Ik laat geen sterren op mijn lichaam tatoeėrenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
De mensen met slechte smaak bedoel je... ?
NIETquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik laat geen sterren op mijn lichaam tatoeėren![]()
![]()
Wat moet hij dan nog zo nodig kwijt aan de rest van de bewoners? Laat me niet lachen zeg, hij wil gewoon gratis graaien bij Monique.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef kukeleku het volgende:
En daar gaat tie weer![]()
Tijn vind het zo jammer dat iedereen in de lounge zit...misschien ze laatste weekje....(zeur)
Je zegt het ook zo subtielquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat moet hij dan nog zo nodig kwijt aan de rest van de bewoners? Laat me niet lachen zeg, hij wil gewoon gratis graaien bij Monique.
Nee, Tijn is lekker subtiel.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ook niet idd...
Jullie lijken wel wat op mekaar![]()
Weet ik wel hoor... volgens mij doe jij er alles aan om niet op Tijn te lijken, dus het was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik lijk volgens mij in niks op Tijn.
Alhoewel, af en toe kan ik ook behoorlijk koppig zijn. t Verschil is dan weer dat ik t toegeef en Tijn niet.
Kan ik me best voorstellen...is toch ook ongezellig. De streams worden er toch ook niet gezelliger op.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef kukeleku het volgende:
En daar gaat tie weer![]()
Tijn vind het zo jammer dat iedereen in de lounge zit...misschien ze laatste weekje....(zeur)
klopt!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:52 schreef gerxan het volgende:
creatief is rik... maar de weekoppdrachten zijn voor hem op t lijf geschreven...net als die vazen...
dat is t enigste wat hij doet, wat dat betreft lijkt hij op marcia..
zie rik ook nooit helpen in de huishouding.. wassen afwassen eten koken afdrogen ect
ook voor schoorsteen spelen... gapen en krabben (nog steeds schurf?)
Vind hem ook niet veel toevoegen in huis.. Marcia en Rik voegen allebei niets toe... ERUIT MET DIE 2quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:55 schreef 2live het volgende:
[..]
klopt!
maar waarom zien zoveel mensen hem dan toch graag winnen, vraag ik me af, want hij is op zich toch best een beetje a-sociaal.
gratis graaien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat moet hij dan nog zo nodig kwijt aan de rest van de bewoners? Laat me niet lachen zeg, hij wil gewoon gratis graaien bij Monique.
Roddelnichten scoren blijkbaar, dat zie je ook aan RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:55 schreef 2live het volgende:
[..]
klopt!
maar waarom zien zoveel mensen hem dan toch graag winnen, vraag ik me af, want hij is op zich toch best een beetje a-sociaal.
nee toen was er censuur..(zwembad)quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:11 schreef riri het volgende:
[..]
gratis graaien?
er zijn mensen die gewoon heel fysiek zijn...gewoon heel aanrakerig zijn...monique en tijn hebben dat allebei,niks mis mee
wat etienne bij sabrina deed...dat zou je zo kunnen noemen,dat heb ik tijn bij monique nog nooit zien doen,dat is het verschil
Tijn heeft Monique een keer in het bad zeer intiem betast. Gelukkig voor haar (en hem) kwam Janine toen Monique uit het bad trekken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:11 schreef riri het volgende:
[..]
gratis graaien?
er zijn mensen die gewoon heel fysiek zijn...gewoon heel aanrakerig zijn...monique en tijn hebben dat allebei,niks mis mee
wat etienne bij sabrina deed...dat zou je zo kunnen noemen,dat heb ik tijn bij monique nog nooit zien doen,dat is het verschil
Mo wil het net zo goed zelf... alleen haakt ze af en toe weer af... als Tijn wil heeft ze geen zin, als zij wil moet hij klaarstaan voor haar....quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Tijn heeft Monique een keer in het bad zeer intiem betast. Gelukkig voor haar (en hem) kwam Janine toen Monique uit het bad trekken.
Awwww gossie!! Tijn's pik is sterker dan Tijn zellufquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:23 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Mo wil het net zo goed zelf... alleen haakt ze af en toe weer af... als Tijn wil heeft ze geen zin, als zij wil moet hij klaarstaan voor haar....
Eik gebruikt ze Tijn gewoon.![]()
Zielig he...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awwww gossie!! Tijn's pik is sterker dan Tijn zelluf
Das toch altijd....bloed kan maar op 1 plek tegelijk zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awwww gossie!! Tijn's pik is sterker dan Tijn zelluf
Eten nu het nog kan, met het noodrantsoen op komst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:44 schreef T-lex het volgende:
Jezus...zie die jeroen gaan op dat wat over is gebleven van die kalkoen...lijkt wel of tie maanden niet gegeten heeft.![]()
Dit is het noodrantsoen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eten nu het nog kan, met het noodrantsoen op komst.
Tja... dat wordt een probleem... dat heeft Mr. Bean nooit voorgedaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:12 schreef tonja het volgende:
Er was een brief. Ze moeten zelf yoghurt maken.
In de brief werd omschreven hoe het moet.. Er is nog hoopquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tja... dat wordt een probleem... dat heeft Mr. Bean nooit voorgedaan
tijn wordt lekker neergezet door bbquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:28 schreef arneaux het volgende:
Net de uitzending maar weer eens gekeken en wat heb ik me lopen ergeren aan Monique en Tijn zeg, onvoorstelbaar.
Kijk jij nog danquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:28 schreef arneaux het volgende:
Net de uitzending maar weer eens gekeken en wat heb ik me lopen ergeren aan Monique en Tijn zeg, onvoorstelbaar.
Streams staan uit hier.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef T-lex het volgende:
Kijk Mo en Tijn weer is lief doen..en kijken![]()
..kom maar weer op mensen....waar blijven jullie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |