
Als je een goed orgasme hebt gehad en je hebt die hoge concentratie endorfine's, je legt je daarna neder in de armen van iemand waar je veel om geeft dan zou je niet in zo'n put moeten vallen, want samen zijn met iemand om wie je veel geeft, van wie je houdt geeft een lekkere dosering endorfine's die ervoor zorgen dat je je algemeen goed voelt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij als je niet somber ben heb je geen echt hoogtepunt gekend. Geen echt intens orgasme maar een oppervlakkig kwakje en wat gefake.
Je hersenen maken nl. bepaalde stoffen aan die je een euforisch gevoel geven in je lichaam maar net als al genotsgevoelens komt er na verloop van tijd een soor kater en dat is de post-coïtale depressie.
Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde hoewel niet iedereen dat gelooft.
quote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef technojunk het volgende:
ik vloe me wel vaak een beetej aleen as ik klaarkom
Dan maar niet in orde.quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Heb je geen depressie dan is er dus iets mis omdat je dan niet die stoffen heb aangemaakt heb je wel een depressie dan ben je in orde
Weet je waarom de psychiatrie een pseudo wetenschap is?quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik denk dat je psychiatrie verwart met de mening van den_dead_kennedy'squote:Op woensdag 15 november 2006 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Weet je waarom de psychiatrie een pseudo wetenschap is?
Door o.a dit soort onzin!
Depressie hangt niet af van een stofje in je hersennen.
Tevens is het nooit bewezen.
Als je je laat testen voor depressie op de hersennen, zullen ze geen chemische afwijking kunnen aantonen.
Maar goed het is een houvast voor velen dus wie het wil geloven moet het zelf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |